Get together

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Veraatjeh
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 apr 2015, 20:32
Contacteer:

Get together

Bericht door Veraatjeh »

Hallo

Ik heb de sims 4 en de uitbreidingen een tijd terug gedownload via Mega. Nu wil ik Get together ook graag downloaden, maar omdat ik niet meer via mega kan downloaden wilde ik het graag via torrent doen.
Kan ik de torrent dan gewoon installeren zonder problemen, omdat de andere uitbreidingen van mega komen en dus ook op een andere manier worden geinstalleerd enzo? En houd ik dan gewoon alle gegevens en mijn andere uitbreidingen zonder dat ik hier iets mee moet doen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Get together

Bericht door Bee »

Nee, dat gaat niet samen!

Als je via torrents gaat downloaden moet je de andere versie compleet verwijderen met Revo Uninstaller. Die heeft namelijk een hele andere manier van installeren. Of je je spelgegevens daarna nog kunt gebruiken weet ik niet. Ik zou ze voor de zekerheid even bewaren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Get together

Bericht door tarac »

Veraatjeh schreef:Hallo

Ik heb de sims 4 en de uitbreidingen een tijd terug gedownload via Mega. Nu wil ik Get together ook graag downloaden, maar omdat ik niet meer via mega kan downloaden wilde ik het graag via torrent doen.
Kan ik de torrent dan gewoon installeren zonder problemen, omdat de andere uitbreidingen van mega komen en dus ook op een andere manier worden geinstalleerd enzo? En houd ik dan gewoon alle gegevens en mijn andere uitbreidingen zonder dat ik hier iets mee moet doen?
Waarom zou je Get Together willen downloaden.
Dat zit al ingebakken in de Mega download Uitbreidingen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Get together

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat die nog niet uit was toen zij ze heeft gedownload
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Get together

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ik denk dat die nog niet uit was toen zij ze heeft gedownload
Toen heetten de Uitbreidingen nog Aan het Werk en er wordt hier gesproken over de Uitbreidingen.

Maar, aangezien de torrent "Get together" alleen uit mapjes bestaat die gekopieerd moeten worden kan het geen kwaad.
De installatiemap mag dan NIET in Program Files(x86)\Electronic Arts staan en de Language Changer werkt weer alleen als je mapje WEL in Program Fils(x86)\Electronic Arts staat, lekker tegenstrijdig dus.
Veraatjeh
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 apr 2015, 20:32
Contacteer:

Re: Get together

Bericht door Veraatjeh »

Bedankt voord de reacties. Ik heb de rest inderdaad gedownload toen get toghether nog niet uit was. Heb ondertussen via de torrent deze wel gedownload en het werkt volgensmij prima. Opgelost dus, thanks!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”