Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Heel bijzonder want ik kreeg diezelfde melding ook. En hij startte gewoon op lol.

Zorg er in ieder geval voor dat zlorigin aan staat. Waar je moet inloggen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Fiend »

Gezien er nu meer ook via ZLOrigin spelen: Hebben nog meer mensen problemen met de namen van de Vampiers? De stadsnaam is blanco, de huizen hebben niet hun normale naam maar de naam van de package, en de sims hebben helemaal geen naam. Om speelbaarheid te verbeteren heb ik uiteindelijk die vampiers zelf maar een naam gegeven, maar het is wel een beetje raar.. Language packs zijn helemaal vervangen
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Fiend schreef:Gezien er nu meer ook via ZLOrigin spelen: Hebben nog meer mensen problemen met de namen van de Vampiers? De stadsnaam is blanco, de huizen hebben niet hun normale naam maar de naam van de package, en de sims hebben helemaal geen naam. Om speelbaarheid te verbeteren heb ik uiteindelijk die vampiers zelf maar een naam gegeven, maar het is wel een beetje raar.. Language packs zijn helemaal vervangen
En waarom heb IK daar nu weer geen last van.
Alle huizen en vampiers hebben namen en ik heb toch echt geen taalpakketten toegevoegd.
Bestaande naam (dus niet zelf zo genoemd)
Straud.PNG
EDIT:
Toen ik vanmorgen de Sims 4 via ZLOrigin wilde starten ging die wel eerst allerlei dingetjes downloaden.
Misschien is dat dan wel een bijwerken van Vampiers geweest.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

BanaanZombie schreef:Heel bijzonder want ik kreeg diezelfde melding ook. En hij startte gewoon op lol.

Zorg er in ieder geval voor dat zlorigin aan staat. Waar je moet inloggen
Ook de melding dat Origin niet loopt?

Ik heb de alle pakketten gedownload, alles laten updaten en ook nog sims4 basis laten repareren. Laptop opnieuw gestart en eerst zclient opgestart, ik word ook meteen met succes verbonden.

daarna klik ik op de snelkoppeling krijg ik de melding met de verwijzing naar dat TS4.exe bestand maar hij wilt toch opstarten dus mijn beeldscherm word zwart en spel wilt zich openen maar dan opeens sluit alles zich weer af en krijg ik de melding: ''Opstarten niet mogelijk. Origin loopt op dit moment niet''

Terwijl Origin gewoon aanstaat, ook online is en ik verbonden ben met Zclient.

Ik begrijp er niks meer van. Ik denk dat alles NOG maar een keer er vanaf gooi met Revo en dan nog 1x alles opnieuw installeer... Als hij het dan nog niet doet geef ik het op haha
Lindsay26
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 00:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Lindsay26 »

Lindsay26 schreef:
BanaanZombie schreef:Heel bijzonder want ik kreeg diezelfde melding ook. En hij startte gewoon op lol.

Zorg er in ieder geval voor dat zlorigin aan staat. Waar je moet inloggen
Ook de melding dat Origin niet loopt?

Ik heb de alle pakketten gedownload, alles laten updaten en ook nog sims4 basis laten repareren. Laptop opnieuw gestart en eerst zclient opgestart, ik word ook meteen met succes verbonden.

daarna klik ik op de snelkoppeling krijg ik de melding met de verwijzing naar dat TS4.exe bestand maar hij wilt toch opstarten dus mijn beeldscherm word zwart en spel wilt zich openen maar dan opeens sluit alles zich weer af en krijg ik de melding: ''Opstarten niet mogelijk. Origin loopt op dit moment niet''

Terwijl Origin gewoon aanstaat, ook online is en ik verbonden ben met Zclient.

Ik begrijp er niks meer van. Ik denk dat alles NOG maar een keer er vanaf gooi met Revo en dan nog 1x alles opnieuw installeer... Als hij het dan nog niet doet geef ik het op haha

OMG het werkt!!!!!!

