Overzicht sites voor downloaden mods (Sims 4)

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Overzicht sites voor downloaden mods (Sims 4)

Bericht door Sven »

Het is misschien wel handig om een overzicht te krijgen van sites waar je mods/downloads kan krijgen voor Sims 4.
Ik ben zelf niet echt van het downloaden van dat soort dingen, ik heb dus ook geen idee welke sites er zijn.

Als je sites weet, reageer dan even met alle sites waar je wel eens iets vanaf haalt voor de Sims 4 - zoveel sites als je kan.
Geef evt. een korte beschrijving over de site.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Overzicht sites voor downloaden (Sims 4)

Bericht door tiktokchick »

Ik speelde sims 4 niet echt maar ik kan wel wat algemene sites geven waar je meestal ook voor de sims 2 en 3 spul kan vinden:

-Simscave updates
Updates (sims 4)
Updates archive (sims 2, 3 en 4)
hier kan je updates vinden van vele tumblrs (simblrs) en sites. definitief een aanrader.

Modthesims
Heel veel downloads, je moet wel registreren. (hoewel ik de laatste tijd ook zonder inloggen dingen heb kunnen downloaden)

Garden of shadows
Fantastische site! Je kunt er ook heel veel alternatieve/gothic/punk downloads vinden.

Aroundthesims (4)
Hele goede downloads, je kan de meeste downloads ook voor de sims 2 en 3 vinden.

Thesimsresource
Niet de beste site kwa kwaliteit en/of gemak, maar er is wel veel aanbod.

Veel plezier met sites zoeken en toevoegen!
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Overzicht sites voor downloaden (Sims 4)

Bericht door Sven »

tiktokchick schreef:Ik speelde sims 4 niet echt maar ik kan wel wat algemene sites geven waar je meestal ook voor de sims 2 en 3 spul kan vinden:

-Simscave updates
Updates (sims 4)
Updates archive (sims 2, 3 en 4)
hier kan je updates vinden van vele tumblrs (simblrs) en sites. definitief een aanrader.

Modthesims
Heel veel downloads, je moet wel registreren. (hoewel ik de laatste tijd ook zonder inloggen dingen heb kunnen downloaden)

Garden of shadows
Fantastische site! Je kunt er ook heel veel alternatieve/gothic/punk downloads vinden.

Aroundthesims (4)
Hele goede downloads, je kan de meeste downloads ook voor de sims 2 en 3 vinden.

Thesimsresource
Niet de beste site kwa kwaliteit en/of gemak, maar er is wel veel aanbod.

Veel plezier met sites zoeken en toevoegen!
Dankjewel, ik zal ze direct toevoegen! :)
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
lagrazia
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2015, 16:41
Contacteer:

Re: Overzicht sites voor downloaden (Sims 4)

Bericht door lagrazia »

Ik download best wel veel! De sites die ik meestal gebruik zijn:

mysims4blog
Dagelijkse updates voor de sims 4 van verschillende websites, zoals tumblr, modthesims en meer! Je kan hier makkelijk zoeken met labels.

sssvitlans
Updates voor de Sims 2, 3 en 4! Vooral veel van verschillende simblrs te vinden. Ook hier is het handig dat je op label kan zoeken apart voor sims 2, 3 en 4!

Veel succes met leuke dingen zoeken! :mrgreen:
:mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”