electronic arts map in documenten weg

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lotteeex
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jan 2015, 18:43
Contacteer:

electronic arts map in documenten weg

Bericht door lotteeex »

Ik heb De Sims 3 + alle uitbreidingen gedownload en De Sims 4 + alle uitbreidingen. Nu is er in mijn documenten map wel de Electronic Arts map te vinden met daarin De Sims 3 en haar inhoud, maar het onderdeel De Sims 4 is weg. Komt dit omdat ik én De Sims 3 heb én De Sims 4 of is er nog een andere manier wat ik kan gebruiken dat mijn Electronic Arts map voor De Sims 4 weer terug komt , of in ieder geval er is. Zodat ik mijn mods kan downloaden en vrolijk verder kan spelen. Ik hoop snel geholpen te worden!
I know I expect too much and not enough all at once.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: electronic arts map in documenten weg

Bericht door Bee »

lotteeex schreef:Ik heb De Sims 3 + alle uitbreidingen gedownload en De Sims 4 + alle uitbreidingen. Nu is er in mijn documenten map wel de Electronic Arts map te vinden met daarin De Sims 3 en haar inhoud, maar het onderdeel De Sims 4 is weg. Komt dit omdat ik én De Sims 3 heb én De Sims 4 of is er nog een andere manier wat ik kan gebruiken dat mijn Electronic Arts map voor De Sims 4 weer terug komt , of in ieder geval er is. Zodat ik mijn mods kan downloaden en vrolijk verder kan spelen. Ik hoop snel geholpen te worden!
Misschien moet je je Sims 4 nog even opstarten. Zodra je dit doet verschijnt er in je Electronic Arts map in C:/Documenten óók een sims 4 map. Sims 3 en 4 en middeleeuwen staan in dezelfde map. Sims 2 maakt een losse map aan nl EA Games.
Hierbij een plaatje van mijn mapje:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”