Game updaten bij gedownload spel

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Paradis »

Hoi, ik heb eigenlijk twee vraagjes. Ik heb de Sims 4 en de uitbreidingen netjes gedownload en geïnstalleerd en dit is allemaal goed gegaan. Nu wilde ik graag iets downloaden van de Gallery, maar dat kan dus niet als je beiden hebt gedownload (erg vervelend).

Mijn zusje heeft op de MacBook ook de Sims 4, en wel met het originele basisspel, dus zij kan wel op de Gallery. Ik heb toen hetgene wat ik wilde downloaden van de Gallery bij haar in de bibilotheek gezet, toen de Tray files geupload naar Mega en die op mijn laptop weer gedownload (ja volgen jullie het nog? :P). Toen ik echter mijn spel opstartte en in de bibilotheek keek was de knop van dat je het in je spel kunt krijgen grijs gekleurd en stond er; 'Het item is gecreëerd met een hogere versie van de Sims 4, sluit je game en update' o.i.d.
Mijn vraag is nu dus of ik mijn game uberhaupt wel kan updaten naar een nieuwere versie als ik hem gedownload hebt, en weet iemand misschien een andere manier om toch de Sim in mijn spel te krijgen? Alvast bedankt
Groetjes Paradis
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door tarac »

Vroeger kon dat wel:
Log in bij Origin met het account van je zusje.
Voer de update uit
Plaats de gedownloade items
Speel het spel - je bent nu alle Uitbreidingen kwijt
Installeer de uitbreidingen opnieuw.

Maar na de laatste update van het spel lukt het vaak niet meer om succesvol bij GameVersion de versie terug te zetten naar 1.13.104.1010 en blijf je de melding over de nieuwere versie houden.
Je kan proberen om in Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4 het bestand GamVersion te hernoemen naar b.v. GameVersion_oud.
Wanneer je dan je spel start wordt er een nieuw bestand GameVersion gemaakt.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door BanaanZombie »

Nee je kan niet updaten. Je zult helaas moeten wachten tot er een nieiwe uitbreiding komt. Dan upload reloaded weer een pakket waar alles inzit
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Paradis »

Bedankt voor de reactie's! Tarac, ik begrijp alleen niet helemaal wat je bedoelt met dat ik het bestandje GameVersion moet veranderen naar GameVersion.oud. Moet ik dat nu doen op mijn eigen laptop? Dat zal toch niets uitmaken? Of bedoelde je het dat ik dat moest doen nadat ik mijn spel door Origin laat updaten en dan de uitbreidingen opnieuw installeer?

Ik zat trouwens te denken, kan ik niet gewoon op de MacBook de versie terugzetten naar de versie die ik heb, en dan opnieuw die sim naar mijn bibilotheek kopiëren, de tray files uploaden en dan in mijn spel zetten?


Edit: ik zie dus dat de 'Movie Hangout' en 'Romantic Garden'accessoirres pakketten nog niet zijn geïnstaleerd bij mij, komt daar dan nog wel een download van (met bijbehorende update?)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door tarac »

paradis schreef:Edit: ik zie dus dat de 'Movie Hangout' en 'Romantic Garden'accessoirres pakketten nog niet zijn geïnstaleerd bij mij, komt daar dan nog wel een download van (met bijbehorende update?)
Zoals BaanZombie al schreef: Je zult moeten wachten tot de eerstvolgende UITBREIDING
Dus niet accessoirepakketten.
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Paradis »

Oh okee, is er dan echt geen andere manier om de Sim toch in mijn spel te krijgen?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door BanaanZombie »

Wat jij net zei ket die gameversion op die mac veranderen KAN je proberen, maar doet dat voor je zusje wel even in een nieuwr sims 3 map, voor het geval je haar hele spel verziekt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Paradis »

Haha, ja dat ga ik doen. Ik kwam er alleen wel achter dat zij dan waarschijnlijk ook niet de Sim van de maker kan downloaden want die zal wss ook met een hogere patch gemaakt zijn. En dan kan ze volgensmij ook niet op de Gallery want Origin wilt dan natuurlijk dat ze haar spel gaat up daten.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door tarac »

Als jouw zusje alleen met het originele basisspel werkt dan kan zij ongestoord updaten naar de nieuwste versies en ook op de Galerij komen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door BanaanZombie »

Paradis bedoelt in een lagere versie in de galerij komen om die sim te kunnen downlaoden in eventuele 'lagere versie bestand'
Snap je me nog? Juiste bewoording is lastig soms haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
simsprincessx
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 jan 2016, 13:54
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door simsprincessx »

Wil ook graag mijn spel weer updaten, maar dat kan ik ook niet omdat ik ook alle uitbreidingen heb gedownload.
Zie dat er een lente uitdaging was bij de nieuwe update, dat is wel jammer dat ik nu zolang moet wachten :roll:
Love and gratitude
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi! Mijn sims is bijgewerkt tot 1.20.60.1020. Helaas heb ik niet alle extras die bij een update zitten, bijvoorbeeld die dodenuitdaging? Weet iemand hoe ik het spel opnieuw update zonder origin erbij te betrekken?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door Bee »

Dan zul je even moeten wachten op de nieuwe download.
Maar die extra's zitten daar bij mijn weten niet in ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game updaten bij gedownload spel

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Hoi! Mijn sims is bijgewerkt tot 1.20.60.1020. Helaas heb ik niet alle extras die bij een update zitten, bijvoorbeeld die dodenuitdaging? Weet iemand hoe ik het spel opnieuw update zonder origin erbij te betrekken?
Die dodenuitdaging zat in het laadscherm van originele spel rond halloween.
Is nu intussen al weer verdwenen
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”