Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

ElvisFannetjeh schreef:
WALUIGI96 schreef:In feite is ZLOrigin veel simpeler. Het is even een nieuwe leercurve maar daarna is het gewoon Origin. Ik zou gewoon eerst proberen het spel aan te vullen en te kijken of alles goed werkt. Als dat niet zo is kun je ook het spel repareren. Mocht het dan nog niet werken, dan kan nog altijd vanaf 0 begonnen worden.
Je bedoelt het spel aanvullen zonder ZLOrigin te gebruiken of juist wel?
Ik ga mijn gedownload spel dus aanvullen door ZLOrigin te gebruiken.
Moet ik nog iets anders doen dan de map de Sims 4 in Program Files een andere naam geven?

Ik wil niet zomaar blindelings ZLOrigin beginnen gebruiken, want dat zal problemen geven.
Is het toch niet beter eerst alles te verwijderen en dan alles vanaf 0 met ZLOrigin te installeren? Als je dat al zo leest van dat de Sims 4 in Program Files een andere naam moet krijgen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef:
ElvisFannetjeh schreef:
WALUIGI96 schreef:In feite is ZLOrigin veel simpeler. Het is even een nieuwe leercurve maar daarna is het gewoon Origin. Ik zou gewoon eerst proberen het spel aan te vullen en te kijken of alles goed werkt. Als dat niet zo is kun je ook het spel repareren. Mocht het dan nog niet werken, dan kan nog altijd vanaf 0 begonnen worden.
Je bedoelt het spel aanvullen zonder ZLOrigin te gebruiken of juist wel?
Ik ga mijn gedownload spel dus aanvullen door ZLOrigin te gebruiken.
Moet ik nog iets anders doen dan de map de Sims 4 in Program Files een andere naam geven?

Ik wil niet zomaar blindelings ZLOrigin beginnen gebruiken, want dat zal problemen geven.
Is het toch niet beter eerst alles te verwijderen en dan alles vanaf 0 met ZLOrigin te installeren? Als je dat al zo leest van dat de Sims 4 in Program Files een andere naam moet krijgen?
Daar heeft iedereen weer een andere mening over.
Ik heb zelf ZLOrigin gebruikt om het spel te installeren maar gebruik vaak een crack om het te spelen.

Afbeelding

Ik heb hier dus in 1 map 3 verschillende mappen Game.
Game = starten via ZLOrigin
Game fitness = gebruikte ik vóórdat Kleuter accessoires uit kwam om het gekraakte spel te starten
Game toddlerstuff = de laatste crack van het gekraakte spel.

Waar maak jij uit op dat je de map een andere naam moet geven ?
C:\Program Files (x86)\The Sims 4 is prima hoor !
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

tarac schreef:
ElvisFannetjeh schreef:
ElvisFannetjeh schreef:
WALUIGI96 schreef:In feite is ZLOrigin veel simpeler. Het is even een nieuwe leercurve maar daarna is het gewoon Origin. Ik zou gewoon eerst proberen het spel aan te vullen en te kijken of alles goed werkt. Als dat niet zo is kun je ook het spel repareren. Mocht het dan nog niet werken, dan kan nog altijd vanaf 0 begonnen worden.
Je bedoelt het spel aanvullen zonder ZLOrigin te gebruiken of juist wel?
Ik ga mijn gedownload spel dus aanvullen door ZLOrigin te gebruiken.
Moet ik nog iets anders doen dan de map de Sims 4 in Program Files een andere naam geven?

Ik wil niet zomaar blindelings ZLOrigin beginnen gebruiken, want dat zal problemen geven.
Is het toch niet beter eerst alles te verwijderen en dan alles vanaf 0 met ZLOrigin te installeren? Als je dat al zo leest van dat de Sims 4 in Program Files een andere naam moet krijgen?
Daar heeft iedereen weer een andere mening over.
Ik heb zelf ZLOrigin gebruikt om het spel te installeren maar gebruik vaak een crack om het te spelen.

