Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Jaisy schreef: 09 dec 2019, 11:29 Hoe doe je dit dan? Ik snap er niks van
zie ONZE SITE tabblad Zlorigin.
bb2000
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2020, 17:21
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bb2000 »

Hallo,
Ik zag dat de site van de direct downloads is veranderd. Ik wou nu de nieuwe update downloaden en de uitbereiding SP16, maar wanneer ik op donwloaden klik gebeurd er niks, onder in het scherm staat wel wachten op... maar de download komt niet, wifi enzo doet het verder prima. Is dit een probleem van mijn PC of hebben meerdere hier last van en zit er een fout in de nieuwe site?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

bb2000 schreef: 01 feb 2020, 17:25 Hallo,
Ik zag dat de site van de direct downloads is veranderd. Ik wou nu de nieuwe update downloaden en de uitbereiding SP16, maar wanneer ik op donwloaden klik gebeurd er niks, onder in het scherm staat wel wachten op... maar de download komt niet, wifi enzo doet het verder prima. Is dit een probleem van mijn PC of hebben meerdere hier last van en zit er een fout in de nieuwe site?
Zie HIER.
Even naar onderen scrollen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

bb2000 schreef: 01 feb 2020, 17:25 Hallo,
Ik zag dat de site van de direct downloads is veranderd. Ik wou nu de nieuwe update downloaden en de uitbereiding SP16, maar wanneer ik op donwloaden klik gebeurd er niks, onder in het scherm staat wel wachten op... maar de download komt niet, wifi enzo doet het verder prima. Is dit een probleem van mijn PC of hebben meerdere hier last van en zit er een fout in de nieuwe site?
Je kunt wel in de downloadpagina komen maar wanneer je een download kiest gebeurt er niets. (wachten op .......stackstorage.com)

De verbinding met Stack kan helaas soms niet volbracht worden door:
1. Stack is aan het reorganiseren of is een backup aan het maken (mijn stack-cloud is 1 TB groot, dus kan even duren)
2. Te veel bezoekers tegelijkertijd die iets willen downloaden

Het ligt dus niet aan jouw computer of internet-verbinding
Probeer het later nog eens. Excuses voor het ongemak
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

Het lukt mij nu ook niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
simang
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2019, 18:29
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door simang »

Hoe plaats je CC? Ik kan geen map vinden bij de gedownload versie zonder ZL origin
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

simang schreef: 06 feb 2020, 09:54 Hoe plaats je CC? Ik kan geen map vinden bij de gedownload versie zonder ZL origin
Mapje Mods staat in je voortgangsmap: Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 dus niet in je installatiemap in b.v. Program Files
evisterling
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2020, 22:38
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door evisterling »

Ik heb nu dit allemaal gedownload maar kun je ook je mods in deze versie van sims zetten of kan dat alleen in de "originele" sims 4.
Als dit wel kan hoe doe je dit dan?
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Dag Evi en welkom!

Ook bij de gedownloade Sims kan je gebruik maken van mods, echter kun je geen gebruik maken van de Galerij.

Mods kan je plaatsen in de Documenten map.
Als je Windows Verkenner opent, zie je als het goed is links een linkje naar Documenten.
Vervolgens staat daarin een mapje met de naam Electronic Arts,
daarin staat een mapje De Sims 4 en daarin staat (als het goed is) een mapje genaamd Mods. Als die er niet is, kan je een nieuwe map maken met de naam Mods.
In deze map kunnen mods gezet worden. Let er op dat mods niet meer dan een map diep staan. Dus binnen de map Mods mogen mapjes staan (om wat meer overzicht te hebben), maar binnen een mapje mag er niet nog een mapje zijn. Want dan kan het spel de mods niet meer vinden.
Mocht je nog een vraag hebben, stel ze gerust.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Lies
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2020, 20:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lies »

Werkt dit ook voor MacBook ??
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Lies schreef: 30 jul 2020, 20:59 Werkt dit ook voor MacBook ??
Helaas, nee.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door garapoes »

Werkt ZLOrigin nog goed? Sinds Eco Living moet hij het spel updaten maar dan crasht Origin. Ik ben nu Origin opnieuw aan het installeren (ZL dan haha).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

garapoes schreef: 09 sep 2020, 21:21 Werkt ZLOrigin nog goed? Sinds Eco Living moet hij het spel updaten maar dan crasht Origin. Ik ben nu Origin opnieuw aan het installeren (ZL dan haha).
Ik gebruik ZLOrigin al tijden niet meer.
De Anadius Updater doet tegenwoordig al het werk voor me dus geen Origin meer nodig.
zie Updater
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door lobjed »

Hoi Tarac
Ik heb via de updater alle uitbreidingen geupdated. En nu zie ik in mijn dlc toggler breien en starwars er niet bij staan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

lobjed schreef: 19 sep 2020, 14:09 Hoi Tarac
Ik heb via de updater alle uitbreidingen geupdated. En nu zie ik in mijn dlc toggler breien en starwars er niet bij staan.
Staan ze er helemaal niet of zijn ze rood gekleurd ?
Als ze er helemaal niet staan heb je de nieuwste dlc-toggler (dlc.ini) nodig
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door lobjed »

