Nieuwe RELOADED update kleuters

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Zeekoei »

ik ben even aan het prutsen met zlorigin. Maar ik blijf al hangen bij het account maken. Ik vul alles in en vervolgens begint er iets te draaien in het onderste Captcha scherpje, vervolgens krijg ik een nee. Wat doe ik fout?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Zeekoei schreef:ik ben even aan het prutsen met zlorigin. Maar ik blijf al hangen bij het account maken. Ik vul alles in en vervolgens begint er iets te draaien in het onderste Captcha scherpje, vervolgens krijg ik een nee. Wat doe ik fout?
Je moet daar een plaatje compleet maken. Linksboven zie je diverse stukjes van het plaatje en in het midden staan andere stukjes. Je moet het plaatje dus in elkaar puzzelen. Doe je dat goed dan moet je even wachten totdat je rechtsboven de bevestiging ziet en vervolgens een groene V. Daarna kun je pas verder registreren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Zeekoei »

Bee schreef:
Zeekoei schreef:ik ben even aan het prutsen met zlorigin. Maar ik blijf al hangen bij het account maken. Ik vul alles in en vervolgens begint er iets te draaien in het onderste Captcha scherpje, vervolgens krijg ik een nee. Wat doe ik fout?
Je moet daar een plaatje compleet maken. Linksboven zie je diverse stukjes van het plaatje en in het midden staan andere stukjes. Je moet het plaatje dus in elkaar puzzelen. Doe je dat goed dan moet je even wachten totdat je rechtsboven de bevestiging ziet en vervolgens een groene V. Daarna kun je pas verder registreren.
o wouw dat was moeilijk :lol: dankje!
Samm
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2017, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Samm »

Is of komt er ook een no-install versie van deze update? En zo ja, waar kan ik die vinden? Ik speel namelijk met de laatste versie. Als die er niet komt, moet ik dan alles los downloaden? Ik vind de no-install eigenlijk superhandig en neemt weinig ruimte in, dus ik hoop eigenlijk dat die er nog wel komt...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Samm schreef:Is of komt er ook een no-install versie van deze update? En zo ja, waar kan ik die vinden? Ik speel namelijk met de laatste versie. Als die er niet komt, moet ik dan alles los downloaden? Ik vind de no-install eigenlijk superhandig en neemt weinig ruimte in, dus ik hoop eigenlijk dat die er nog wel komt...
Er zijn nog wat problemen met die laatste update voor Kleuters/vampiers en er is tegenwoordig een veel betere oplossing waarbij je steeds de nieuwste updates en spellen krijgt zonder cracks of allerlei andere moeilijke dingen.
Zclient en ZLOrigin.
zie HIER

Een nieuwe all-in-one-no-install zou al weer ca 30 GB worden en dan komt volgende week Parenthood uit en kunnen we weer opnieuw beginnen.
Ik vrees dat Reloaded zijn langste tijd voor de Sims 4 wel gehad heeft. ZLOrigin is de toekomst.
Samm
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2017, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Samm »

tarac schreef:
Samm schreef:Is of komt er ook een no-install versie van deze update? En zo ja, waar kan ik die vinden? Ik speel namelijk met de laatste versie. Als die er niet komt, moet ik dan alles los downloaden? Ik vind de no-install eigenlijk superhandig en neemt weinig ruimte in, dus ik hoop eigenlijk dat die er nog wel komt...
Er zijn nog wat problemen met die laatste update voor Kleuters/vampiers en er is tegenwoordig een veel betere oplossing waarbij je steeds de nieuwste updates en spellen krijgt zonder cracks of allerlei andere moeilijke dingen.
Zclient en ZLOrigin.
zie HIER
Dank je wel! Dus dat betekent toch alles downloaden? Stiekem jammer, het nam zo weinig ruimte in. En dan kan ik wel mijn oude spelgegevens gebruiken?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Samm schreef: Dank je wel! Dus dat betekent toch alles downloaden? Stiekem jammer, het nam zo weinig ruimte in. En dan kan ik wel mijn oude spelgegevens gebruiken?
Ja hoor, je oude spelgegevens blijven bewaard en het neemt juist nog veel minder ruimte dan de no-install. (21,4 GB incl. kleuters, vampiers en bowling)
Samm
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2017, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Samm »

