Windows Defender en sims-4 cracks

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door tarac »

Sinds ik AVG verwijderd heb van mijn computer (kreeg te veel meldingen over hoe goed en mooi AVG wel was) is Windows Defender mijn standaard anti-virus geworden.
Nu wilde ik vandaag een filmpje maken over hoe de Sims 4 te installeren via de downloads van G4TW en ik stuitte steeds maar weer op het bestand RldOrigin.dll (onderdeel van de crack voor 32 bits windows).
Ik kon het met geen mogelijkheid kopieren van de download naar mijn installatiemap - Game - Bin.
Steeds maar weer de melding dat ik geen toestemming had. Mapinstellingen op alle mogelijke manieren gewijzigd en steeds hetzelfde resultaat.
Ook geen mogelijkheid om het tot de uitzonderingen in Defender toe te voegen.

Van pure ellende maar weer AVG free geinstalleerd waarbij ik - na installatie - de keuze kreeg of ik Defender OF AVG wilde gebruiken.
Ik koos voor AVG en nu lukte het wel om RldOrigin.dll te verplaatsen en bij de uitzonderingen van AVG te voegen.
Nu kan ik weer zowel de 32 als de 64 bits versie van de Sims-4 gebruiken.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door WALUIGI96 »

Als je Windows 10 gebruikt, kun je uitsluitingen toevoegen via Instellingen (via startmenu) > Bijwerken en beveiliging > Windows Defender > Uitsluitingen en dan de link 'Uitsluiting toevoegen'. Bij mij werkt dit uitstekend.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door tarac »

WALUIGI96 schreef:Als je Windows 10 gebruikt, kun je uitsluitingen toevoegen via Instellingen (via startmenu) > Bijwerken en beveiliging > Windows Defender > Uitsluitingen en dan de link 'Uitsluiting toevoegen'. Bij mij werkt dit uitstekend.
Bij mij werkt dat dus absoluut niet !
Ik kan HELEMAAL NIKS wijzigen in die instellingen.
Alle schuifjes en toepassingen zijn grijs - dus onbenaderbaar.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door WALUIGI96 »

dat komt waarschijnlijk omdat AVG nu aanstaat, deze wordt dan de virusscanner en Windows Defender wordt dan uitgeschakeld
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door tarac »

WALUIGI96 schreef:dat komt waarschijnlijk omdat AVG nu aanstaat, deze wordt dan de virusscanner en Windows Defender wordt dan uitgeschakeld
Ook zonder AVG was dat al het geval.
Dat is juist de reden waarom ik uiteindelijk dan maar weer AVG heb geinstalleerd.
Ik kon helemaal niets meer met defender.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door WALUIGI96 »

Dat is echt vreemd.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik ben helaas getroffen door virussen.. Computer is slomer en bij het opstarten moet mijn avast antivirus mijn hele computer doorscannen. Na 10 minuten ben ik pas op 4 procent dus dit gaat niet goed. Heeft er iemand een goed programma en beschrijving waarmee ik alle troep van mijn computer afgooi? Heb gister 2 soorten stedelijk leven gedownload dus ben bang dat het daaraan ligt.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Ik ben helaas getroffen door virussen.. Computer is slomer en bij het opstarten moet mijn avast antivirus mijn hele computer doorscannen. Na 10 minuten ben ik pas op 4 procent dus dit gaat niet goed. Heeft er iemand een goed programma en beschrijving waarmee ik alle troep van mijn computer afgooi? Heb gister 2 soorten stedelijk leven gedownload dus ben bang dat het daaraan ligt.
Ik gebruik Spyhunter om malware e.d. van mijn computer te verwijderen en dat bevalt me prima.

Als je Stadsleven van onze sites hebt gedownload, dan zijn die virusvrij. Heb je het echter uit andere "bronnen" dan kunnen wij daar uiteraard geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Heb je de installatiemap bij je uitzonderingen in Avast gezet ?
Kijk verder ook eens bij de instellingen van Avast, waarschijnlijk staat het zo ingesteld dat het gaat scannen bij het starten van de computer.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Windows Defender en sims-4 cracks

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik heb jouw stedelijk leven toegepast maar had via skidrow ook wat gedownload en ik denk dat het daaraan ligt. Alleen heb ik die download niet afgemaakt en op de helft verwijderd. Ik zal spyhunter downloaden en normaal scant avast mijn computer nooit bij het opstarten.. Vandaar dat ik dit erg gek vind
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”