Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Kolina schreef:Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin
Kolina
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2018, 18:49
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kolina »

tarac schreef:
Kolina schreef:Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin
Maar als ik bij anderen kijk ziet ZLOrigin er anders uit. Het lijkt op een oudere versie van Origin, ik heb de nieuwste versie.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Kolina schreef:
tarac schreef:
Kolina schreef:Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin
Maar als ik bij anderen kijk ziet ZLOrigin er anders uit. Het lijkt op een oudere versie van Origin, ik heb de nieuwste versie.
Dat zou best kunnen. Meest belangrijke in ZLOrigin is dat je bij My Games of Mijn Spellen kunt komen.
Kolina
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2018, 18:49
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kolina »

tarac schreef:
Kolina schreef:
tarac schreef:
Kolina schreef:Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
ZLOrigin ziet er net eender uit als Origin alleen hoef je geen naam en wachtwoord in te vullen.Verder gaat alles zoals in de echte Origin
Maar als ik bij anderen kijk ziet ZLOrigin er anders uit. Het lijkt op een oudere versie van Origin, ik heb de nieuwste versie.
Dat zou best kunnen. Meest belangrijke in ZLOrigin is dat je bij My Games of Mijn Spellen kunt komen.
Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nogsteeds voor betalen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Kolina schreef: Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nog steeds voor betalen.
Ik denk dat ik weet wat je fout doet.
Wanneer je op de snelkoppeling van ZLOrigin klikt en je bent niet ingelogd bij Zclient, dan kom je in de echte Origin.
Je moet eerst met succes inloggen op Zclient en dan pas op ZLOrigin klikken.

Afbeelding

Je moet dus eerst de melding krijgen Auth.success as ... jouw inlognaam bij ZClient
Wanneer je een spel met succes via Zclient hebt geinstalleerd dan zie je ook onderaan in het Zclient inlogscherm dat op het plaatje rood omrande. Dan kun je zonder ZLOrigin het spel spelen door daar op te klikken en Run te kiezen. (In dit geval de Sims 4 voor 64 bits Windows)
Kolina
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2018, 18:49
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kolina »

tarac schreef:
Kolina schreef: Ik kan in mijn gamebibliotheek maar ik kan geen gratis dingen downloaden, ik moet er nog steeds voor betalen.
Ik denk dat ik weet wat je fout doet.
Wanneer je op de snelkoppeling van ZLOrigin klikt en je bent niet ingelogd bij Zclient, dan kom je in de echte Origin.
Je moet eerst met succes inloggen op Zclient en dan pas op ZLOrigin klikken.

Afbeelding

Je moet dus eerst de melding krijgen Auth.success as ... jouw inlognaam bij ZClient
Wanneer je een spel met succes via Zclient hebt geinstalleerd dan zie je ook onderaan in het Zclient inlogscherm dat op het plaatje rood omrande. Dan kun je zonder ZLOrigin het spel spelen door daar op te klikken en Run te kiezen. (In dit geval de Sims 4 voor 64 bits Windows)
Als ik dat doe zegt het dat Origin niet loopt. Ik heb mijn game gerepareerd en geupdate maar het werkt niet.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

1. Log in op Zclient nadat je ALLE Origin of ZLOrigin programma's hebt afgesloten (kijk ook in Taakbeheer of Origin client nog open staat)
2. Na een succesvolle aanmelding klik op je bureaublad op de snelkoppeling van ZLOrigin
3. Wanneer ZLOrigin is gestart ga naar My Games (of Mijn spellen)
4. (rechts)klik) op het plaatje van de Sims 4 en maak je keuze (repareren, updaten, spelen)
Kolina
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2018, 18:49
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kolina »

tarac schreef:1. Log in op Zclient nadat je ALLE Origin of ZLOrigin programma's hebt afgesloten (kijk ook in Taakbeheer of Origin client nog open staat)
2. Na een succesvolle aanmelding klik op je bureaublad op de snelkoppeling van ZLOrigin
3. Wanneer ZLOrigin is gestart ga naar My Games (of Mijn spellen)
4. (rechts)klik) op het plaatje van de Sims 4 en maak je keuze (repareren, updaten, spelen)

