Origin is currently not running

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Nou ik heb alles gelezen. Heb origin niet eens op mijn pc staan. Toch krijg ik deze melding de hele tijd. Heb alle tips opgevolgd, zie die rldd.ll bestandjes ook gewoon staan. Hoe gaat deze melding ooit weg?! En waarom is hij engels, heb language changers ook gewoon gedaan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door tarac »

SusanneLara schreef:Nou ik heb alles gelezen. Heb origin niet eens op mijn pc staan. Toch krijg ik deze melding de hele tijd. Heb alle tips opgevolgd, zie die rldd.ll bestandjes ook gewoon staan. Hoe gaat deze melding ooit weg?! En waarom is hij engels, heb language changers ook gewoon gedaan.
Als je 64-bits Windows hebt en je start via TS4_x86.exe heb je NIETS van je anti-virus te vrezen.
Meest voorkomende oorzaak: Je Sims 4 installatiemap staat in de map Origin of Origin Games of Electronic Arts.
Zoja, klik met rechts op de map Sims 4, kies knippen en ga naar Program Files(x86), zoek een open plek, klik met rechts en kies Plakken.
Maak een nieuwe snelkoppeling van TS4_x86 vanuit de nieuwe locatie.
Dit geldt dus NIET voor de map de Sims 4 die in Mijn Documenten - Electronic Arts staat.

Edit: Ik ga er van uit dat je ook de uitbreiding geinstalleerd hebt.
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Nee, heb de map al verplaatst naar progam files. In EA zit alleen sims 3, Origin heb ik niet dus ook geen map meer. Verder heb ik een 32bits pc. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door BanaanZombie »

Dan is je virusscanner wss de boosdoener, die heeft de crack dan onschadelijk gemaakt. Hij staat er nog wel ja maar doet niet wat ie moet doen.

Welke virisscanner(s) heb je?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door tarac »

Download de crack.
Vóórdat je het met Winrar uitpakt, schakel je anti-virus uit.
Plaats de uitgepakte bestandjes in je map Game/Bin - overschrijf de bestaande bestanden.
Schakel je anti-virus weer in en zet de map Bin in je uitzonderingen.

Blijft het probleem bestaan:
Schakel je anti-virus uit
Plaats het gedownloade Winrar bestand in je Bin mapje
Klik met rechts op het Winrar bestand en kies Uitpakken.
Bestanden overschrijven
Start je spel.
Werkt het nu wel ?

Note: De crack is voor de download van de uitbreidingen en zal dus niet werken voor alléén het basisspel.
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Sorry was paar weekjes weg maar heb het allemaal geprobeerd en niks werkt! Heb Microsoft Security Essentials en daar heb ik real time uitgevinkt dus staat hij nu op uitgeschakeld..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door Bee »

SusanneLara schreef:Sorry was paar weekjes weg maar heb het allemaal geprobeerd en niks werkt! Heb Microsoft Security Essentials en daar heb ik real time uitgevinkt dus staat hij nu op uitgeschakeld..
Ik denk toch dat je hem even helemaal uit moet schakelen en tijdens installeren misschien even je internet uitzetten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Ja doe ik dat maar.. word er gek van. Probleem nu is dat die torrent link dus neit meer werkt en via stack krijg ik steeds foutmelding dat het bestand beschadigd is.. heb het al 4x gedaan.
Nu deze torrent gevonden: http://loadtorrents.com/the-sims-4-delu ... pc-repack/
Lukt dat denk je ook?

EDIT:
Ook zag ik dat mn virusscanner toch steeds dit vindt: VirTool:Win32/Obfuscator.XZ
Kan dat het probleem zijn dat hij niet wil starten of is dat echt iets anders als een virus
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door tarac »

SusanneLara schreef:Ja doe ik dat maar.. word er gek van. Probleem nu is dat die torrent link dus neit meer werkt en via stack krijg ik steeds foutmelding dat het bestand beschadigd is.. heb het al 4x gedaan.
Nu deze torrent gevonden: http://loadtorrents.com/the-sims-4-delu ... pc-repack/
Lukt dat denk je ook?
Geen idee, maar DEZE werkt prima
Maar ja, dat is natuurlijk de hele sims 4, basis en uitbreidingen.
zie HIER hoe te installeren.
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Ik krijg daar geen torrent, enkel de melding:

Deze site is niet bereikbaar
De server DNS address van torrentsu.com kan niet worden gevonden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door Bee »

SusanneLara schreef:Ik krijg daar geen torrent, enkel de melding:

Deze site is niet bereikbaar
De server DNS address van torrentsu.com kan niet worden gevonden.
Vreemd, bij mij werkt de link probleemloos
Klik je wel op de link van Tarac?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

En als je op download torrent klikt krijg je meteen een torrent en neit een site met direct downloads?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door Bee »

Nee inderdaad als je verder klikt krijg je een foutmelding ...
Maar je kunt het toch gewoon via stack downloaden?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Nee als ik dan de files wil uitpakken dan zegt hij dat er een bestand beschadigd is of ontbreekt..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door Bee »

Wij hebben nooit invloed op de torrents helaas. Als de maker ze verwijderd of de sites liggen eruit heb je pech en zul je moeten wachten tot het weer bereikbaar is ...

