geen sims 4 door mod

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
catg0ddess
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:41
Contacteer:

geen sims 4 door mod

Bericht door catg0ddess »

Hallo,

Door 1 van mijn mods lukt het niet om mijn Sims 4 op te starten, als ik al mijn mods verwijder behalve Resource.cfg start alles prima op. Hoe kom ik er nou makkelijk achter welke mod het is die dit probleem veroorzaakt?


groetjes.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: geen sims 4 door mod

Bericht door xJessica »

Test je mods steeds in groepjes van bijvoorbeeld 5. Start tussendoor op en zodra het niet meer werkt, weet je dat het komt door de laatste 5. Haal deze er weer uit en test ze 1 voor 1, totdat je bij de desbetreffende mod komt die het spel niet laat werken.
Not all monsters do monstrous things
catg0ddess
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:41
Contacteer:

Re: geen sims 4 door mod

Bericht door catg0ddess »

xJessica schreef:Test je mods steeds in groepjes van bijvoorbeeld 5. Start tussendoor op en zodra het niet meer werkt, weet je dat het komt door de laatste 5. Haal deze er weer uit en test ze 1 voor 1, totdat je bij de desbetreffende mod komt die het spel niet laat werken.
Dat wilde ik ook doen als ik niet zoveel mods had , maar ik heb er meer dan 700 dus daarom vroeg ik me af of er een snellere manier was
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: geen sims 4 door mod

Bericht door BanaanZombie »

Dan maak je grotere groepen

Eerst door de helft, dan weer door de helft etc

Sneller gaat t niet met zoveel mods
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: geen sims 4 door mod

Bericht door Joyce »

Is het sinds de laatste update? als je even googled op broken sims 4 mods, zijn er hele lijsten met mods die het niet meer doen, grote kans dat die daarvoor zorgen, ik had het ook het bleken bij mij default ogen te zijn, hoe simpel! xD
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
catg0ddess
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:41
Contacteer:

Re: geen sims 4 door mod

Bericht door catg0ddess »

Joyce schreef:Is het sinds de laatste update? als je even googled op broken sims 4 mods, zijn er hele lijsten met mods die het niet meer doen, grote kans dat die daarvoor zorgen, ik had het ook het bleken bij mij default ogen te zijn, hoe simpel! xD
oh, thanks!!!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”