Als ik de 'gewone' Origin open en De Sims 4 wil spelen dan lukt het maar als ik het via ZLOrigin open zegt hij weet dat Origin niet loopt. Ook heb ik het spel gerepareerd en heb ik Origin opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg nogsteeds die melding.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb het idee dat je origin niet goed hebt afgesloten als je zlorigin opstart. Alleen op kruisje drukken is niet genoeg. Kijk onderin bij dat pijltje ^ of origin daar nog open staat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
mitaloco
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door mitaloco »

Hoi,

Een vraagje...
Ik speel nu ruim een jaar denk ik de sims via ZLorigin. Allemaal zonder problemen. Ook bij nieuwe pakketten of updates werkt origin dit automatisch bij.

vorige week denk ik voor het laatst gespeeld en nu als ik hem opstart zegt hij dat hij bijgewerkt moet worden. Als ik daar dan op klik dan zie je staan "spelbestanden controleren" maar dit doet hij vrij lang en daarna krijg ik in ZLorigin een foutmelding.
Waar kan dit aan liggen en vooral hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!
Noor
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

mitaloco schreef: 25 apr 2019, 19:49 Hoi,

Een vraagje...
Ik speel nu ruim een jaar denk ik de sims via ZLorigin. Allemaal zonder problemen. Ook bij nieuwe pakketten of updates werkt origin dit automatisch bij.

vorige week denk ik voor het laatst gespeeld en nu als ik hem opstart zegt hij dat hij bijgewerkt moet worden. Als ik daar dan op klik dan zie je staan "spelbestanden controleren" maar dit doet hij vrij lang en daarna krijg ik in ZLorigin een foutmelding.
Waar kan dit aan liggen en vooral hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!
Noor
Waarschijnlijk is de cache voor ZLOrigin vol.

1. Hold Windowskey down and type R
2. In the window type %ProgramData% and click on OK  (so including the %)
3. Open the folder Origin
4. Delete everything except folder LocalContent
5. Again hold Windowskey down and type R
6. In the window now type %AppData% and click OK
7. Delete the folder Origin
8. Click in the path indicator <Your Username> ->Appdata ->Roaming on AppData
9. Open the folder Local and delete the folder Origin
10. Reboot the computer.
mitaloco
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door mitaloco »

tarac schreef: 26 apr 2019, 11:04
mitaloco schreef: 25 apr 2019, 19:49 Hoi,

Een vraagje...
Ik speel nu ruim een jaar denk ik de sims via ZLorigin. Allemaal zonder problemen. Ook bij nieuwe pakketten of updates werkt origin dit automatisch bij.

vorige week denk ik voor het laatst gespeeld en nu als ik hem opstart zegt hij dat hij bijgewerkt moet worden. Als ik daar dan op klik dan zie je staan "spelbestanden controleren" maar dit doet hij vrij lang en daarna krijg ik in ZLorigin een foutmelding.
Waar kan dit aan liggen en vooral hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!
Noor
Waarschijnlijk is de cache voor ZLOrigin vol.

1. Hold Windowskey down and type R
2. In the window type %ProgramData% and click on OK (so including the %)
3. Open the folder Origin
4. Delete everything except folder LocalContent
5. Again hold Windowskey down and type R
6. In the window now type %AppData% and click OK
7. Delete the folder Origin
8. Click in the path indicator <Your Username> ->Appdata ->Roaming on AppData
9. Open the folder Local and delete the folder Origin
10. Reboot the computer.
helaas heeft dit niet gewerkt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Probeer het spel ZONDER ZLOrigin te spelen:

