Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door RyaNne »

@tarac is dat ook met eilandleven? bij alles in 1 download?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

RyaNne schreef: 16 jun 2019, 18:28 @tarac is dat ook met eilandleven? bij alles in 1 download?
Nee, eilandleven zit er nog niet in omdat het nog niet door Electronic Arts is uitgegeven.
Eilandleven wordt pas op 21 juni verwacht.
De all-in bevat alles van Basisspel t/m Strangerville.
Je kunt nieuwe uitbreidingen later eenvoudig aan je alles-in-een toevoegen.

Er komt tzt natuurlijk wel een all-in waar Eilandverhalen dan WEL in zit
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Hoi, ik heb de sims 4 all-in gedownload via directe download. Hij is helemaal af gedownload maar nu krijg ik deze melding als ik hem wil openen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 17 jun 2019, 20:12 Hoi, ik heb de sims 4 all-in gedownload via directe download. Hij is helemaal af gedownload maar nu krijg ik deze melding als ik hem wil openen.
Heel vreemd want die file zit er wel in.
Je kunt het talenpakket apart downloaden:

Alle talen installeren:
Wanneer je het spel hebt geinstalleerd via Origin, ZLOrigin en vaak ook andere downloads dan die van ons, dan is de kans groot dat bij Origin/ZLOrigin alléén de Nederlandse taal en bij andere downloads alléén het Engels is geinstalleerd.

Alle 17 beschikbare talen zitten in de Language Strings
Downloaden
Uitpakken met Winrar
Alle mapjes kopieren naar je installatiemap van de Sims 4
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Wanneer komt eiland leven bij de directe downloads?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 24 jun 2019, 10:34 Wanneer komt eiland leven bij de directe downloads?
Staat er al een tijdje hoor.
zie HIER item 12
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Ik wou eilandleven toevoegen via directe downloads maar wanneer ik de download van eilandleven wil kopiëren de map (dvd station) dan krijg ik deze melding

Ook krijg ik nu de melding opstarten niet mogelijk als de sims wil opstarten..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 24 jun 2019, 18:59 Ik wou eilandleven toevoegen via directe downloads maar wanneer ik de download van eilandleven wil kopiëren de map (dvd station) dan krijg ik deze melding

Ook krijg ik nu de melding opstarten niet mogelijk als de sims wil opstarten..
Onderste foto:
Je probeert dingen aan een .iso toe te voegen. Dat gaat niet lukken.
Je moet de inhoud van de gedownloade .iso naar je installatiemap van de sims 4 kopieren.

Bovenste foto:
Je hebt op de een of andere manier je spel teruggezet naar een eerdere versie.
Verwijder uit C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 het bestand GameVersion en start dan je spel opnieuw op.
Je zult dan zien welke uitbreidingen je mist.
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Klopt het dat de directe download van de nieuwe update (1.53.115.1020) het niet doet? Als ik erop klik dan komt er geen download.
En heb je ook een filmpje van hoe je een uitbereiding/update toevoegt aan de all-in versie?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 20 jul 2019, 12:25 Klopt het dat de directe download van de nieuwe update (1.53.115.1020) het niet doet? Als ik erop klik dan komt er geen download.
En heb je ook een filmpje van hoe je een uitbereiding/update toevoegt aan de all-in versie?
Het lijkt er op dat Stack even niet reageert.
Probeer het even via torrents

Een nieuw uitbreidingspakket toevoegen aan een bestaande all-in is heel eenvoudig.
Open je oude all-in.
Als je dat nog niet gedaan hebt kopieer alle bestanden/mappen van de oude all-in naar een nieuwe lokatie op je computer
Download een nieuwe uitbreiding en voeg wederom alle bestanden/mappen toe aan de nieuwe lokatie van je all-in.
zie DEZE PAGINA onderaan.
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Wanneer ik hem via torrents download krijg ik deze map, klopt dit? Moet ik dan alles uit deze map kopiëren? De bestanden in deze map lijken namelijk precies hetzelfde als de bestanden van de all-in download.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 20 jul 2019, 13:57 Wanneer ik hem via torrents download krijg ik deze map, klopt dit? Moet ik dan alles uit deze map kopiëren? De bestanden in deze map lijken namelijk precies hetzelfde als de bestanden van de all-in download.
Dat is de update 1.53.115.1020 en niet en niet de all-in.
Je kunt die mappen van die update evt. kopieren naar een (oudere) all-in

Nieuwe link naar all-in 1.35.115.1020 via directe downloads:
https://tinyurl.com/y6zke8g7
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door RyaNne »

Ik wou spelen, maar ik krijg de onderstaande systeemfout:

Het programma kan niet worden gestart omdat MSVCP120.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Maar ik heb de alles in 1 en hoef niet te installeren, hij deed hiervoor (wel tijdje terug ivm verhuizing) het prima.

Waar kan ik MSVCP120.dll vinden? Ik heb wel gezocht op google, maar wil wel het juiste bestand hebben ;)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

RyaNne schreef: 17 aug 2019, 14:46 Ik wou spelen, maar ik krijg de onderstaande systeemfout:

Het programma kan niet worden gestart omdat MSVCP120.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Maar ik heb de alles in 1 en hoef niet te installeren, hij deed hiervoor (wel tijdje terug ivm verhuizing) het prima.