Heb LZOrigin er vanaf gegooid en gewoon opnieuw geïnstalleerd en het WERKT gewoon!

whoehoe :mrgreen: thnx voor het meedenken mensen maar gelukkig is het probleem verholpen!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Die melding kreeg ik dan weer niet haha. Maar top dat het geholpen heeft!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Divergent »

Hallo, ik heb de sims 4 dus gedownload alleen bij mij stond er dus spelen dus toen had ik op " Game repareren" geklikt en toen heeft die dat gedaan. Nou toen ging ik kijken of ik de Sims 4 nu wel kon downloaden maar nu staat er nog steeds spelen en er staat ook: Game update beschikbaar. Je kunt de sims 4 alleen spelen als je het spel bijwerkt, maar zelfs dat werkt niet. Maar wat moet ik nu doen?
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Divergent schreef:Hallo, ik heb de sims 4 dus gedownload alleen bij mij stond er dus spelen dus toen had ik op " Game repareren" geklikt en toen heeft die dat gedaan. Nou toen ging ik kijken of ik de Sims 4 nu wel kon downloaden maar nu staat er nog steeds spelen en er staat ook: Game update beschikbaar. Je kunt de sims 4 alleen spelen als je het spel bijwerkt, maar zelfs dat werkt niet. Maar wat moet ik nu doen?
Klik met rechts op het plaatje van de Sims 4 - kies Gamedetails bekijken en selecteer de gewenste uitbreidingen om te installeren.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Divergent »

tarac schreef:
Divergent schreef:Hallo, ik heb de sims 4 dus gedownload alleen bij mij stond er dus spelen dus toen had ik op " Game repareren" geklikt en toen heeft die dat gedaan. Nou toen ging ik kijken of ik de Sims 4 nu wel kon downloaden maar nu staat er nog steeds spelen en er staat ook: Game update beschikbaar. Je kunt de sims 4 alleen spelen als je het spel bijwerkt, maar zelfs dat werkt niet. Maar wat moet ik nu doen?
Klik met rechts op het plaatje van de Sims 4 - kies Gamedetails bekijken en selecteer de gewenste uitbreidingen om te installeren.
Hij heeft de hele sims 4 niet gedownload omdat er staat alleen spelen en dat kan dus niet, en er staat dat ik alle uitbreidingen ook al kan 'spelen' maar dat kan dus ook niet. Iedere keer wanneer ik op game repareren klik staat er spelbestanden controleren 1 van 19 en dan krijg ik bij iedere uitbreiding de melding: ''Er is een netwerkfout opgetreden. Probeer het over enkele minuten weer.'' Terwijl ik wel verbonden ben met ZClient.
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

Divergent schreef:
Hij heeft de hele sims 4 niet gedownload omdat er staat alleen spelen en dat kan dus niet, en er staat dat ik alle uitbreidingen ook al kan 'spelen' maar dat kan dus ook niet. Iedere keer wanneer ik op game repareren klik staat er spelbestanden controleren 1 van 19 en dan krijg ik bij iedere uitbreiding de melding: ''Er is een netwerkfout opgetreden. Probeer het over enkele minuten weer.'' Terwijl ik wel verbonden ben met ZClient.
Waarschijnlijk staat er op je PC al een map Games waar The Sims 4 in staat. Hernoem die map naar bv Origineel of wat je zelf toepasselijk vindt. Je zult nu moeten kunnen downloaden. Uit eigen ervaring...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Divergent »

Bee schreef:
Divergent schreef:
Hij heeft de hele sims 4 niet gedownload omdat er staat alleen spelen en dat kan dus niet, en er staat dat ik alle uitbreidingen ook al kan 'spelen' maar dat kan dus ook niet. Iedere keer wanneer ik op game repareren klik staat er spelbestanden controleren 1 van 19 en dan krijg ik bij iedere uitbreiding de melding: ''Er is een netwerkfout opgetreden. Probeer het over enkele minuten weer.'' Terwijl ik wel verbonden ben met ZClient.
Waarschijnlijk staat er op je PC al een map Games waar The Sims 4 in staat. Hernoem die map naar bv Origineel of wat je zelf toepasselijk vindt. Je zult nu moeten kunnen downloaden. Uit eigen ervaring...
Ik heb dat nu gedaan er staat nu inderdaad downloaden ipv spelen alleen ik krijg nog steeds de melding dat er problemen zijn met het netwerk en dat de download niet verder kan gaan.

