Nieuwe RELOADED update kleuters

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Heb je de gene zonder installatie ook getest?
Ne,nog geen tijd voor gehad.
Ben nu bezig met een nieuwe repack van fitgirl, all-in-one (incl. kleuters, vampiers en bowling).
Is 14 GB een veel seeders
torrent is
magnet:?xt=urn:btih:61caae0915190002d3c5a1f82fa518aa3a6b8e42&dn=rutor.info_The+Sims+4%3A+Deluxe+Edition+%5Bv+1.29.69.1020%5D+%282014%29+PC+%7C+RePack+%D0%BE%D1%82+FitGirl&tr=udp://opentor.org:2710&tr=udp://opentor.org:2710&tr=http://retracker.local/announce

Kopieer en plak in je browser
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Ik heb het geprobeerd via ZLOrigin, echter krijg ik een error:

Unable to start:

Initialization error at start up.


Heb netjes de handleiding gevolgd maar krijg het niet voor elkaar :/

Edit: Laat maar, ik ben gewoon dom :overdrlach: Ik heb het over m'n originele spel heen geïnstalleerd, en er niet aan gedacht dat ik die in de register heb gezet als Engelstalig, zodat ie niet zou botsen met mijn gecrackte versie. Nu ik het spel in het Engels heb opgestart, doet ie het wel. Oeps. :rologen:
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Download de sims op zlorigin via internet of gaat dat anders? Want ik heb niet heel snel internet.. hij doet ongeveer een uur over 4 gb :shock:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Hoe bedoel je?
Downloaden moet helaas altijd via internet ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Ik vroeg aan tarac of je alles opnieuw moest installeren op zlorigin als je de sims al gedownload had. Toen zei hij dat het niet zo lang duurde dus ik dacht dat het dan op een andere manier ging..
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Maar helpt het om de sims opnieuw te installeren of kan je het helemaal niet meer spelen totdat er een nieuwe crack komt?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Mila2001 schreef:Ik vroeg aan tarac of je alles opnieuw moest installeren op zlorigin als je de sims al gedownload had. Toen zei hij dat het niet zo lang duurde dus ik dacht dat het dan op een andere manier ging..
Voorzover ik hier kan lezen: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... count.html overschrijft hij je oude installatie tenzij je een nieuwe map aanmaakt. Je zou het er dus overheen kunnen downloaden dan pakt hij alleen wat er nog mist.
Maar zelf heb ik de versie met zlorigin niet geprobeerd.
Ben nu bezig met de torrent van fitgirl, ik kan hem bijna installeren. Die is ook niet zo heftig qwa grootte 14 GB ofzo. Als het goed is is Tarac die ook aan het downloaden en testen. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Mila2001 schreef:Maar helpt het om de sims opnieuw te installeren of kan je het helemaal niet meer spelen totdat er een nieuwe crack komt?
Als je het opnieuw installeert zonder de laatste update en toevoegingen kun je gewoon weer spelen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Toppie! Dan maar hopen dat er snel een werkende crack komt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Bee schreef:
Mila2001 schreef:Ik vroeg aan tarac of je alles opnieuw moest installeren op zlorigin als je de sims al gedownload had. Toen zei hij dat het niet zo lang duurde dus ik dacht dat het dan op een andere manier ging..
Voorzover ik hier kan lezen: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... count.html overschrijft hij je oude installatie tenzij je een nieuwe map aanmaakt. Je zou het er dus overheen kunnen downloaden dan pakt hij alleen wat er nog mist.
Maar zelf heb ik de versie met zlorigin niet geprobeerd.
Ben nu bezig met de torrent van fitgirl, ik kan hem bijna installeren. Die is ook niet zo heftig qwa grootte 14 GB ofzo. Als het goed is is Tarac die ook aan het downloaden en testen. :)
Ja en krijg weer eens de "Origin not running" error, maar dat ligt hoogst waarschijnlijk wel aan mij. Ik krijg die error nu bijna overal.
Ik denk dat het iets met ZLOrigin te maken heeft. Wel al verwijderd, ook Origin, maar foutbericht blijft komen.
Ik heb 5 verschillende versies vn de Sims 4 geinstalleerd en de enige 2 die nog werken zijn:
1. Oude Fitgirl + update en crack
2. Oude all-in-one no-install + update en crack

Nieuwe Fitgirl, mijn eigen downloads en the G4TW versie geven allemaal "Origin not found".
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

tarac schreef:
Ja en krijg weer eens de "Origin not running" error, maar dat ligt hoogst waarschijnlijk wel aan mij. Ik krijg die error nu bijna overal.
Ik denk dat het iets met ZLOrigin te maken heeft. Wel al verwijderd, ook Origin, maar foutbericht blijft komen.
Ik heb 5 verschillende versies vn de Sims 4 geinstalleerd en de enige 2 die nog werken zijn:
1. Oude Fitgirl + update en crack
2. Oude all-in-one no-install + update en crack

Nieuwe Fitgirl, mijn eigen downloads en the G4TW versie geven allemaal "Origin not found".
Wat raar! Ik ben de nieuwste fitgirl aan het installeren ... duurt nog iets meer dan een half uur.
Vooraf wel alles van de sims op mijn PC opgeschoond, misschien is dat het? Misschien kan het niet (meer) naast elkaar bestaan?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

tarac schreef: Nieuwe Fitgirl, mijn eigen downloads en the G4TW versie geven allemaal "Origin not found".