Afbeelding

Ik heb hier dus in 1 map 3 verschillende mappen Game.
Game = starten via ZLOrigin
Game fitness = gebruikte ik vóórdat Kleuter accessoires uit kwam om het gekraakte spel te starten
Game toddlerstuff = de laatste crack van het gekraakte spel
Op de site weebly waar ik naartoe ga om te lezen hoe ik ZLOrigin enz moet installeren staat er als eerste:
LET OP: Deze installatie overschrijft je eerdere installaties.
Wil je je oude gedownloade spellen nog behouden naast de nieuwe versie, dat kan.
Hernoem de bestaande installatiemap De Sims 4 in Program Files (x86) naar b.v. De Sims 4 Pirated.
ZLOrigin zal nu keurig een nieuwe map De Sims 4 maken en daar alle uitbreidingen installeren.


Mijn bedoeling is om echt alles met ZLOrigin te spelen. Dat ik mij van niets (en geen enkele andere downloadmanier) nog iets moet aantrekken.
Verwijder ik dan eerst alles? Want ik vermoed dat ik het niet meer kan verwijderen eenmaal ik alles geïnstalleerd heb met ZLOrigin?

Edit:
BTW ik merk net dat "stackstorage" niet toegankelijk is.
Waar kan ik ZLClient en ZLOrigin vinden?
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

Het heeft de hele namiddag en avond geduurd om te updaten, maar De Sims 4 staat nu helemaal op mijn computer :D
Juist 1 klein vraagje nog. Ik wou de taal wijzigen naar Engels (liefst UK, maar US is ook goed), maar deze handleiding lijkt mij outdatet: http://sims-downloads.weebly.com/taal-wijzigen.html
Kan ik deze gewoon volgen of moet ik iets anders doen om het spel weer in het Engels te krijgen?

Merci alvast!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef:Het heeft de hele namiddag en avond geduurd om te updaten, maar De Sims 4 staat nu helemaal op mijn computer :D
Juist 1 klein vraagje nog. Ik wou de taal wijzigen naar Engels (liefst UK, maar US is ook goed), maar deze handleiding lijkt mij outdatet: http://sims-downloads.weebly.com/taal-wijzigen.html
Kan ik deze gewoon volgen of moet ik iets anders doen om het spel weer in het Engels te krijgen?

Merci alvast!
Die is nog steeds van kracht voor gekraakte spellen.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

:rologen:
tarac schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Het heeft de hele namiddag en avond geduurd om te updaten, maar De Sims 4 staat nu helemaal op mijn computer :D
Juist 1 klein vraagje nog. Ik wou de taal wijzigen naar Engels (liefst UK, maar US is ook goed), maar deze handleiding lijkt mij outdatet: http://sims-downloads.weebly.com/taal-wijzigen.html
Kan ik deze gewoon volgen of moet ik iets anders doen om het spel weer in het Engels te krijgen?

Merci alvast!
Die is nog steeds van kracht voor gekraakte spellen.
Ik speel en download het nu via ZLOrigin, maar ik zal de handleiding dan ook eens proberen.
Thx
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik heb geprobeerd de taal te wijzigen zoals het in de handleiding staat, maar ik zie niet wat er in de afbeelding staat.
Bij mij staat "language=..." er niet en ook de tekst "LanguageHKLM=Software\Maxis\The Sims 4\Locale" staat er niet.
Bovendien kan het bestand niet zomaar opgeslagen worden omdat het Alleen Lezen is (ik weet nu ook wel hoe dit op te lossen, maar ik geef het liever even mee moesten er nog vragen komen).
Ik heb alles overgenomen zoals het in de afbeelding van de handleiding staat (met de extra tekst enz en nl_NL veranderd in en_US), maar het spel is nog steeds in het Nederlands.

Iemand die raad weet?
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door maramsp »

ElvisFannetjeh schreef:Ik heb geprobeerd de taal te wijzigen zoals het in de handleiding staat, maar ik zie niet wat er in de afbeelding staat.
Bij mij staat "language=..." er niet en ook de tekst "LanguageHKLM=Software\Maxis\The Sims 4\Locale" staat er niet.
Bovendien kan het bestand niet zomaar opgeslagen worden omdat het Alleen Lezen is (ik weet nu ook wel hoe dit op te lossen, maar ik geef het liever even mee moesten er nog vragen komen).
Ik heb alles overgenomen zoals het in de afbeelding van de handleiding staat (met de extra tekst enz en nl_NL veranderd in en_US), maar het spel is nog steeds in het Nederlands.