EDIT: Hij werkt!! :D Ik weet niet wat nu gewerkt heeft want ik heb ZLOrigin nogmaals gedownload (3e keer) maar ik heb ook mijn ZClient bij cloud op Mailru gezet dus misschien dat dat het was maar in ieder geval is die nu aan het downloaden dus bedankt voor de hulp!
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
thesimsplayer
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2017, 21:54
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door thesimsplayer »

Hoi Tarac ik heb de methode een tijdje gevolg (2/3 dagen) en in die tijd lukte het ik heb de sims 4 kunnen spelen maar toen kreeg ik een melding dat er stond you use the old version (ongeveer) maar nu als ik er nog op klik krijg ik geen venster met niks zelfs met administrator
Ik Speel De Sims 1,2,3,4,middeleeuwen,
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Myrthexgeerligs »

Ik krijg deze melding op mijn computer als ik op de link klik om Zclient en Zlorigin te downloaden. Iemand enig idee hoe dit komt?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Divergent »

Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg deze melding op mijn computer als ik op de link klik om Zclient en Zlorigin te downloaden. Iemand enig idee hoe dit komt?
Deze link was voor ZLOrigin http://sims-downloads.weebly.com/zlorigin.html
En deze : https://zloemu.tk/faq?id=7 voor zclient
Don't worry be Happy
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Myrthexgeerligs »

Divergent schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg deze melding op mijn computer als ik op de link klik om Zclient en Zlorigin te downloaden. Iemand enig idee hoe dit komt?
Deze link was voor ZLOrigin http://sims-downloads.weebly.com/zlorigin.html
En deze : https://zloemu.tk/faq?id=7 voor zclient
Super! Dankjewel
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Kom je er niet uit ?
Lees DEZE PAGINA nog eens door
EmOrly
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:51
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door EmOrly »

Hallo,

Ik had alle vorige spellen gedownload via deze site. Nu wil ik graag ook de nieuwe uitbreidingen spelen, dus had ik ZLorigin gedownload. Ik heb alles vlot kunnen installeren en tussen mijn spellen staat inderdaad de sims en alle vorige versies. Maar als ik de game wil bijwerken of de nieuwe pakketten wil downloaden krijg ik steeds de volgende foutmelding:
Foutmelding.jpg
Ik heb ook al geprobeerd om mijn mapje 'The Sims 4' in mijn program files te veranderen van naam, zoals ik hier voor al gelezen heb, maar niets werkt. Wat doe ik fout?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

Volgens jouw melding heb je geen verbinding met internet.. Dus maak verbinding met internet en probeer het nogmaals.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Di3 melding krijg je ook als je niet verbonden bent met zlorigin
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
EmOrly
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:51
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door EmOrly »

Ik was wel verbonden met het internet, maar ik heb het kunnen oplossen door mijn ZClient bij cloud op Mailru te zetten, zoals ik hier eerder had gelezen. Nu is hij aan het updaten :).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

ZLOrigin heeft nu ook de nieuwe patch/update voor versie 1.30.103.1010 beschikbaar. (3.15 GB)

Hopelijk zijn ze net zo snel met de nieuwe uitbreiding Parenthood.
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Myrthexgeerligs »

Telkens als ik een uitbreiding of game pack ofzo wil downloaden krijg ik deze melding. Ik ben verbonden met ZClient. Het basisspel had ik al in mijn gewone origin dus die hoef ik niet meer te downloaden. Wel heb ik hem gerepareerd. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de pakketten wel willen downloaden?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Divergent »

Myrthexgeerligs schreef:Telkens als ik een uitbreiding of game pack ofzo wil downloaden krijg ik deze melding. Ik ben verbonden met ZClient. Het basisspel had ik al in mijn gewone origin dus die hoef ik niet meer te downloaden. Wel heb ik hem gerepareerd. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de pakketten wel willen downloaden?
Die melding had ik ook gekregen maar toen heb ik bij ZClient hem op Mailru gezet ipv Open Drive en deed die het wel misschien dat dat het is?
Don't worry be Happy
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Myrthexgeerligs »

Divergent schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Telkens als ik een uitbreiding of game pack ofzo wil downloaden krijg ik deze melding. Ik ben verbonden met ZClient. Het basisspel had ik al in mijn gewone origin dus die hoef ik niet meer te downloaden. Wel heb ik hem gerepareerd. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de pakketten wel willen downloaden?
Die melding had ik ook gekregen maar toen heb ik bij ZClient hem op Mailru gezet ipv Open Drive en deed die het wel misschien dat dat het is?
Jaaa nu doet hij het! Yay super bedankt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Standaard staat de cloud op mailru.
Waar staat er ergens in de instructies dat het gewijzigd moet worden ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”