Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door queenknoop »

moet je alles van sims 4 weer downloaden of alleen wat je nog niet heb.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

queenknoop schreef:moet je alles van sims 4 weer downloaden of alleen wat je nog niet heb.
Je kunt kiezen wat je wilt hebben.

Wacht maar even, er is een nieuwe download van RELOADED voor versie 1.29, incl. kleuters en vampiers.
4.32 GB groot.
Ben hem nu aan het downloaden om te testen.
Voorlopig ziet het er veelbelovend uit te oordelen aan de bestanden.
Ben hem nu aan het uploaden.
Gebruikersavatar
Dubbelzijdig
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 feb 2015, 23:03
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Dubbelzijdig »

Ik dacht laat ik dat ZLOrigin weer eens opnieuw openen om te kijken of er updates of iets waren, maar ik krijg deze niet meer geopend.
Ik ben geconnect met ZClient en kan het spel gewoon via de snelkoppeling spelen maar ik krijg het programma niet geopend.
It is costly wisdom that is bought by experience.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Dubbelzijdig schreef:Ik dacht laat ik dat ZLOrigin weer eens opnieuw openen om te kijken of er updates of iets waren, maar ik krijg deze niet meer geopend.
Ik ben geconnect met ZClient en kan het spel gewoon via de snelkoppeling spelen maar ik krijg het programma niet geopend.
Verwijder ZLOrigin en installeer opnieuw.
Verwijderen doe je door naar de map van ZLOrigin te gaan en dan unins000.exe te kiezen (staat een grote Z voor)
Gebruikersavatar
Dubbelzijdig
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 feb 2015, 23:03
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Dubbelzijdig »

tarac schreef:
Dubbelzijdig schreef:Ik dacht laat ik dat ZLOrigin weer eens opnieuw openen om te kijken of er updates of iets waren, maar ik krijg deze niet meer geopend.
Ik ben geconnect met ZClient en kan het spel gewoon via de snelkoppeling spelen maar ik krijg het programma niet geopend.
Verwijder ZLOrigin en installeer opnieuw.
Verwijderen doe je door naar de map van ZLOrigin te gaan en dan unins000.exe te kiezen (staat een grote Z voor)
Danku zeer dat is gelukt ;)
It is costly wisdom that is bought by experience.
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ellemich1 »

Ben bij deze stap: Open de map ZClient van de download en rechtsklik op ZClient.exe als Administrator. Geef toestemming voor het certificaat - gebruik het emailadres en paswoord van je zloemu-account. En krijg telkens deze foutmelding: ZLOFENIX ZClient werkt niet meer. Weet iemand wat ik fout doe?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

ellemich1 schreef:Ben bij deze stap: Open de map ZClient van de download en rechtsklik op ZClient.exe als Administrator. Geef toestemming voor het certificaat - gebruik het emailadres en paswoord van je zloemu-account. En krijg telkens deze foutmelding: ZLOFENIX ZClient werkt niet meer. Weet iemand wat ik fout doe?
Heb je de laatste ZClient gedownload van DEZE PAGINA
En ben je nog wel ingelogd op zloemu.tk ?
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ellemich1 »

Jaa hij gaat nu verder, nu moet ik inloggen bij ZLOrigin kan ik daar dezelfde gegevens invullen als die van ZLClient? of die van je dummy origin account

EDIT: Ik ben nu zover dat ik sims 4 kan installeren in ZLOrigin :grijns:
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Hey allemaal,

De link naar Zclient en ZLOrigin werken bij mij helaas niet meer.. ik heb Zclient ondertussen gevonden maar kan iemand mij de downloadlink naar ZLOrigin sturen? Bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Lindsay26 schreef:Hey allemaal,

De link naar Zclient en ZLOrigin werken bij mij helaas niet meer.. ik heb Zclient ondertussen gevonden maar kan iemand mij de downloadlink naar ZLOrigin sturen? Bedankt!
zie onze Downloadsite
Download het mapje.
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

tarac schreef:
Lindsay26 schreef:Hey allemaal,

De link naar Zclient en ZLOrigin werken bij mij helaas niet meer.. ik heb Zclient ondertussen gevonden maar kan iemand mij de downloadlink naar ZLOrigin sturen? Bedankt!
zie onze Downloadsite
Download het mapje.
Oke helemaal super, alles is gelukt!

Ik heb wel nog een laatste vraag en excuus alvast voor als ik er overheen gelezen heb...

