Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Ik heb afgelopen week meerdere malen geprobeerd de sims 4 samen met alle uitbreidingen tot nu toe te downloaden via de mega cloud en bijbehorende handleiding. Nou krijg ik telkens deze melding wanneer ik het spel op wil starten. Na veel gepruts heb ik toen alleen het basisspel geprobeerd te installeren, toen werkte de game wel. Nu heb ik het daarna wéér geprobeerd met de uitbreidingen en het viel me op dat ik niet alle bestanden in mijn map bin heb staan in de installatiemap als ik de map die op de sims 4 handleiding staat mag geloven. Nou vraag ik me af, is mijn uitbreiding dan fout gedownload of heb ik een stap overgeslagen? Ik word er een beetje moe van onderhand dat de sims het nou nog niet wil doen :ironie:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door tarac »

Wat gebeurt er als je op TS4.exe klikt ipv op TS4_x64 ?
Welke bestanden staan er in je crack ?
Heb je ze allemaal overgezet ?

Vergelijk jouw download van de uitbreidingen eens met de mijne.
Let vooral op de grootte van de bestanden.
download uitbreidingen.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Als ik op TS4 klik gebeurt er niets, deze bestanden staan in de crack die ik heb van de uitbreidingen. Ik heb van die crack alleen RldOrigin, RldOrigin_x64.dll en TS4_x64 in mijn installatiemap gezet. Heb de download vergeleken, en alle bestanden staan erin met dezelfde grootte als bij jou.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

En als je nou eens alle bestanden van de crack erin zet?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Net alle bestanden erin gezet, nog steeds zelfde melding..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Hmm ik ken de melding niet. Maar het zou kunnen dat hij veroorzaakt wordt door de virusscanner. Heb je al je virusscanners of uit gezet of de installatie map toegevoegd aan uitzonderingen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

virusscanner heb ik uitgezet, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Welke scanner(s) heb je?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

voor zover ik weet geen gedownloade, alleen windows defender. Die heb ik via mijn instellingen uitgezet. De keren hiervoor stond ie nog aan en heb ik wel een bestandje van de download als uitzondering aangeklikt, dus als het goed is zou die niets meer blokkeren als defender aanstaat.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Ik zou nog even controleren of je toch niet MCAfee of Norton erop hebt staan (deze staan er vaak standaard op en krijg je een jaar gratis ofzo, ik gooi ze er gelijk af met revo)

als windows defender echt alleen je enige scanner is dan is dat niet de oorzaak. Dan is misschien de installatie misgegaan. Je kan proberen de uitbreidingen opnieuw te installeren (zonder iets te verwijderen)
Werkt dat niet? Dan alles verwijderen met revo en opnieuw installeren

Nog een check: Origin staat niet ergens open?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Er staat geen enkele andere scanner op, en heb sims 4 met uitbreidingen al meerdere malen met revo verwijderd. Op dit moment stond origin open, toen werkte het origineel niet, wat voordat ik origin open had staan wel werkte toen ik het basisspel alleen had gedownload. Aan origin zal het denk ik niet liggen, aangezien ik dat er pas vandaag weer op heb gegooid (met automatisch updaten uitgeschakeld) om de sims 3 er terug op te zetten, en ik al dagen bezig ben met installeren en de installeren omdat het niet werkt.

Nou maakt het niet uit of ik de uitbreidingen erbij installeer, het basisspel doet het ookal niet meer wanneer ik die alleen heb geïnstalleerd :vraagteken:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Aan origin kan het wel degelijk liggen, Orgin mag NIET open staan als je een gedownload hebt. Hij moet volledig afgesloten zijn. Kijk ook rechts onderin bij het pijltje ^. Klik daar op en kijk of origin daar ook nog open staat.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Origin heb ik er weer afgegooid, nou doet het basisspel het wel. Ik baal alleen nou dat uitbreidingen downloaden er dan niet inzit, aangezien daar ergens het probleem zit..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door BanaanZombie »

Dat lijkt er wel op inderdaad. Maar plaats jij nou tussendoor ook de crack? Of heb je dat nu alleen gedaan om te kijken of alleen het basisspel het wel deed? Ik weet namelijk niet zeker of dat ook uitmaakt, zou niet zo moeten zijn.

Ik weet even niet hoe dit op te lossen is. Er gaat iets mis bij de uitbreidingen, dat is wel duidelijk nu als het basisspel het alleen wel doet. Misschien dat Tarac wel een oplossing weet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Bee »

Palmtree schreef:Origin heb ik er weer afgegooid, nou doet het basisspel het wel. Ik baal alleen nou dat uitbreidingen downloaden er dan niet inzit, aangezien daar ergens het probleem zit..
Als je behalve het basisspel ook nog de uitbreidingen wilt installeren moet je dus nog GEEN crack plaatsen, tenminste, dát heb ik begrepen ...
de crack plaats je pas als je alles hebt geïnstalleerd. Spelen moet je dus ook niet doen voordat alles erop staat.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

dat weet ik, ik heb alle keren dat ik de sims 4 + uitbreidingen probeerde te installeren pas op het laatst de crack van de uitbreidingen geplaatst, die niets hielp want ik kan er niet door spelen. Heb een snelkoppeling gemaakt en op mijn bureaublad gezet van de x64 versie. Heb de installatie nou al zo vaak herhaald dat ik wel weet hoe het moet denk ik
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Bee »

Het gevaar daarin is natuurlijk wel dat als je het 1x fout doet en dat steeds herhaalt ... het nooit gaat lukken 8-)
We zien iets over het hoofd ...
Heb je ook de vele verhalen van anderen gelezen hier op het forum, en de filmpjes van Taracs handleidingen bekeken?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Palmtree
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:55
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Palmtree »

Zover ik op het forum heb gekeken kwam ik niet echt iets tegen wat op mijn probleem leek, heb in ieder geval het filmpje van de crack plaatsen bekeken en het downloaden van de sims 4, al heb ik bij die laatste wel wat stukken geskipt als ik dacht dat ik het wel wist :grijns: :grijns:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Probleem downloaden sims 4 + uitbreidingen

Bericht door Bee »

Ik denk toch dat je even bij het begin moet gaan beginnen - kijken of je alle downloads echt compleet hebt in de goede grootte met alle bijbehorende bestanden. Stel ze veilig.

Daarna verwijder je alle installaties van sims 4, Origin alles wat erop lijkt. - Met Revo op de hoogste stand uiteraard! -
Maak je PC schoon met Eusing Registry Cleaner
Start opnieuw je PC

Daarna ga je weer opnieuw stap voor stap alles installeren volgens de handleiding van Tarac
Stel daarbij eerst vast welk systeem je hebt 32 bit, of 64 bit, etc.
En zorg uiteraard dat er geen cracks worden verwijderd of aangepast door antivirus programma's
Het moet toch een keer lukken?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”