Iemand die raad weet?
Heb zelf ook even gekeken, en wellicht heb je een andere crack.
Anyway, mocht je de game via ZLorigin hebben, moet je ZLorigin op engels zetten, en dan is je spel ook engels.

Mocht je een gecrackte variant hebben, dan moet je alsnog in de game\bin map op zoek naar iets van RLDorigin.ini, of skidrow.ini of iets dergelijks.
Als je dat hebt gevonden, open je dat bestand met een text editor (notepad werkt prima hier) en verander je nl_NL naar en_US.
Daarna is je game engels.

Maar toch vraag ik me af waarom je perse in het engels wilt spelen. Ik bedoel, de nederlandse vertaling is soms zo fout gedaan dat het echt leuk is om de beschrijvingen van dingen die je koopt te lezen.

Anyway, mocht je de gekraakte variant hebben, en het lukt je niet om de taal te wijzigen, en je bent bereid over te stappen naar ZLorigin, doe dan het volgende:

Allereerst, ga naar je mapje \game, en hernoem je bin mapje naar bin backup.
Daarna download je zlorigin hier:

Klik mij!

Daarna open je nog geen mapjes of bestanden maar volg je de instructies hier:

Klik mij ook!

Echter, op het moment dat je op het punt staat om ZLorigin voor de eerste keer op te starten doe je eerst dit!:

Sluit een eventuele normale origin helemaal af, via origin > quit origin.
Rechtsklik op je taakbalk en selecteer taakbeheer.
Kijk in de lijst naar origin web helper, staat ie er niet, ga dan naar details en kijk daar. Staan ze er beide of op 1 van de 2 plekken, zorg dan dat je die af sluit.
Daarna rechtsklik je op ZLclient, en selecteer je als admin uitvoeren.
Daarna rechtsklik op ZLorigin, en weer als admin uitvoeren.
Daarna kun je sims 4 spelen.

Mocht je weer terug willen naar een origineel origin spel, nadat je sims 4 (of 3) hebt gespeeld, sluit je ZLorigin af zoals hierboven, sluit je origin web helper weer af, en start je de normale origin via rechtermuisklik > uitvoeren als admin.

Voor beide origins geld dat als je rechtermuisklik > eigenschappen > uitvoeren als administrator aanklikt, dan origin niet wordt uitgevoerd als admin, en origin denkt dat je in een compatibiliteitsmodus zit. Daarom moet je ten alle tijde > rechtermuisklik > uitvoeren als admin!

Maar goed, hoop dat je hier wat aan hebt.

Sinds dat ik namelijk naar ZLorigin over ben, wil ik niets anders meer :)

Groetjes van Martijn

ps. Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik t wel :)
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik heb geen gekraakte versie maar ZLOrigin
Die staat in het Engels, maar het spel is nog steeds Nederlands. Ik heb in regedit de taal veranderd, maar sommige tekst bv van interacties, is dan gewoon weg.


Ik wil origineel spelen vandaar dus in het Engels en ik heb een Engelstalige site (waar ik screenshots opzet) over The Sims en ik zit op Engelstalige fora. Dan is het makkelijker om zaken uit het spel in het Engels te omschrijven. Anders begrijpen ze je niet altijd als het anders vertaald wordt. Ook als ik dingen download die in het Engels zijn. Anders is het spel Nederlands en Engels door elkaar. Bovendien ben ik leerkracht Engels (van opleiding) en ik leer op die manier nog steeds bij.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Open ZLOrigin
Klik met rechts op de afbeelding van de Sims 4
Kies Speleigenschappen.
Stel de gewenste taal in.
speleigenschappen.PNG
Alleen maar Engels US (geen Engels UK)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

tarac schreef:Open ZLOrigin
Klik met rechts op de afbeelding van de Sims 4
Kies Speleigenschappen.
Stel de gewenste taal in.
speleigenschappen.PNG

Alleen maar Engels US (geen Engels UK)
Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef: Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Mooi dat het toch gelukt is.
Mocht je je huidige spel off-line willen spelen, dus zonder ZLOrigin en Zclient:
Download DEZE MAP
Pak het uit met Winrar, geef het de naam Game cracked en plaats het in je installatiemap.
Je hebt dan naast de map Game ook de map Game cracked.
Maak snelkoppeling van TS4 of TS4_x64 en je kunt off-line spelen.

