Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door tarac »

RyaNne schreef:Ja ik heb wel die via ZLOrigin, maar kan ik toch niet die alles in 1 splitsen, zodat ik alles kan installeren zonder het basisspel?
Het gaat jou er toch om om in de Galerij te kunnen komen ?
Volgens mij kan dat ook nog via de Sims 4 Demo, maar je kunt toch jouw gekochte basisspel apart (liefst in een externe harde schijf) installeren en ZLOrigin spellen op een andere lokatie ?
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door RyaNne »

maar begrijp ik het goed?

ik installeer mijn gekochte sims basisspel op een harde schijf en de alles in 1 pakket op de laptop en dan kan ik in gallerij komen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door tarac »

RyaNne schreef:maar begrijp ik het goed?

ik installeer mijn gekochte sims basisspel op een harde schijf en de alles in 1 pakket op de laptop en dan kan ik in gallerij komen?
Ja, via de gekochte versie en dan evt. downloads van spulletjes overzetten via een usb stick
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door meisjelief91 »

Hey nu heb ik op mijn laptop alleen het orginele basisspel staan en op mijn desktop de gekraakte versie. Nu ben ik op mijn laptop bezig met een familie maar wil nu graag met alle uitgebreidingen spelen met het zelfde huis en sims van mij laptop alleen die zou ik dan willen toevoegen in mijn bestaande spel op mijn desktop. Hoe kan ik dat het beste doen dat ik nieta verlies ma toch met het huis en sims van me laptop spel kan spelen
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door BanaanZombie »

Als je op je laptop niets hebt wat je op je pc ook niet hebt dan kun je gewoon de save bestandjes toevoegen in de saves map in Mijn Documenten - Electronic Arts - De Sims 4

Wel belangrijk: je kan ze NIET terug zetten op je laptop vanwege de uitbreidingen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door meisjelief91 »

BanaanZombie schreef:Als je op je laptop niets hebt wat je op je pc ook niet hebt dan kun je gewoon de save bestandjes toevoegen in de saves map in Mijn Documenten - Electronic Arts - De Sims 4

Wel belangrijk: je kan ze NIET terug zetten op je laptop vanwege de uitbreidingen
Maar behoud ik dan ook gewoon de huizen en sims die ik al gebouwd heb op mijn desktop? En ik snap dat ik inderdaad niet de save van mijn desktop naar mijn laptop kan zetten maar in ieder geval bedankt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door tarac »

ZLOrigin nu geupdate naar versie 1.31.37.1020.
Dat geldt dus ook voor de originele Origin spellen.
Downloads vanaf de Galerij zijn dus niet altijd geschikt om in gedownloade spellen te gebruiken.

(Laatste versie gedownloade spellen is 1.30.105.1010)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Basisspel origineel, uitbreidingen gedownload

Bericht door BanaanZombie »

meisjelief91 schreef:
BanaanZombie schreef:Als je op je laptop niets hebt wat je op je pc ook niet hebt dan kun je gewoon de save bestandjes toevoegen in de saves map in Mijn Documenten - Electronic Arts - De Sims 4

Wel belangrijk: je kan ze NIET terug zetten op je laptop vanwege de uitbreidingen
Maar behoud ik dan ook gewoon de huizen en sims die ik al gebouwd heb op mijn desktop? En ik snap dat ik inderdaad niet de save van mijn desktop naar mijn laptop kan zetten maar in ieder geval bedankt
Voor de zekerheid had ik het er toch even bijgezet

Ja je kunt de bestanden uit je save map kopieëren en plakken in je huidige map. Tenzij er bestanden zijn mer dezelfde naam dan gaat het niet werken en zal je met 2 mappen moeten spelen. Dat doe ik overgins ook wel, ik heb 2 verschillende mappen en met en 1 zonder cc. Ook vooral omdat mn spel anders wel heel vol wordt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”