Ik zou in jouw geval kijken wat je al hebt en in zo klein mogelijke stappen de downloads ophalen die je nog nodig hebt.
Tarac heeft het heel netjes verdeeld. Misschien moet je even een andere browser gebruiken?
Na afloop, vóórdat je gaat installeren even controleren of alles compleet is
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
SusanneLara
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2016, 11:09
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door SusanneLara »

Ja heb ik allemaal gedaan, ook aparte zip files maar zodra ik er 1 wil uitpakken krijg ik al die foutmelding. heel vermoeiend.
Ik ben nu aan het installeren uit die torrent van http://loadtorrents.com/the-sims-4-delu ... pc-repack/, die werkte wel. ziet er precies hetzelfde uit als de versie van tarac qua installeren, weet alleen niet welke pakketten ik dan heb. We gaan het zien, en anders inderdaad nog maar keer stacks proberen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin is currently not running

Bericht door tarac »

Wanneer je met alle geweld via torrents wilt downloaden:

Alles in 1 (behalve Dine Out) = KLIK

OF als je al wat van de Sims 4 hebt:

Basisspel = KLIK HIER
1ste uitbreiding Aan het Werk = KLIK HIER bevat Feestdagen, In de Natuur, Spa-dag, Aan het Werk, Luxe Feestacc.
2e uitbreiding Beleef het Samen = KLIK HIER bevat Perfecte Patio acc., Keuken acc., Griezelige acc. en Beleef het Samen

Voor de update 1.20.60.1020 zijn nog geen aparte torrents uitgekomen, behalve dan die waar je weer alles moet downloaden, dus zul je het moeten doen met directe downloads van b.v. mijn Stack waar je dus alléén Romantische Tuin, Filmnight, Kinderkamer en Dine Out downloadt

Installeer alles in bovenstaande volgorde !!!!
Je hebt nu alle uitbreidingen van de Sims 4 behalve Achtertuin Accessoires die op 19 juli is uitgekomen.

NOTE: de torrent-links geven je alleen de torrent (klein bestandje waar je na het downloaden op moet klikken en dan via je torrent-programma, b.v. Utorrent contact moet maken met het torrent netwerk om de uitbreidingen te kunnen downloaden.

Edit: wanneer je ZIP-bestanden downloadt moet je vóór het uitpakken even je anti-virus uitschakelen.
De bestanden rld.dll (basispakket) en RldOrigin.dll (uitbreidingen) worden als virussen gezien, dat zijn ze echter absoluut niet !

Edit 2: de torrent die je nu aan het downloaden bent bevat ook alles, behalve Dine Out.
Om Dine Out werkend te krijgen heb je dit bestandje nodig.
Pak het uit met Winrar en kopieer het mapje Game naar de hoofddirectory van je installatiemap The Sims 4 in Program Files.

Edit 3: Wanneer jouw harde schijf als FAT32 is geformatteerd kun je geen bestanden groter dan 4 GB opslaan, dat is misschien de reden waarom je steeds die foutmeldingen krijgt. De meeste Sims-4 downloads zijn groter dan 4 GB dus je krijgt niet de hele download binnen.
Controleer door met rechts op het ikoontje van je harde schijf in Verkenner te klikken en eigenschappen te kiezen.
NFTS.PNG
zie je bij Bestandssysteem NTFS staan en geen FAT32 dan is het goed. Controleer ook gelijk of je nog voldoende vrije ruimte op je schijf hebt.

Edit 4:
Omzetten van FAT 32 naar NTFS zonder verlies van gegevens:

start ->uitvoeren-> cmd (of Windowstoets ingedrukt houden en op R tikken, typ cmd in het venstertje en klik op OK)
dan typ je in convert c: fs:ntfs /v (let op de dubbele punten en de spaties)
Of vervang de c: voor een andere drive letter die je wilt converteren.
Als je dat commando hebt gegeven zal die vragen om de pc opnieuw op te starten. bij het opstarten van de pc zal de partitie geconverteerd worden.
Het is wel aan te bevelen om je belangrijke data op een andere partitie te zetten, het zou niet fout mogen gaan maar je weet maar nooit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”