Je kunt nog steeds updaten via ZLOrigin als je dat wilt en uiteraard ook nog gewoon on-line spelen.

Voor mensen die dit ook zo willen doen: De downloadmap is voor Engels.
Wil je de Nederlandse versie download dan DEZE MAP
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door maramsp »

ElvisFannetjeh schreef:
tarac schreef:Open ZLOrigin
Klik met rechts op de afbeelding van de Sims 4
Kies Speleigenschappen.
Stel de gewenste taal in.
speleigenschappen.PNG

Alleen maar Engels US (geen Engels UK)
Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Top dat het gelukt is.
Alleen bij mij wanneer ZLorigin in het engels stond, was mn spel ook in het engels. Dus vrij raar dat dat bij jou niet zo was.
Maar goed, is het niet op de ene, dan wel op de andere manier, dus fijn dat het opgelost is!
Btw, zou je me jou site via pm ff door willen sturen? Ben wel benieuwd namelijk :)
tarac schreef:
ElvisFannetjeh schreef: Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Mooi dat het toch gelukt is.
Mocht je je huidige spel off-line willen spelen, dus zonder ZLOrigin en Zclient:
Download DEZE MAP
Pak het uit met Winrar, geef het de naam Game cracked en plaats het in je installatiemap.
Je hebt dan naast de map Game ook de map Game cracked.
Maak snelkoppeling van TS4 of TS4_x64 en je kunt off-line spelen.

Je kunt nog steeds updaten via ZLOrigin als je dat wilt en uiteraard ook nog gewoon on-line spelen.

Voor mensen die dit ook zo willen doen: De downloadmap is voor Engels.
Wil je de Nederlandse versie download dan DEZE MAP
Ook top om te zien dat toddlerstuff apart gecracked is! Dat liet bij eerdere stuff packs en dergelijke vrij lang op zich wachten.

Enne, wat mogen we blij zijn toch, dat sims 4 de laatste game was voordat Denuvo uit kwam? Ik bedoel, als Sims 4 Denuvo zou hebben bestond ZLorigin waarschijnlijk niet voor sims 4, en moesten we veel langer wachten op cracks :)

Wie is dit met mij eens?
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door ElvisFannetjeh »

maramsp schreef:
ElvisFannetjeh schreef:
tarac schreef:Open ZLOrigin
Klik met rechts op de afbeelding van de Sims 4
Kies Speleigenschappen.
Stel de gewenste taal in.
speleigenschappen.PNG

Alleen maar Engels US (geen Engels UK)
Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Top dat het gelukt is.
Alleen bij mij wanneer ZLorigin in het engels stond, was mn spel ook in het engels. Dus vrij raar dat dat bij jou niet zo was.
Maar goed, is het niet op de ene, dan wel op de andere manier, dus fijn dat het opgelost is!
Btw, zou je me jou site via pm ff door willen sturen? Ben wel benieuwd namelijk :)
tarac schreef:
ElvisFannetjeh schreef: Het is gelukt! En er zijn geen stukken tekst weg gelijk toen ik regedit had aangepast.
Bedankt Tarac!
Mooi dat het toch gelukt is.
Mocht je je huidige spel off-line willen spelen, dus zonder ZLOrigin en Zclient:
Download DEZE MAP
Pak het uit met Winrar, geef het de naam Game cracked en plaats het in je installatiemap.
Je hebt dan naast de map Game ook de map Game cracked.
Maak snelkoppeling van TS4 of TS4_x64 en je kunt off-line spelen.

Je kunt nog steeds updaten via ZLOrigin als je dat wilt en uiteraard ook nog gewoon on-line spelen.