Ze staan er helemaal niet
Waar kan ik die dlc.ini vinden
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

lobjed schreef: 19 sep 2020, 17:30 Ze staan er helemaal niet
Waar kan ik die dlc.ini vinden
zie https://sims.tarac.nl/the-sims-4/sims-4 ... me-folder/
of
https://simsforum.stackstorage.com/s/9DX5lWnSPFhN1UWA

Uitpakken met Winrar in in de Hoofdmap van de installatiemap van de Sims 4 plaatsen
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door lobjed »

Sorry Tarac het is niet gelukt. Het blijkt dezelfde te zijn die ik al heb Ik las op internet dat Anadius niet meer aangesloten was bij de site waar eerst de simsupdater werd gevonden.Toen zag wel een anadius 4 tools waarin de laatste dlc zat maar de bestandsnaam was niet exe.
Dus ik ga het nu maar via zlorgin doen dat werkt ook goed.
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ellemich1 »

Hoii,

Ik heb een vandaag een nieuwe laptop gekocht en wil nu alle sims weer installeren. Op mijn vorige laptop had ik alles via Zlorigin geinstalleerd, maar dit lijkt nu een eeuwigheid te duren. Na een halve dag bezig te zijn geweest, is hij pas op 25% bij het basisspel. Toen heb ik de updater tool van anadius geprobeerd. Eerst ging dit wel snel, maar daarna duurde dit ook heel erg lang. Na ongeveer 0,5/1 uur was deze pas op 32MB van de 1.22 GB. Doe ik iets fout?
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Dat hangt af van een aantal factoren.
Gezien je het hebt over een laptop, ga ik ervan uit dat je wifi gebruikt, zeker als je wat verder van de router af zit, kan het wat langzamer worden.
Mocht de laptop nog beschikken over een poort om een internetkabel aan te sluiten en je hebt nog zo'n kabel over, dan is dat het proberen zeker waard.
Dit plaatje laat de aansluiting van de laptop zien en ook in de rechterbovenhoek hoe de stekker van de kabel zelf eruit ziet:
Afbeelding

Echter kan ook de internetsnelheid zelf een probleem zijn, als je een wat goedkoper abonnement hebt of in het buitengebied woont, kan de internetsnelheid behoorlijk laag zijn. Mocht dit het geval zijn, dan zal ik adviseren om het na te gaan bij je provider.
Beantwoord (ook) technische vragen.
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ellemich1 »

Het is gelukt! De router moest gereset worden. Dankjewel voor je berichtje 😁
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Geen probleem, graag gedaan.
Goed om te horen dat het gelukt is.
Veel plezier met het spelen van Sims!
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door garapoes »

tarac schreef: 10 sep 2020, 09:13
garapoes schreef: 09 sep 2020, 21:21 Werkt ZLOrigin nog goed? Sinds Eco Living moet hij het spel updaten maar dan crasht Origin. Ik ben nu Origin opnieuw aan het installeren (ZL dan haha).
Ik gebruik ZLOrigin al tijden niet meer.
De Anadius Updater doet tegenwoordig al het werk voor me dus geen Origin meer nodig.
zie Updater
Ik krijg helaas een foutmelding als ik dat programma gebruik: Base games files not found in selected install path. Select a correct path or use repair if you want to istall the game.

En dan staat er dat ze dat niet aanraden en dat je hem ergens anders vandaan moet downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

garapoes schreef: 12 nov 2020, 21:11
tarac schreef: 10 sep 2020, 09:13
garapoes schreef: 09 sep 2020, 21:21 Werkt ZLOrigin nog goed? Sinds Eco Living moet hij het spel updaten maar dan crasht Origin. Ik ben nu Origin opnieuw aan het installeren (ZL dan haha).
Ik gebruik ZLOrigin al tijden niet meer.
De Anadius Updater doet tegenwoordig al het werk voor me dus geen Origin meer nodig.
zie Updater
Ik krijg helaas een foutmelding als ik dat programma gebruik: Base games files not found in selected install path. Select a correct path or use repair if you want to istall the game.

En dan staat er dat ze dat niet aanraden en dat je hem ergens anders vandaan moet downloaden.
Omdat je tot dusverre altijd zclient/zlorigin hebt gebruikt beschik je niet over een cracked Game folder.
Hernoem je huidige map Game naar b.v. Game_ZLorigin
Download de laatste cracked Game-folder, pak het uit met Winrar en plaats het mapje Game in je installatiemap van de Sims 4.
Nu moet de updater wel werken.
Gebruikersavatar
CSimsss
Oud-staflid
Berichten: 229
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:29
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door CSimsss »

Hallo allemaal!

Ik ben hier vijf jaar niet geweest, maar heb een nieuwe laptop, wat betekent: eindelijk Sims 4 kunnen spelen! :hehe:
Nu heb ik de updater al op mijn computer, maar als ik het goed begrijp heb ik eerst een basisspel nodig.
Hoe kom ik daaraan? The all-in-one dowload duurt een eeuwigheid, en ik kan ook niet selecteren dat hij hem in stukjes/alleen bepaalde onderdelen download... En ik wil ook niet alle uitbreidingen, dus ga hem later ook niet als zodoende gebruiken. Hoe kom ik dan aan alleen de base game?

alvast bedankt!

edit: ik heb nu een nieuw mapje aangewezen en via repair een aantal uitbreidingen geselecteerd. zoals op de site stond. ik hoop dat dat werkt? hij is nu bezig
Afbeelding
The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”