De nieuwste fitgirl werkt uitstekend, laadt ook door en is in het Nederlands (kon je aangeven in het begin).
Het downloaden ging vrij snel, het installeren duurde ongeveer anderhalf uur.

Alles zit erin, met de goede teksten, tot zover geen problemen gezien! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Ik snap het nu niet meer zo goed.. wat is de nieuwe fitgirl en wat houdt dat precies in?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

tarac schreef: Ben nu bezig met een nieuwe repack van fitgirl, all-in-one (incl. kleuters, vampiers en bowling).
Is 14 GB een veel seeders
torrent is
magnet:?xt=urn:btih:61caae0915190002d3c5a1f82fa518aa3a6b8e42&dn=rutor.info_The+Sims+4%3A+Deluxe+Edition+%5Bv+1.29.69.1020%5D+%282014%29+PC+%7C+RePack+%D0%BE%D1%82+FitGirl&tr=udp://opentor.org:2710&tr=udp://opentor.org:2710&tr=http://retracker.local/announce

Kopieer en plak in je browser
Dat is een torrent die Tarac hier noemde. Een One klik installatie waar alles in zit.
Downloaden via torrents doe je via een torrent programma zoals Vuze.
Maar je zou even kunnen wachten totdat Tarac hem op de site zet ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Mila2001 »

Ja goed idee! Heb net de sims 4 gedeinstalleert. Maar ik heb het basisspel zelf origineel en derest had ik er bij gedownload. Kan dat ook met dit of moet ik verder niks doen met de downloads die ik al had?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Ik zou je downloads even bewaren op een veilige plek, niet weggooien!! want er komt ook nog wel eens een losse update hopelijk ...
Ja, en of het werkt terwijl je gekochte versie ook op je PC staat ... geen idee! Tarac heeft ook het Origin probleem nu.
Als je verwijdert doe dit dan vooral op de juiste manier met Revo!! Zie hier: http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... deren.html

Dit is in ieder geval een op zichzelf staande versie die je niet kunt combineren met eerdere downloads of gekochte spellen!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Komt het Origin-probleem niet van actieve antivirus tijdens plaatsen van crack/installeren van game?

Ik ondervind trouwens geen problemen met de ZLOrigin-versie, behalve een klein gevalletje met namen
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Fiend schreef:Komt het Origin-probleem niet van actieve antivirus tijdens plaatsen van crack/installeren van game?
Ik heb zelf de map waar de Vuze Downloads in terechtkomen, wel toegevoegd aan uitzonderingen waar mijn antivirus (Microsoft Security Essentials) af moet blijven ... Tarac zal dat zo goed als zeker ook hebben gedaan (hopelijk?!)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Fiend »

Bij mij werkt dat niet altijd even goed, toevoegen als veilig. Ik schakel hem dan gewoon uit tot de volgende keer dat ik mn PC opnieuw op start en toen werkte alles wel. Behalve dan dat probleem wat eerder is benoemd, van het eeuwig laden
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Fiend schreef:Bij mij werkt dat niet altijd even goed, toevoegen als veilig. Ik schakel hem dan gewoon uit tot de volgende keer dat ik mn PC opnieuw op start en toen werkte alles wel. Behalve dan dat probleem wat eerder is benoemd, van het eeuwig laden
Het is eigenlijk meer 'voorkomen' dat het gescand wordt:
Afbeelding
Van AVG weet ik dt dit ook kan, andere scanners ken ik zelf eigenlijk niet.

Het laadprobleem is in de Repack van Fitgirl opgelost en alles werkt zoals het moet!
Omdat er heel veel mensen deze torrent aan het downloaden zijn gaat het ook vrij snel. Alleen het installeren moet je even de tijd voor nemen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Zeekoei »

de link is inmiddels offline, kan dat kloppen?
Laatst gewijzigd door Zeekoei op 18 mei 2017, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door Bee »

Zeekoei schreef:de link is inmiddels offline, kan dat kloppen?
Welke link?
Hier vind je de torrent van Fitgirl
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

Zeekoei schreef:de link is inmiddels offline, kan dat kloppen?
Al mijn links zijn even offline. Heb een beetje problemen met Electronic Arts.

Die voor de Sims 4 zijn toch al overbodig dankzij het geweldige ZLOrigin systeem
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door BanaanZombie »

Nu vroeg ik m3 af met dat zlorigin, die overgins prima werkt bij, zal de Sims 4 parenthood er straks op staan? Die komt de 30e uit
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe RELOADED update kleuters

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Nu vroeg ik m3 af met dat zlorigin, die overgins prima werkt bij, zal de Sims 4 parenthood er straks op staan? Die komt de 30e uit
Mijn eigen mening ? - JA
Maar dat zien we dan wel op de 31ste (of misschien zelfs nog wel de 30ste)
Kwestie van even inloggen, met rechts op het plaatje van de Sims 4 klikken en dan Gamedetails bekijken om te zien of het er bij staat.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”