Voor mensen die dit ook zo willen doen: De downloadmap is voor Engels.
Wil je de Nederlandse versie download dan DEZE MAP
Ook top om te zien dat toddlerstuff apart gecracked is! Dat liet bij eerdere stuff packs en dergelijke vrij lang op zich wachten.

Enne, wat mogen we blij zijn toch, dat sims 4 de laatste game was voordat Denuvo uit kwam? Ik bedoel, als Sims 4 Denuvo zou hebben bestond ZLorigin waarschijnlijk niet voor sims 4, en moesten we veel langer wachten op cracks :)

Wie is dit met mij eens?
Ik heb je de link in een PM gestuurd, maar het blijft bij Postvak UIT staan en ik weet dus niet of je het gekregzn hebt. Op modthesims.info heet ik lientebollemeis en op mijn profiel vind je ook mijn site terug.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

maramsp schreef:
Ook top om te zien dat toddlerstuff apart gecracked is! Dat liet bij eerdere stuff packs en dergelijke vrij lang op zich wachten.

Enne, wat mogen we blij zijn toch, dat sims 4 de laatste game was voordat Denuvo uit kwam? Ik bedoel, als Sims 4 Denuvo zou hebben bestond ZLorigin waarschijnlijk niet voor sims 4, en moesten we veel langer wachten op cracks :)

Wie is dit met mij eens?
ZLOrigin kraakt niet de Sims spellen. Het heeft Origin gekraakt !
Dus Denuvo is, naar mijn mening, niet van toepassing.

Dat de cracks tegenwoordig veel sneller komen is ook te danken aan ZLOrigin. De "krakers" krijgen via ZLOrigin direkt toegang tot het originele spel.
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door maramsp »

tarac schreef:
maramsp schreef:
Ook top om te zien dat toddlerstuff apart gecracked is! Dat liet bij eerdere stuff packs en dergelijke vrij lang op zich wachten.

Enne, wat mogen we blij zijn toch, dat sims 4 de laatste game was voordat Denuvo uit kwam? Ik bedoel, als Sims 4 Denuvo zou hebben bestond ZLorigin waarschijnlijk niet voor sims 4, en moesten we veel langer wachten op cracks :)

Wie is dit met mij eens?
ZLOrigin kraakt niet de Sims spellen. Het heeft Origin gekraakt !
Dus Denuvo is, naar mijn mening, niet van toepassing.

Dat de cracks tegenwoordig veel sneller komen is ook te danken aan ZLOrigin. De "krakers" krijgen via ZLOrigin direkt toegang tot het originele spel.
Klopt inderdaad dat Denuvo niet van toepassing is.
Ik bedoel meer te zeggen dat we mazzel hebben dat het basisspel geen Denuvo heeft gekregen.
Want als dat het geval was geweest had ZLorigin niets uit gemaakt, tenzij de crackers Denuvo kunnen emuleren.
Tegenwoordig brengt EA alleen maar games met Denuvo uit.
Toevallig is Denuvo bij Mass effect Andromeda verwijderd, maar dat is vooralsnog de enige titel waarbij dat is gebeurt.

Anyway, zoals je zegt is Denuvo niet van toepassing op sims, dus laten we ervan genieten :D
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

maramsp schreef: Klopt inderdaad dat Denuvo niet van toepassing is.
Ik bedoel meer te zeggen dat we mazzel hebben dat het basisspel geen Denuvo heeft gekregen.
Want als dat het geval was geweest had ZLorigin niets uit gemaakt, tenzij de crackers Denuvo kunnen emuleren.
Tegenwoordig brengt EA alleen maar games met Denuvo uit.
Toevallig is Denuvo bij Mass effect Andromeda verwijderd, maar dat is vooralsnog de enige titel waarbij dat is gebeurt.

Anyway, zoals je zegt is Denuvo niet van toepassing op sims, dus laten we ervan genieten :D
Denuvo-beveiliging van pc-versie Sonic Mania na acht dagen gekraakt
Bron: VG24/7
Denuvo is een van de meer controversiële beveiligingsmethodes in de game-industrie: ontwikkelaars vertrouwen erop dat de software hun games in ieder geval in de eerste dagen na de release veilig houdt tegen hackers, maar dit gaat in een aantal gevallen gepaard met onder meer prestatieproblemen. Ook Sonic Mania maakt gebruik van Denuvo, maar inmiddels is de DRM gekraakt.