Waar kan ik MSVCP120.dll vinden? Ik heb wel gezocht op google, maar wil wel het juiste bestand hebben ;)
zie DEZE PAGINA
Tijdens je verhuizing heb je misschien een nieuwe computer aangeschaft of geupgrade van een vorige Windos naar Windows10.
Stom genoeg installeert Windows 10 niet automatisch vcredist ondanks het feit dat je dit voor veel spellen (waaronder de Sims 4) nodig hebt.
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

Hoi. Ik weet dat deze forum oud is, maar ik heb een probleem.
Ik heb alles gedaan zoals in de handleiding stond maar ik krijg geen gratig uitbreidingen te zien.
Ik heb alles al tig keer opnieuw geinstalleerd en zelf de orginele origin verwijderd maar als ik de zlorigin wou openen gaf hij aan dat ik de originele origin moest downloaden en udpaten. Dus dat heb ik gedaan en toen kwam ik denk 1 keer op de zlorigin en ging ik naar mijn games en klikte op het plaatje en toen op eigenschappen enzo maar ik kreeg alleen de uitbreiding te zien die ik eerder al gekocht had.
Kan iemand mij helpen. Ben hier al de hele middag/avond mee bezig.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Hallo Kimberly en welkom op het forum!
Wat denk ik het beste werkt is dat je eerst de computer opnieuw opstart.
Vervolgens start je eerst ZClient op, logt in en wacht tot deze klaar is en vervolgens start je ZLOrigin.
Mocht dit toch niet werken, dan zou het helpen als je een screenshot maakt van de Origin die je nu ziet.
Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust!
Beantwoord (ook) technische vragen.
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

WALUIGI96 schreef: 25 aug 2019, 00:36 Hallo Kimberly en welkom op het forum!
Wat denk ik het beste werkt is dat je eerst de computer opnieuw opstart.
Vervolgens start je eerst ZClient op, logt in en wacht tot deze klaar is en vervolgens start je ZLOrigin.
Mocht dit toch niet werken, dan zou het helpen als je een screenshot maakt van de Origin die je nu ziet.
Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb mijn pc al een paar keer opnieuw opgestart maar het werkte niet. Maar ik zal het vanmiddag nog een keer proberen
Dankjewel
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Kijk goed uit met de echte Origin.
Zodra je die op je spel los laat zal het alles dat niet door jou gekocht is en geregistreerd onbruikbaar maken.
Je kunt best "illegale" uitbreidingen gebruiken maar dan moet je verder nooit meer met Origin werken.

Wil je toch via Origin toegang tot de Galerij houden doe dan het volgende:
Kopieer je Sims spel vanuit de standaard Origin locatie (C:\Program Files (x86)\Origin Games\de Sims 4 naar een andere plek op je computer b.v. rechtstreeks naar C:\Program Files\de Sims 4 (map even zelf handmatig aanmaken).
Voeg dan de uitbreidingen in de juiste volgorde toe aan je nieuwe map en maak een snelkoppeling van de laatste map Game\Bin\TS4 of TS4_x64.exe.

Wanneer je nu via de echte Origin speelt dan mag je dat spel NOOIT opslaan. Gebruik de Origin versie alleen voor de Galerij. Speel met de "illegale" spellen.
Als je alle uitbreidingen wilt, download dan de all-in versie -zie HIER. In dat geval hoef je je originele spel niet te kopieren.
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

WALUIGI96 schreef: 25 aug 2019, 00:36 Hallo Kimberly en welkom op het forum!
Wat denk ik het beste werkt is dat je eerst de computer opnieuw opstart.
Vervolgens start je eerst ZClient op, logt in en wacht tot deze klaar is en vervolgens start je ZLOrigin.
Mocht dit toch niet werken, dan zou het helpen als je een screenshot maakt van de Origin die je nu ziet.
Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb het gedaan maar ik denk dat hij overschakelt naar de orginele origin want ik moet inloggen. En ik krijg deze meldig. Ik ben wel ingelogd bij zclient dus weet ik heb niet meer wat ik nu moet doen.
F800973E-275A-4442-AC6E-C98A54EFE271.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Uit de screenshot van Zclient blijkt dat je niet via Zclient naar ZLOrigin bent gegaan.
Was dat wel correct uitgevoerd dan had er onder de regel bij auth. een nieuwe regel Origin,exe gestaan.
Je moet na ingelogd bij Zclient te zijn op de snelkoppeling voor ZLOrigin klikken.
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

tarac schreef: 25 aug 2019, 14:14 Uit de screenshot van Zclient blijkt dat je niet via Zclient naar ZLOrigin bent gegaan.
Was dat wel correct uitgevoerd dan had er onder de regel bij auth. een nieuwe regel Origin,exe gestaan.
Je moet na ingelogd bij Zclient te zijn op de snelkoppeling voor ZLOrigin klikken.
Dus wat moet ik nu precies doen dan want bij mij geeft hij wel aan dat ik succesvol ben ingelogd bij zclient
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Na een succesvolle aanmelding klikken op de snelkoppeling van ZLOrigin op je bureaublad (dus niet op Origin)
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

tarac schreef: 25 aug 2019, 15:00 Na een succesvolle aanmelding klikken op de snelkoppeling van ZLOrigin op je bureaublad (dus niet op Origin)
Dan krijg ik nog steeds dit
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Installeer ZLOrigin opnieuw in een andere map.
Kimberly
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2019, 23:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kimberly »

tarac schreef: 25 aug 2019, 15:13 Installeer ZLOrigin opnieuw in een andere map.
Hij is nu alles aan het downloaden. Ik denk dat ik nu goed zit.
Dankjewel!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”