Sims 4 zonder installatie

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 zonder installatie

Bericht door tarac »

Kom je schijfruimte tekort of lijkt je een download zonder te hoeven installeren wel handig ?
Kijk dan eens op DEZE PAGINA

Download de iso direct op een (externe) harde schijf of op een USB-stick met minimaal 16 GB. aan schijfruimte over.
Koppel de iso in PowerIso, pas eventueel de taal aan en spelen maar.

Deze download bevat ALLES van de Sims-4 tot en met Uit Eten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door BanaanZombie »

Dat is echt een hele uitvinding haha, ideaal
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door tarac »

Wanneer je zelf al een goed werkend spel hebt dan hoef je niets te downloaden hoor.
Open een legale of gekraakte versie van Poweriso, Klik op toevoegen, kies het installatie-mapje van de Sims 4 dat in Program Files zit. (dus niet het mapje uit Mijn Documenten - Electronic Arts)
Sla het op als ...., geef het een naam en save het b.v. op een USB-stick.
Nu kan je met die stick op elke geschikte computer (met Poweriso) het spel spelen.
Koppel het bestand van je USB-stick in PowerIso, open het virtuele station, ga naar Game - Bin en start het spel als Administrator met TS4.exe of TS4_x64.exe

EDIT:
Ook handig als je maar weinig schijfruimte op je harde schijf hebt. Je kunt dan je originele installatie-map verwijderen.

Broertje, zusje, vriend of vriendin "verblijden" met de Sims zonder iets te hoeven downloaden (behalve misschien Poweriso):
Kopieer de iso naar hun computer of hun USB stick.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dat is echt een hele uitvinding haha, ideaal
@BanaanZombie
Het lukt me nu zelfs om Sims-4 te spelen op mijn Asus Windows tablet. (die jij ook hebt).
En dat met slechts 2 MB RAM, een Intel Atom CPU van 1,33 Ghz en een Intel HD Graphics videokaart met 32 MB eigen geheugen en 1 GB shared.
In Config uit Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4 is de videokaart Found: 1, Supported: 1
Onbegrijpelijk !

Ik heb Poweriso op een memorycard geinstalleerd, Sims 4 via USB-stick en het speelt nog vloeiend ook met alle uitbreidingen !!
Ik moet alleen nog even op zoek naar een 32 GB memorycard, dan kan ik daar ook de iso nog op zetten (huidige 16 GB kaart is net te klein)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door BanaanZombie »

Woh haha, dat is bijzonder. Ik heb trouwens wel een andere dna jij he! Alleen verschilt er niet zoveel in op de naam na.. die van jou was uitverkocht toen ik m wilde bestellen en toen stond ineens een nieuwere versie erop, die van mij.

Sims 4 op een 10inch touchscreen spelen omg
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Woh haha, dat is bijzonder. Ik heb trouwens wel een andere dna jij he! Alleen verschilt er niet zoveel in op de naam na.. die van jou was uitverkocht toen ik m wilde bestellen en toen stond ineens een nieuwere versie erop, die van mij.

Sims 4 op een 10inch touchscreen spelen omg
Dat touchscreen werkt bij mij niet helemaal naar behoren.
Bij het invullen van een voornaam / achternaam krijg ik bij enkel tablet geen toetsenbord te zien, maar zolang je geen letters/cijfers hoeft in te typen werkt het best wel leuk.
Alle instellingen staan standaard op laag, maar de kwaliteit verbaast me, best wel goed.
Overigens gebruik ik liever een (draadloze) muis. Dat kan nog steeds omdat alles nu op een 32 GB SD kaartje staat heb ik de USB poort nog over.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door Fiend »

tarac schreef: Overigens gebruik ik liever een (draadloze) muis. Dat kan nog steeds omdat alles nu op een 32 GB SD kaartje staat heb ik de USB poort nog over.
Met mijn tablet (Android) gebruik ik op die ene USB-poort gewoon een hub, kan ik gewoon meerdere dingen tegelijk gebruiken
(USB-stick + toetsenbord). Ondersteunt die van jou ook wel, lijkt me?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door BanaanZombie »

Is ook handig inderdaad
Ik heb ook zo'n dingetje die ik in de micro usb aansluiting kan doen, en dan kan ik daarin weer een micro sd, sd, en usb aansluiting doen. Ook handig want zo krijg ik een usb aansluiting op her schern en heb ik niet perse het toetsenbord nodig
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder installatie

Bericht door tarac »

Fiend schreef:
tarac schreef: Overigens gebruik ik liever een (draadloze) muis. Dat kan nog steeds omdat alles nu op een 32 GB SD kaartje staat heb ik de USB poort nog over.
Met mijn tablet (Android) gebruik ik op die ene USB-poort gewoon een hub, kan ik gewoon meerdere dingen tegelijk gebruiken
(USB-stick + toetsenbord). Ondersteunt die van jou ook wel, lijkt me?
Klopt, maar zodra ik een externe HDD aansluit heb ik een Hub met eigen stroomvoorziening nodig.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”