Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Femke »

Ja nee logisch, maar ik bedoelde meer of het een beetje betrouwbaar is? Heb zelf alles gewoon via Origin gekocht maar mijn broertje wil ook graag gaan spelen en ik zag dat jullie eigen downloads helaas weg zijn.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Femke schreef:Ja nee logisch, maar ik bedoelde meer of het een beetje betrouwbaar is? Heb zelf alles gewoon via Origin gekocht maar mijn broertje wil ook graag gaan spelen en ik zag dat jullie eigen downloads helaas weg zijn.
Mag hij niet op jouw Origin account spelen dan ?
Laat je broertje 1x inloggen op jouw account en alles downloaden.
Daarna kan hij dan off-line spelen met jouw inlog-gegevens terwijl jij het dan ook nog steeds - zelfs gelijktijdig - kan spelen.

Ja, ZLOrigin is (voorlopig in elk geval) zeer betrouwbaar.

Onze downloads zijn nog steeds HIER te vinden.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Femke »

Oh serieus?! Ik was er heilig van overtuigd dat maar één iemand per Origin account kan spelen. Heeft hij dan ook zijn eigen saves gewoon? Dus niet dat onze saves door elkaar gaan lopen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Femke schreef:Oh serieus?! Ik was er heilig van overtuigd dat maar één iemand per Origin account kan spelen. Heeft hij dan ook zijn eigen saves gewoon? Dus niet dat onze saves door elkaar gaan lopen?
Als hij een eigen computer heeft: Ja
Je eigen kavels en sims hebben verder niets met Origin te maken.

Als jullie gebruik maken van dezelfde computer dan moet hij een eigen account in Windows op die computer maken (geen Origin account natuurlijk)
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Femke »

Top! Het lukt zo inderdaad!
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door queenknoop »

hallo mijn dochter wil graag weten hoe je in zl origin je taal kan wijzigen naar engels.
verder werkt alles top.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

queenknoop schreef:hallo mijn dochter wil graag weten hoe je in zl origin je taal kan wijzigen naar engels.
verder werkt alles top.
In ZLOrigin, klik met rechts op het plaatje van de Sims 4.
Kies Spel Eigenschappen
Nu kun je de taal van het spel wijzigen.

Wil je de taal van Origin zelf wijzigen:
Klik links boven op het woordje Origin
Kies Toepassingsinstellingen
Tabblad Algemeen
Wijzig Taal Origin Client
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Hoid er wel rekening mee dat ze dan een nieuwe sims map krijgt: The Sims 4
En ik weet niet of je de saves van de nederlandse map naar de Engelse map kan zetten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Hoid er wel rekening mee dat ze dan een nieuwe sims map krijgt: The Sims 4
En ik weet niet of je de saves van de nederlandse map naar de Engelse map kan zetten
Volgens mij kan dat wel. In de Uitwisseling en de Galerij maakt taal toch ook niets uit.
Een huis blijft een huis, een Sim een Sim, alleen de interacties - die hiervan los staan - zijn dan in een andere taal
Maaike143
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2017, 12:19
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Maaike143 »

Hoi,

ik heb een ander probleem. Ik heb de handleiding gevolgd en de Sims 4 met alle uitbreidingen gedownload.
Echter kreeg ik eerst een foutmelding dat ik de Sims 4 niet kon starten, daarop heb ik Microsoft Visual nog wat geïnstalleerd maar krijg nu de foutmelding "Helaas, er is een fout opgetreden.", We kunnen geen verbinding maken met de EA om The Sims 4 ... op deze computer te activeren met jou w account. Probeer het later nog een eens."

Ik heb de firewall en mijn antivirus uitgezet om te kijken, maar dat hielp ook niet >:(
Hebben jullie soms een suggestie?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Maaike143 schreef:Hoi,

ik heb een ander probleem. Ik heb de handleiding gevolgd en de Sims 4 met alle uitbreidingen gedownload.
Echter kreeg ik eerst een foutmelding dat ik de Sims 4 niet kon starten, daarop heb ik Microsoft Visual nog wat geïnstalleerd maar krijg nu de foutmelding "Helaas, er is een fout opgetreden.", We kunnen geen verbinding maken met de EA om The Sims 4 ... op deze computer te activeren met jou w account. Probeer het later nog een eens."

Ik heb de firewall en mijn antivirus uitgezet om te kijken, maar dat hielp ook niet >:(
Hebben jullie soms een suggestie?
Gebruik je wel de accountnaam van Zclient ?
Maaike143
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2017, 12:19
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Maaike143 »

Hoi Tarac,

Ja, ik gebruik de accountnaam die ik ook gebruik bij ZClient.
Ik kan Zorigin ook gewoon opstarten, maar zodra ik op de Sims 4 (poolse tekst) op spelen klik krijg ik de foutmelding.
Ook als ik de game start vanuit C:/program files x86/Origin Games/The Sims 4/Bin/TheSims4.exe

Heb je nog een idee wat het probleem kan zijn?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Maaike143 schreef:Hoi Tarac,

Ja, ik gebruik de accountnaam die ik ook gebruik bij ZClient.
Ik kan Zorigin ook gewoon opstarten, maar zodra ik op de Sims 4 (poolse tekst) op spelen klik krijg ik de foutmelding.
Ook als ik de game start vanuit C:/program files x86/Origin Games/The Sims 4/Bin/TheSims4.exe