Maar ik heb de originele sims 4 en get to work uitbreiding al gekocht en dus ook geïnstalleerd. Deze kan ik dus niet meer downloaden in ZLOrigin, wel de rest... mijn vraag is op welke locatie ik de uitbreidingen moet opslaan? Gewoon op C:/Program Files(x86)Origin Games ? daar staat de rest nu namelijk wel al op geïnstalleerd... Gaat dit goed als ik alles gewoon op diezelfde schijf laat downloaden? :roll:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Lindsay26 schreef: Ik heb wel nog een laatste vraag en excuus alvast voor als ik er overheen gelezen heb...

Maar ik heb de originele sims 4 en get to work uitbreiding al gekocht en dus ook geïnstalleerd. Deze kan ik dus niet meer downloaden in ZLOrigin, wel de rest... mijn vraag is op welke locatie ik de uitbreidingen moet opslaan? Gewoon op C:/Program Files(x86)Origin Games ? daar staat de rest nu namelijk wel al op geïnstalleerd... Gaat dit goed als ik alles gewoon op diezelfde schijf laat downloaden? :roll:
Je moet zowel in Origin als in ZLOrigin steeds de opslagmap aanpassen.
Wanneer ik in de officiele Origin iets doe kijk ik eerst even naar de opslagmap
Origin - Applicatieinstellingen - Installaties en Opgeslagen Spellen - locatie Gamebibliotheek.
Voor de Originele Origin gebruik ik b.v. Z:\Simsspellen\Origin origineel
Voor ZLOrigin gebruik ik Z:\Simsspellen\Zlorigin

Zo installeert ZLOrigin dus alles, ook je al gekochte spellen en Origin installeert alléén je gekochte spellen.

Belangrijk:
Als je ze niet in 2 verschillende mappen opslaat zal de echte Origin bij elke update je NIET gekochte spellen onspeelbaar maken.
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

tarac schreef:
Lindsay26 schreef: Ik heb wel nog een laatste vraag en excuus alvast voor als ik er overheen gelezen heb...

Maar ik heb de originele sims 4 en get to work uitbreiding al gekocht en dus ook geïnstalleerd. Deze kan ik dus niet meer downloaden in ZLOrigin, wel de rest... mijn vraag is op welke locatie ik de uitbreidingen moet opslaan? Gewoon op C:/Program Files(x86)Origin Games ? daar staat de rest nu namelijk wel al op geïnstalleerd... Gaat dit goed als ik alles gewoon op diezelfde schijf laat downloaden? :roll:
Je moet zowel in Origin als in ZLOrigin steeds de opslagmap aanpassen.
Wanneer ik in de officiele Origin iets doe kijk ik eerst even naar de opslagmap
Origin - Applicatieinstellingen - Installaties en Opgeslagen Spellen - locatie Gamebibliotheek.
Voor de Originele Origin gebruik ik b.v. Z:\Simsspellen\Origin origineel
Voor ZLOrigin gebruik ik Z:\Simsspellen\Zlorigin

Zo installeert ZLOrigin dus alles, ook je al gekochte spellen en Origin installeert alléén je gekochte spellen.

Belangrijk:
Als je ze niet in 2 verschillende mappen opslaat zal de echte Origin bij elke update je NIET gekochte spellen onspeelbaar maken.
Bedankt voor de reacties maar helaas krijg ik het niet aan de praat. :frons:

Ik heb nu al 3x opnieuw de download gestart maar telkens als hij bij 99% is komt er de volgende foutmelding in beeld:
sims1.jpg
Ik begrijp er echt niks van... ik heb een nieuwe schijf gemaakt op mijn laptop en heb de installatie map waar hij naar download aangepast, precies zoals je aangeeft. Heeft iemand anders deze foutmelding als eens eerder gehad?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Lindsay26 schreef:
tarac schreef:
Lindsay26 schreef: Ik heb wel nog een laatste vraag en excuus alvast voor als ik er overheen gelezen heb...

Maar ik heb de originele sims 4 en get to work uitbreiding al gekocht en dus ook geïnstalleerd. Deze kan ik dus niet meer downloaden in ZLOrigin, wel de rest... mijn vraag is op welke locatie ik de uitbreidingen moet opslaan? Gewoon op C:/Program Files(x86)Origin Games ? daar staat de rest nu namelijk wel al op geïnstalleerd... Gaat dit goed als ik alles gewoon op diezelfde schijf laat downloaden? :roll:
Je moet zowel in Origin als in ZLOrigin steeds de opslagmap aanpassen.
Wanneer ik in de officiele Origin iets doe kijk ik eerst even naar de opslagmap
Origin - Applicatieinstellingen - Installaties en Opgeslagen Spellen - locatie Gamebibliotheek.
Voor de Originele Origin gebruik ik b.v. Z:\Simsspellen\Origin origineel
Voor ZLOrigin gebruik ik Z:\Simsspellen\Zlorigin

Zo installeert ZLOrigin dus alles, ook je al gekochte spellen en Origin installeert alléén je gekochte spellen.