1. Download de laatste crack (Game folder) HIER
2. Pak het uit met Winrar
3. Hernoem het gedownloade mapje Game naar Game_cracked
4. Kopieer Game_cracked naar je installatiemap van de Sims 4
5. Start het spel via Game_Cracked ->Bin ->Ts4 of TS4_x64

Je hebt nu dus mapjes Game (voor spel via ZLOrigin) en Game_cracked (voor spel zonder ZLOrigin)
mitaloco
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door mitaloco »

Super, hij doet het weer!
xStitchyx

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door xStitchyx »

He, aangezien dit al een redelijk oud topic is wou ik even vragen of het nu nog steeds werkt?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

xStitchyx schreef: 01 jun 2019, 12:44 He, aangezien dit al een redelijk oud topic is wou ik even vragen of het nu nog steeds werkt?
Ja hoor kijk HIER
Gebruikersavatar
simsprincessx
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 jan 2016, 13:54
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door simsprincessx »

Wil dit ook op een acer predator laptop? :O
Love and gratitude
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

simsprincessx schreef: 07 jun 2019, 14:21 Wil dit ook op een acer predator laptop? :O
Er zijn veel uitvoeringen van de Acer Predator.
Wanneer ik uitga van de goedkoopste (Acer Predator Helios 300 PH315-51-50GY - Gaming Laptop - 15.6 Inch van ca. €1000.=) dan is deze zonder meer geschikt voor alle huidige Sims- en veel zwaardere spellen.
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Hallo, ik heb geprobeerd in te loggen, maar ik krijg de hele tijd cant connect... terwijl ik wil een bevestigsmail heb gehad en deze heb bevestigt... kan je mij hierbij helpen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 14 jun 2019, 15:59 Hallo, ik heb geprobeerd in te loggen, maar ik krijg de hele tijd cant connect... terwijl ik wil een bevestigsmail heb gehad en deze heb bevestigt... kan je mij hierbij helpen?
Je hoeft niet in te loggen en ik weet niks van een bevestigingsmail.
Ga naar DEZE SITE en je kunt alle pakketten downloaden.

EDIT:
Sorry, ik denk dat je downloaden via Zclient/ZLorigin bedoelde.
In dat geval open het mapje Zclient, verwijder alle bestanden behalve het bestand Zclient.exe
Probeer het daarna opnieuw.
De eerste keer zal het blijven hangen op udating, daarna opnieuw inloggen.
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Gedaan, maar lukt nog steeds niet...
Heb ook al een ander account geprobeerd maar dit lukt ook niet. Wel deed de site zloemu.tk het niet maar op google had ik de site zloemu.net en die zag er precies hetzelfde uit als in het filmpje
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 14 jun 2019, 16:50 Gedaan, maar lukt nog steeds niet...
Heb ook al een ander account geprobeerd maar dit lukt ook niet. Wel deed de site zloemu.tk het niet maar op google had ik de site zloemu.net en die zag er precies hetzelfde uit als in het filmpje
Het is zloemu.net.
Misschien heb je nog een verouderde map ZLsystem.
Download de meest recente van DEZE PAGINA
Let op dat je anti-virus zclient.exe niet in quarantaine plaatst.
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Ik heb hem net gedownload dus heb de nieuwste versie. Ook mijn antivirusscanner uitgedaan maar niks helpt.. hij blijft 'can't connect' zeggen...
forum124.
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door forum124. »

Ik zie nu dat er ook gewoon een alles in 1 download is van de sims4 en pakketten... wat is het verschil tussen deze download en zl origin?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

forum124. schreef: 15 jun 2019, 09:14 Ik zie nu dat er ook gewoon een alles in 1 download is van de sims4 en pakketten... wat is het verschil tussen deze download en zl origin?
In principe is er (bijna) geen verschil.
Via ZLOrigin moet je altijd on-line spelen, en onze all-in heb je na downloaden geen inyternet-verbinding meer nodig.

Het voordeel van ZLOrigin is dat je altijd de laatste uitbreidingen snel krijgt. Bij onze downloads moet je meestal een dag wachten.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”