Downloads niet zichtbaar wegens ONTBREKEND SCRIPT

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Downloads niet zichtbaar wegens ONTBREKEND SCRIPT

Bericht door Roortje »

Hoi Simmers!

Al lang niks van me laten horen, maar zt nu toch weer met een probleempje! Ben de laatste tijd weer lekker aan het downloaden gegaan, en heb toen oude downloads van vorige games teruggezet (dacht dat ze het game verstoordde maar wilde het weer even testen) en toen kwam ik erachter dat ik vervolgens heel veel CC niet kon plaatsen in de wereld omdat 'script oproep mislukt' van die specifieke download? Maar het verschijnt wel in Kopen, dus hoe krijg ik die downloads terug?
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads niet zichtbaar wegens ONTBREKEND SCRIPT

Bericht door Bee »

Roortje schreef:Hoi Simmers!

Al lang niks van me laten horen, maar zt nu toch weer met een probleempje! Ben de laatste tijd weer lekker aan het downloaden gegaan, en heb toen oude downloads van vorige games teruggezet (dacht dat ze het game verstoordde maar wilde het weer even testen) en toen kwam ik erachter dat ik vervolgens heel veel CC niet kon plaatsen in de wereld omdat 'script oproep mislukt' van die specifieke download? Maar het verschijnt wel in Kopen, dus hoe krijg ik die downloads terug?
Heb je scriptmodificaties aangezet bij Opties?
Afbeelding

En in je bibliotheek?
Afbeelding

Het kan ook zijn dat je mods een update nodig hebben, dan moet je even kijken of die beschikbaar zijn op de sites waar je ze vandaan hebt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Downloads niet zichtbaar wegens ONTBREKEND SCRIPT

Bericht door Roortje »

Bee schreef:
Roortje schreef:Hoi Simmers!

Al lang niks van me laten horen, maar zt nu toch weer met een probleempje! Ben de laatste tijd weer lekker aan het downloaden gegaan, en heb toen oude downloads van vorige games teruggezet (dacht dat ze het game verstoordde maar wilde het weer even testen) en toen kwam ik erachter dat ik vervolgens heel veel CC niet kon plaatsen in de wereld omdat 'script oproep mislukt' van die specifieke download? Maar het verschijnt wel in Kopen, dus hoe krijg ik die downloads terug?
Heb je scriptmodificaties aangezet bij Opties?
Afbeelding

En in je bibliotheek?
Afbeelding

Het kan ook zijn dat je mods een update nodig hebben, dan moet je even kijken of die beschikbaar zijn op de sites waar je ze vandaan hebt.
Hee ja die heb ik allemaal aanstaan, heel veel downloads die het wel doen! Maar er zijn er gewoon steeds meer die ineens niet meer verschijnen. Dat kan inderdaad best aan updates liggen, sommige doen het ook niet meer na een sims update maar helaas zijn die verplicht om het spel te kunnen starten...
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”