Overigens lijkt het onwaarschijnlijk dat ontwikkelaar Sega hier wakker van ligt: Denuvo wordt veelal gebruikt om games de eerste dagen na de release te beschermen, aangezien de meeste exemplaren in deze periode worden verkocht. De ontwikkelaar van RiME verwijderde de Denuvo-beveiliging zodra deze gekraakt was. Het is onbekend of ook Sonic Mania uiteindelijk wordt ontdaan van de DRM-software.
thefist
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2018, 15:33
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door thefist »

Goede middag,
Zie dat dit een hele oude post is, maar probeer het toch.
Heb via ZLOrigin en ZClient alle pakketten van sims 4 gedownload en alles werkt. Het enige probleem is dat het nieuwste pakket "mijn huisdier accessoires" niet werkt. Wanneer ik hier op ga staan geeft het aan dat ik hem in mijn bezit heb alleen moet ik online.
Kortom ik schijn hem wel te hebben, maar kan hem niet gebruiken. Wanneer ik doe wat het spel wil dan ga ik online en kan geen verbinding maken.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dit kan oplossen?
Hier onder heb ik een schermafbeelding gemaakt met het probleem.
2018-03-29_15-44-22.png
2018-03-29_15-53-04.png
2018-03-29_15-54-24.png


Hoor graag snel van iemand :duimomhoog:
Groet Thefist
2018-03-29_15-44-22.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Wanneer je die melding krijgt (wel in bezit), niets van aantrekken.
De uitbreiding zit gewoon in je spel.
thefist
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2018, 15:33
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door thefist »

Heb het reeds opgelost....dank!!
Shain1234
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2018, 09:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Shain1234 »

Hey ik heb em gedownload. alles ging gewoon goed met zclient enz... Maar toen ik de sims 4 ging downloaden ging het niet zo goed. Hij ging gewoon downloaden maar steeds als er een download klaar was dan gaf hij een melding van een netwerkfout en hij zei download mislukt Maar hij stond wel bij voltooid dus ik dacht het is gewoon goed. Toen alles gedownload was moesten heel veel pakketen updaten. Toen ik dat had gedaan dacht ik nu kan ik spelen... Er stond wel spelen maar daar kon ik niet op drukken... Dus drukte ik op het sims icoontje. maar hij startte alsnog niet op. Wat moet ik doen? :vraagtekensmilie:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Shain1234 schreef:Hey ik heb em gedownload. alles ging gewoon goed met zclient enz... Maar toen ik de sims 4 ging downloaden ging het niet zo goed. Hij ging gewoon downloaden maar steeds als er een download klaar was dan gaf hij een melding van een netwerkfout en hij zei download mislukt Maar hij stond wel bij voltooid dus ik dacht het is gewoon goed. Toen alles gedownload was moesten heel veel pakketen updaten. Toen ik dat had gedaan dacht ik nu kan ik spelen... Er stond wel spelen maar daar kon ik niet op drukken... Dus drukte ik op het sims icoontje. maar hij startte alsnog niet op. Wat moet ik doen? :vraagtekensmilie:
Schakel tijdens het downloaden je anti-virus programma even uit.

Wanneer je nu je anti-virus uitschakelt en dan in ZLOrigin op repareren klikt dan moet het goed komen.
Shain1234
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2018, 09:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Shain1234 »

Dit staat al uit... hab namelijk alleen maar windows defender
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Shain1234 schreef:Dit staat al uit... hab namelijk alleen maar windows defender
Maak de ZLOrigin cache leeg.
Download DIT BESTAND en klik er op na de download.
Kolina
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2018, 18:49
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Kolina »

Hey,

ik weet dat dit een oude post is maar ik heb hulp nodig. Ik heb dus ZLOrigin geïnstalleerd en heb alle stappen opgevolgt, maar als ik ZLOrigin wil openen, opent de "normale" Origin zich. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”