Sims downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Sims downloaden

Bericht door Sanzie »

Hallo allemaal,

Ik heb De sims basis, aan het werk en in de natuur gekocht. Kan ik nu de rest van de uitbreidingen downloaden? En waar moet ik dan op letten? Sorry ik ben nieuw hier en ben alles nog een beetje aan het uitvogelen.

Alvast bedankt!

Groetjes Sanzie.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door tarac »

Je hebt 2 mogelijkheden:

1. Je bewaart je Origin spel en daarnaast download je alles van de Sims 4 (basis, uitbreidingen, Beleef het Samen, Dine Out, Stadsleven of een all-in-one).
2. Je voegt de downloads Uitbreidingen, Beleef het samen, Dine Out en Stadsleven toe aan je bestaande spel.

Voordeel van mogelijkheid 1 is dat je toegang tot de Galerij houdt en je kunt updaten via Origin en je hebt nog steeds peuters in je gekochte spel.
Mogelijkheid 2 zou ik niet aanbevelen. Je kan dan ook niet meer met peuters spelen zolang er nog geen crack voor is.
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door Sanzie »

Bedankt voor je antwoord, ik heb ondertussen het all in one pakket gedownload en ga deze nu installeren op mijn pc....als het me lukt
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door Sanzie »

Ik heb nu mijn originele sims 4 laten staan en de andere al in one gedownload en die is nu aan het installeren, als die erop staat moet ik dan nog wat doen in een map of wat dan ook of kan ik dan gaan spelen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:Ik heb nu mijn originele sims 4 laten staan en de andere al in one gedownload en die is nu aan het installeren, als die erop staat moet ik dan nog wat doen in een map of wat dan ook of kan ik dan gaan spelen?
Ik weet niet welke all-in-one je aan het downloaden bent.

all-on-pne 1 klik: Wanneer de download kompleet is, koppelen in Poweriso en op setup klikken.
Het spel wordt dan geinstalleerd, snelkoppeling geplaatsten klaar om te spelen.

all-in-one no install: Koppel de download in Poweriso, open het mapje Game - Bin en klik op TS4.exe of TS$_x64.exe om het spel te spelen.
Wanneer je virtuele Poweriso station een vast stationsletter heeft, dan kun je van bovenstaande bestanden en snelkoppeling op je bureaublad maken.
koppelingen.PNG
Ik heb dus 3 mogelijkheden op de Sims 4 te spelen:
1. Via een Poweriso station
2. Via een map op mijn schijf D waarnaar ik de bestanden en mappen vanuit punt 1 heb gekopieerd.
3. Via Origin (originele gekochte spellen)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door Sanzie »

Ik heb het via poweriso gedownload, hij is nu aan het installeren.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:Ik heb het via poweriso gedownload, hij is nu aan het installeren.
Ik ben benieuwd wat het wordt want je kunt niet via poweriso downloaden, ik hoop dat je bedoelt via poweriso gekoppeld.
En als je de all-in-one-noinstall hebt gedownload valt er niks te installeren, wel bij de all-on-one-1klik
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door Sanzie »

Ja ik bedoel gekoppeld via poweriso, ik ben hier niet zo in thuis vandaar dat ik het verkeerd zeg.
ReReV

Re: Sims downloaden

Bericht door ReReV »

hallo iedereen
ik had een origin account maar weet het wachtwoord daar nier meer van en ik heb al wachtwoord vergeten geprobeert maar ik krijg die mail niet en ik heb al heel mijn mailbox doorzocht dus had ik een nieuw account gemaakt en wou de code opniuw gebruiken maar dat gaat niet. weet iemand een manier zodat ik die code wel terug kan gebruiken en de sims 4 weer opnieuw kan downloaden ?????
plsss help me
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims downloaden

Bericht door tarac »

ReReV schreef:hallo iedereen
ik had een origin account maar weet het wachtwoord daar nier meer van en ik heb al wachtwoord vergeten geprobeert maar ik krijg die mail niet en ik heb al heel mijn mailbox doorzocht dus had ik een nieuw account gemaakt en wou de code opniuw gebruiken maar dat gaat niet. weet iemand een manier zodat ik die code wel terug kan gebruiken en de sims 4 weer opnieuw kan downloaden ?????
plsss help me
Neem contact op met Electronic Arts.
Zie HIER
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”