Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door xKimss »

Hallo,

Ik heb geprobeerd de sims 4 te downloaden, de installatie was voor zo ver ik weet goed gelukt, maar toen ik het spel zelf probeerde op te starten, kwam origin erbij. Na een paar updates moest ik inloggen en een productiecode geven, maar deze kan ik nergens vinden. (ik heb het spel gedownload dus tja) Maar heb ik die code over het hoofd gezien, of is er iets verkeerd gegaan met de installatie? Of kan mijn laptop het niet aan?
Ik heb origin ook verwijderd met de REVO uninstaller, maar toen deed het spel het ook niet, ik kreeg de melding dat ik origin moest downloaden.

Wat moet ik doen?
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door WALUIGI96 »

Ik denk dat je het beste even bij dit topic kunt kijken:
viewtopic.php?f=11&t=1114
Mocht het nog niet lukken, laat het dan even weten, dan kunnen we verder kijken.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door tarac »

WALUIGI96 schreef:Ik denk dat je het beste even bij dit topic kunt kijken:
viewtopic.php?f=11&t=1114
Mocht het nog niet lukken, laat het dan even weten, dan kunnen we verder kijken.
Dat topic is over Sims-3

Kijk hier voor Origin en Sims 4
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door xKimss »

Hallo, daar kan ik het eigenlijk ook niet tussen vinden. Wel zie ik bij oorzaak 4, de locatie van de sims 4, iets wat bij mij anders is.
Bij doel staat namelijk: "C:\Program Files (x86)\The Sims 4\Game\Bin\TS4.exe"
Terwijl ik op het plaatje zie staan dat dit daar: "C:\Program Files (x86)\The Sims 4\Game\Bin\TS4_64x.exe"
De _64x in het laatste stukje mist dus bij mij, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door xKimss »

De fout die ik krijg wanneer ik origin verwijder is trouwens:

Helaas, er is een fout opgetreden.
Origin is niet geinstalleerd, terwijl je deze software wel nodig hebt om het spel te spelen. Installeer origin opnieuw.

Dat heb ik dus al een keer geprobeerd, maar dan wordt er weer om de productiecode gevraagd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door tarac »

xKimss schreef:Hallo, daar kan ik het eigenlijk ook niet tussen vinden. Wel zie ik bij oorzaak 4, de locatie van de sims 4, iets wat bij mij anders is.
Bij doel staat namelijk: "C:\Program Files (x86)\The Sims 4\Game\Bin\TS4.exe"
Terwijl ik op het plaatje zie staan dat dit daar: "C:\Program Files (x86)\The Sims 4\Game\Bin\TS4_64x.exe"
De _64x in het laatste stukje mist dus bij mij, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Wanneer TS4_x64 ontbreekt heb je OF de crack niet goed geplaatst OF de download is niet goed binnengekomen.
Je mapje Bin zou er zo moeten uitzien
Afbeelding

Wanneer je het spel start met TS4_x64, dan heb je geen problemen met anti-virus e.d. en start je spel in het Engels.
Met de taalwijziger, EASetup kun je dan weer inschakelen dat het Nederlands (Dutch) wordt.
zie ook deze pagina

Voor een overzicht van Origin problemen zie deze pagina

64-bits gebruikers mogen de veroorzakers van "ellende" met anti-virus verwijderen uit de map Bin
zodat je dit over houdt
Afbeelding
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Re: Productiecode gevraagd bij installatie sims 4?

Bericht door xKimss »

Ik heb het opnieuw geprobeerd en de uitbereidingen erbij gedaan, nu gaat het wel goed!
En als mn laptop het aankan met de uitbereidingen erbij, kan hij het basisspel alleen zeker aan. Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”