Heb je nog een idee wat het probleem kan zijn?
Als je nog in op Zclient bent ingelogd, doe dat dan
Klik in ZLOrigin met rechts op het plaatje van de Sims 4
Kies Game Repareren.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

tarac schreef:
Maaike143 schreef:Hoi Tarac,

Ja, ik gebruik de accountnaam die ik ook gebruik bij ZClient.
Ik kan Zorigin ook gewoon opstarten, maar zodra ik op de Sims 4 (poolse tekst) op spelen klik krijg ik de foutmelding.
Ook als ik de game start vanuit C:/program files x86/Origin Games/The Sims 4/Bin/TheSims4.exe

Heb je nog een idee wat het probleem kan zijn?
Als je nog niet op Zclient bent ingelogd, doe dat dan
Klik in ZLOrigin met rechts op het plaatje van de Sims 4
Kies Game Repareren.
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door maramsp »

Bedankt Tarac voor deze methode.
Op hoop van zegen maar uitproberen en dan hopen dat mn sims niet meer vastlopen, wat eerst wel gebeurde, en wat betekende dat ik nu sims 3 speel.

Maar toch even voor alle duidelijkheid.
Ik heb ook een legale origin met veel games erop. Hier krijg ik toch geen gedonder mee, dat EA me kan opsporen, en me een ban kan geven omdat ik dus ZLorigin gebruik?

Alvast bedankt,

Groetjes van Martijn
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

maramsp schreef:Bedankt Tarac voor deze methode.
Op hoop van zegen maar uitproberen en dan hopen dat mn sims niet meer vastlopen, wat eerst wel gebeurde, en wat betekende dat ik nu sims 3 speel.

Maar toch even voor alle duidelijkheid.
Ik heb ook een legale origin met veel games erop. Hier krijg ik toch geen gedonder mee, dat EA me kan opsporen, en me een ban kan geven omdat ik dus ZLorigin gebruik?

Alvast bedankt,

Groetjes van Martijn
Nee hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik heb zelf ook een legaal account
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door maramsp »

tarac schreef:
maramsp schreef:Bedankt Tarac voor deze methode.
Op hoop van zegen maar uitproberen en dan hopen dat mn sims niet meer vastlopen, wat eerst wel gebeurde, en wat betekende dat ik nu sims 3 speel.

Maar toch even voor alle duidelijkheid.
Ik heb ook een legale origin met veel games erop. Hier krijg ik toch geen gedonder mee, dat EA me kan opsporen, en me een ban kan geven omdat ik dus ZLorigin gebruik?

Alvast bedankt,

Groetjes van Martijn
Nee hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik heb zelf ook een legaal account
Ondertussen de fitgirl repack gedownload met de fitness update apart. Kijken hoe dit gaat werken.
Ik heb ook ZLorigin geinstalleerd, dus mochten mn sims toch weer vastlopen ga ik alsnog verder met downloaden en installeren via ZLorigin.

Waar het aan ligt dat mn sims vastlopen weet ik niet, maar goed, ondertussen zijn er al weer een hele hoop uitbreidingen bij gekomen, dus wellicht is de fout gepatched :)

Bedankt in ieder geval!
Piranha
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2015, 14:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Piranha »

Hoi! Misschien een domme vraag. Ik speel sims via ZLorigin, is het dan ook mogelijk om bepaalde uitbreidingen niet te installeren. Hij download en installeert meteen alle nieuwe updates e.d. op zich erg fijn natuurlijk. Maar ik vind vampieren niet leuk en wil die het liefst weer uit het spel hebben. Kan dat ook? En hoe moet dat dan.. Als ik in ZLorigin op de desbetreffende uitbreiding klik dan kan ik alleen zoeken naar updates of repareren.... Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dat kan! Zie hier
viewtopic.php?f=9&t=2300&p=22669&hilit=Vampieren#p22669
Nee, dat kan niet op die manier want ZLOrigin-versie heeft geen bestand RldOrigin.ini
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Oh oeps. Mis sgwn deïnstalleren via zlorigin?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
laartje

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door laartje »

ZlOrigin is echt een geweldige uitvinding en het werkt bijna perfect bij mij. Ook nu heb ik het probleem weer, de vorige keer heeft het zichzelf opgelost. Als ik ingelogd ben en op ZlOrigin de Sims 4 wil spelen, kan ik 'spelen' niet aanklikken. Zelfs als alle spellen geupdate zijn. Als ik met de rechtermuisknop op een van de spellen druk heb ik 2 opties, 'Controleren op updates' en 'Game repareren'. Het tweede heeft echter totaaal geen effect, hij zegt dat hij bezig is met repareren maar dan zit ik uren op niks te wachten.. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door BanaanZombie »

En het eerste?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
tardis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tardis »

Even een vraagje: moet ik altijd connectie met internet hebben om te kunnen spelen via deze manier? aangezien daar staat dat je je elke keer moet opnieuw inloggen bij die cloud. ik vraag het even omdat ik de spellen op mijn pc installeer die ik niet meer gebruik omdat ik enkel via een netwerkkabel nog internet heb op die pc. ik zie het namelijk niet zitten om telkens die kabel boven te halen enkel voor dat :p
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Fiend »

tardis schreef:Even een vraagje: moet ik altijd connectie met internet hebben om te kunnen spelen via deze manier? aangezien daar staat dat je je elke keer moet opnieuw inloggen bij die cloud. ik vraag het even omdat ik de spellen op mijn pc installeer die ik niet meer gebruik omdat ik enkel via een netwerkkabel nog internet heb op die pc. ik zie het namelijk niet zitten om telkens die kabel boven te halen enkel voor dat :p
In principe heb je niet altijd internet nodig om te kunnen spelen, echter om het spel te starten moet je dat wel hebben. Een tweede kabel misschien een optie voor je?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”