Belangrijk:
Als je ze niet in 2 verschillende mappen opslaat zal de echte Origin bij elke update je NIET gekochte spellen onspeelbaar maken.
Bedankt voor de reacties maar helaas krijg ik het niet aan de praat. :frons:

Ik heb nu al 3x opnieuw de download gestart maar telkens als hij bij 99% is komt er de volgende foutmelding in beeld:
sims1.jpg

Ik begrijp er echt niks van... ik heb een nieuwe schijf gemaakt op mijn laptop en heb de installatie map waar hij naar download aangepast, precies zoals je aangeeft. Heeft iemand anders deze foutmelding als eens eerder gehad?
Ja, ik ben die foutmelding wel vaker tegen gekomen en wel wanneer ZL probeert om de originele Origin te updaten/repararen.
ZLOrigin en Origin verschillen nauwelijks van elkaar maar houden er toch een andere "boekhouding" in AppData op na.

Ik heb het kunnen oplossen door Origin volledig van de PC te verwijderen (met Revo op de hoogste stand) en dan ZL de spellen laten installeren in Origin Games\ZLOrign\De Sims 4.

En wat betreft anti-virus en firewalls, gewoon aan laten staan.
Zclient gebruikt bij inloggen een bestandje dat door je AV als een gevaarlijke Trojan wordt gezien (is het niet) maar zodra zclient "binnen" is mag je AV het onschadelijk maken hoor.
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Ok helemaal goed, ga ik proberen vanavond dankje!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Goed om te weten van die virus melding want die kreeg ik dus ook steeds van avg. Maar hij bleef wel gewoon werken dus dacht al dat t goed zou zitten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: Zo installeert ZLOrigin dus alles, ook je al gekochte spellen en Origin installeert alléén je gekochte spellen.
Behalve als je een Repack hebt geïnstalleerd zoals ik, dan krijg je nergens meer de optie om te downloaden in ZL Origin, alleen de optie 'spelen' wat uiteraard niet werkt. Ook niet als je de downloadlocatie van de spellen wijzigt want dan zegt hij dat dit voor toekomstige spellen geld.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef:
tarac schreef: Zo installeert ZLOrigin dus alles, ook je al gekochte spellen en Origin installeert alléén je gekochte spellen.
Behalve als je een Repack hebt geïnstalleerd zoals ik, dan krijg je nergens meer de optie om te downloaden in ZL Origin, alleen de optie 'spelen' wat uiteraard niet werkt. Ook niet als je de downloadlocatie van de spellen wijzigt want dan zegt hij dat dit voor toekomstige spellen geld.
sims 4 spellen.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

Ik heb het probleem ontdekt:
De map waar mijn repack in stond was: D:/Games/The sims 4
Nu ik de naam gewijzigd heb in D:/Fitgirl/The sims 4 pakt ZL Origin wél opeens de downloads van sims 4 en kan ik ze op een nieuwe locatie laten downloaden en installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef:Ik heb het probleem ontdekt:
De map waar mijn repack in stond was: D:/Games/The sims 4
Nu ik de naam gewijzigd heb in D:/Fitgirl/The sims 4 pakt ZL Origin wél opeens de downloads van sims 4 en kan ik ze op een nieuwe locatie laten downloaden en installeren.
Fijn dat het opgelost is.
Ik heb nog even verder zitten denken (voor zover ik daartoe in staat ben).

Jij hebt een officieel Origin account:
In principe delen Origin en ZLOrigin dezelfde installatiemap, gewoonlijk C:\Program Files (x86)\Origin Games\de Sims 4.
Wat je ook wijzigt aan de instellingen, ZLOrigin zal die locatie gebruiken voor het installeren.

Wanneer je naar ZLOrigin gaat zul je waarschijnlijk alleen de mogelijkheid SPELEN hebben, want je hebt het basis-spel al via Origin, legaal, gekocht
Klik je met rechts op het plaatje van de Sims 4 in ZLOrigin, dan zie je daar, hopelijk, REPAREREN. Dat gaat dan wel iets doen maar verder zonder enige zichtbaar resultaat.
Maar je moet ook kunnen zien GAME DETAILS BEKIJKEN.
Als je daar op klikt krijg je alle uitbreidingspakketten te zien die je dan weer stuk voor stuk kunt downloaden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: Fijn dat het opgelost is.
Ik heb nog even verder zitten denken (voor zover ik daartoe in staat ben).