tarac schreef:
Samm schreef: Dank je wel! Dus dat betekent toch alles downloaden? Stiekem jammer, het nam zo weinig ruimte in. En dan kan ik wel mijn oude spelgegevens gebruiken?
Ja hoor, je oude spelgegevens blijven bewaard en het neemt juist nog veel minder ruimte dan de no-install. (21,4 GB incl. kleuters, vampiers en bowling)
Nog even een korte vraag: alles lukt tot nu toe maar bij 'mijn games' in ZLOrigin is het leeg er staat helemaal niks. Ik ben nog steeds verbonden met Zclient. Wat doe ik verkeerd?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Samm schreef: Nog even een korte vraag: alles lukt tot nu toe maar bij 'mijn games' in ZLOrigin is het leeg er staat helemaal niks. Ik ben nog steeds verbonden met Zclient. Wat doe ik verkeerd?
Ben je bij ZLOrigin wel ingelogd met de gegevens van je Zclient account ?
Anders ZLOrigin even opnieuw installeren.
Samm
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2017, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Samm »

tarac schreef:
Samm schreef: Nog even een korte vraag: alles lukt tot nu toe maar bij 'mijn games' in ZLOrigin is het leeg er staat helemaal niks. Ik ben nog steeds verbonden met Zclient. Wat doe ik verkeerd?
Ben je bij ZLOrigin wel ingelogd met de gegevens van je Zclient account ?
Anders ZLOrigin even opnieuw installeren.
Pfff ik weet weer wat de reden was dat ik de no-instal gebruikte... Nu start ZLOrigin gewoon niet meer op. Ik ben verbonden, maar als ik dan ZlOrigin opstart doet hij helemaal niks.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Samm schreef:
tarac schreef:
Samm schreef: Nog even een korte vraag: alles lukt tot nu toe maar bij 'mijn games' in ZLOrigin is het leeg er staat helemaal niks. Ik ben nog steeds verbonden met Zclient. Wat doe ik verkeerd?
Ben je bij ZLOrigin wel ingelogd met de gegevens van je Zclient account ?
Anders ZLOrigin even opnieuw installeren.
Pfff ik weet weer wat de reden was dat ik de no-instal gebruikte... Nu start ZLOrigin gewoon niet meer op. Ik ben verbonden, maar als ik dan ZlOrigin opstart doet hij helemaal niks.
Doe een ALT+CTRL+DEL, Taakbeheer en kijk bij Processen of er ergens nog iets van origin staat. Beeindig dat en klik dan weer op de snelkoppeling van ZLOrigin.
Samm
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2017, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Samm »

tarac schreef:
Samm schreef:
tarac schreef:
Samm schreef: Nog even een korte vraag: alles lukt tot nu toe maar bij 'mijn games' in ZLOrigin is het leeg er staat helemaal niks. Ik ben nog steeds verbonden met Zclient. Wat doe ik verkeerd?
Ben je bij ZLOrigin wel ingelogd met de gegevens van je Zclient account ?
Anders ZLOrigin even opnieuw installeren.
Pfff ik weet weer wat de reden was dat ik de no-instal gebruikte... Nu start ZLOrigin gewoon niet meer op. Ik ben verbonden, maar als ik dan ZlOrigin opstart doet hij helemaal niks.
Doe een ALT+CTRL+DEL, Taakbeheer en kijk bij Processen of er ergens nog iets van origin staat. Beeindig dat en klik dan weer op de snelkoppeling van ZLOrigin.
Na het opnieuw opstarten van mijn laptop start Origin op, maar krijg ik een melding dat er een kritieke update vereist is. Ik krijg echter geen mogelijkheid om deze te downloaden of uberhaubt ergens te vinden. Ik word er echt gek van, bij mij gaat het nu nooit eens zomaar direct goed.

EDIT: wacht ineens doet hij het!! Heel gek. Drie keer gebrobeerd en de vierde keer doet hij het wel gewoon.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”