directe download of torrents

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
tardis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:04
Contacteer:

directe download of torrents

Bericht door tardis »

Hallo, ik heb eerder al proberen de sims 4 te downloaden wat meestal niet lukte door origin. ik heb nu besloten om het nog eens proberen, maar wat doe ik het beste, via torrents of een directe download? bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door tarac »

tardis schreef:Hallo, ik heb eerder al proberen de sims 4 te downloaden wat meestal niet lukte door origin. ik heb nu besloten om het nog eens proberen, maar wat doe ik het beste, via torrents of een directe download? bedankt!
Via torrents MOET je 3 downloads doen - Basis - Get to Work en Get Together
Via directe downloads slechts 2, Basis en Uitbreidingen.

Beide systemen werken prima en geven hetzelfde eindresulaat, dus aan jou de keuze.
tardis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:04
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door tardis »

tarac schreef:
tardis schreef:Hallo, ik heb eerder al proberen de sims 4 te downloaden wat meestal niet lukte door origin. ik heb nu besloten om het nog eens proberen, maar wat doe ik het beste, via torrents of een directe download? bedankt!
Via torrents MOET je 3 downloads doen - Basis - Get to Work en Get Together
Via directe downloads slechts 2, Basis en Uitbreidingen.

Beide systemen werken prima en geven hetzelfde eindresulaat, dus aan jou de keuze.
Ik heb gekozen om het te doen met torrents, kan het zijn dat ik niks hoef uit te pakken en dat ik gewoon .rar.torrent bestanden heb? Moet ik ze dan gewoon openen in utorrent? Haha ik ben echt een ramp

edit: ik zie al wat ik moet doen, enkel nog: hoe lang moet mijn antivirs uit? tot na welke stap?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door tarac »

tardis schreef:
tarac schreef:
tardis schreef:Hallo, ik heb eerder al proberen de sims 4 te downloaden wat meestal niet lukte door origin. ik heb nu besloten om het nog eens proberen, maar wat doe ik het beste, via torrents of een directe download? bedankt!
Via torrents MOET je 3 downloads doen - Basis - Get to Work en Get Together
Via directe downloads slechts 2, Basis en Uitbreidingen.

Beide systemen werken prima en geven hetzelfde eindresulaat, dus aan jou de keuze.
Ik heb gekozen om het te doen met torrents, kan het zijn dat ik niks hoef uit te pakken en dat ik gewoon .rar.torrent bestanden heb? Moet ik ze dan gewoon openen in utorrent? Haha ik ben echt een ramp
De naam .rar zegt het al, uitpakken met Winrar
Je downloadt via utorrent .rar bestanden, die moet je uitpakken en dan in de uitgepakte bestanden setup kiezen (Basis en Get to Work) of mappen verplaatsen (Get Together)
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... rents.html dat ik hopelijk niet voor Jan met de Korte Achternaam hgeschreven heb.

Bij de directe downloads hoef je niets uit te pakken maar moet je het weer koppelen in PowerIso.
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html
tardis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:04
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door tardis »

tarac schreef:
tardis schreef:
tarac schreef:
tardis schreef:Hallo, ik heb eerder al proberen de sims 4 te downloaden wat meestal niet lukte door origin. ik heb nu besloten om het nog eens proberen, maar wat doe ik het beste, via torrents of een directe download? bedankt!
Via torrents MOET je 3 downloads doen - Basis - Get to Work en Get Together
Via directe downloads slechts 2, Basis en Uitbreidingen.

Beide systemen werken prima en geven hetzelfde eindresulaat, dus aan jou de keuze.
Ik heb gekozen om het te doen met torrents, kan het zijn dat ik niks hoef uit te pakken en dat ik gewoon .rar.torrent bestanden heb? Moet ik ze dan gewoon openen in utorrent? Haha ik ben echt een ramp
De naam .rar zegt het al, uitpakken met Winrar
Je downloadt via utorrent .rar bestanden, die moet je uitpakken en dan in de uitgepakte bestanden setup kiezen (Basis en Get to Work) of mappen verplaatsen (Get Together)
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... rents.html dat ik hopelijk niet voor Jan met de Korte Achternaam hgeschreven heb.

Bij de directe downloads hoef je niets uit te pakken maar moet je het weer koppelen in PowerIso.
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html

EDIT: Dankje, alles lukt, ik weet enkel niet goed bij de laatste uitbreiding wat er onder installatiemap verstaan wordt. Is het alle mapjes IN program files x86/electronic arts/ the sims 4 of het hele mapje sims 4 daaruit dat moet naar de andere map verplaatst worden
Laatst gewijzigd door tardis op 28 feb 2016, 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door BanaanZombie »

In de handleiding staat kopiëren toch

Gewoon de handleiding volgen; )
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: directe download of torrents

Bericht door tarac »

EDIT: Dankje, alles lukt, ik weet enkel niet goed bij de laatste uitbreiding wat er onder installatiemap verstaan wordt. Is het alle mapjes IN program files x86/electronic arts/ the sims 4 of het hele mapje sims 4 daaruit dat moet naar de andere map verplaatst worden
C:\Program Files(x86)\Electronic Arts\The Sims 4 is je installatiemap
later te wijzigen naar een andere locatie.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”