Jij hebt een officieel Origin account:
In principe delen Origin en ZLOrigin dezelfde installatiemap, gewoonlijk C:\Program Files (x86)\Origin Games\de Sims 4.
Wat je ook wijzigt aan de instellingen, ZLOrigin zal die locatie gebruiken voor het installeren.

Wanneer je naar ZLOrigin gaat zul je waarschijnlijk alleen de mogelijkheid SPELEN hebben, want je hebt het basis-spel al via Origin, legaal, gekocht
Klik je met rechts op het plaatje van de Sims 4 in ZLOrigin, dan zie je daar, hopelijk, REPAREREN. Dat gaat dan wel iets doen maar verder zonder enige zichtbaar resultaat.
Maar je moet ook kunnen zien GAME DETAILS BEKIJKEN.
Als je daar op klikt krijg je alle uitbreidingspakketten te zien die je dan weer stuk voor stuk kunt downloaden.
Hij staat nu nog te downloaden dus kan nog niet verder kijken ..
Ik heb nog niets van de sims 4 gekocht en Origin zelf heb ik helemaal verwijderd van mijn PC voordat ik ZLOrigin erop gezet heb.
Alle pakketten staan nu nog in de wachtrij, hij is op 75% (dit geldt voor basis)

Edit: Ik had op de 'i' geklikt en kreeg het scherm van het basispakket plus alle uitbreidingen etc.
Toen geklikt op de eerste, 'basis' en op 'downloaden'. Vervolgens werd er automatisch een wachtlijst gemaakt van ALLE pakketten, die je natuurlijk wel weer kunt annuleren. De totale download en installatie heeft wel even tijd nodig!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Ik heb ook Origin origineel er vanaf gegooid en nu alleen nog ZLorigin.

Toen ik de SIms4 aanklikte voor te downloaden pakte hij ook meteen ALLE pakketten. Dit is geen probleem maar kost wel even wat tijd indd.

Nu is de Sims4 basis klaar met downloaden en is hij bezig met de rest.
Ik wou m eerst even testen dus heb de volgende uitbreiding gepauzeerd en via ZLorigin op spelen geklikt van het basis spel. Nu krijg ik weer deze melding:
sims3.jpg
Ook als ik het spel probeer te starten via mijn bureaublad snelkoppeling krijg ik deze melding.... Nu weet ik niet of ik iets fout heb gedaan? (lijkt me sterk want heb ALLE instructies van Tarac opgevolgt...) moet ik de rest van de downloads toch door laten gaan en hopen dat hij het dan wel doet? Of heeft iemand een ander idee wat er mis kan zijn gegaan? Kost zoveel tijd om alles te downloaden en zou lullig zijn als het spel het dan als nog niet doet... :war:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Lindsay26 schreef:Ik heb ook Origin origineel er vanaf gegooid en nu alleen nog ZLorigin.

Toen ik de SIms4 aanklikte voor te downloaden pakte hij ook meteen ALLE pakketten. Dit is geen probleem maar kost wel even wat tijd indd.

Nu is de Sims4 basis klaar met downloaden en is hij bezig met de rest.
Ik wou m eerst even testen dus heb de volgende uitbreiding gepauzeerd en via ZLorigin op spelen geklikt van het basis spel. Nu krijg ik weer deze melding:

sims3.jpg

Ook als ik het spel probeer te starten via mijn bureaublad snelkoppeling krijg ik deze melding.... Nu weet ik niet of ik iets fout heb gedaan? (lijkt me sterk want heb ALLE instructies van Tarac opgevolgt...) moet ik de rest van de downloads toch door laten gaan en hopen dat hij het dan wel doet? Of heeft iemand een ander idee wat er mis kan zijn gegaan? Kost zoveel tijd om alles te downloaden en zou lullig zijn als het spel het dan als nog niet doet... :war:
sims4.jpg
Deze melding verwijst naar het TS4exe bestand.. Misschien toch de naam wijzigen van de locatie?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

Je kunt altijd nog doen: Game repareren.
Maar opstarten terwijl er nog geïnstalleerd wordt is nooit een goed idee! Er lopen nog van allerlei processen, sommige downloads vereisen ook nog updates naderhand. Dus gewoon even geduld oefenen is beter..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Bee schreef:Je kunt altijd nog doen: Game repareren.
Maar opstarten terwijl er nog geïnstalleerd wordt is nooit een goed idee! Er lopen nog van allerlei processen, sommige downloads vereisen ook nog updates naderhand. Dus gewoon even geduld oefenen is beter..
Oke bedankt! Ik zal het even afwachten dan..
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”