Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
ellacandide
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2015, 20:37
Contacteer:

Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door ellacandide »

Hey, long time no see!

Ik kom de Kijiko Eyelashes vaak tegen in CAS filmpjes en lookbooks, en aangezien ik ze er tof uit vind zien wil ik ze ook wel in mijn spel. Het probleem is echter dat geen van alle versies in mijn CAS verschijnen. Alle andere mods doen het (min of meer) wel, ik heb ook alle mods weggehaald behálve de eyelashes en zelfs dan zie ik ze niet. Ik heb gegoogled, alleen lijk ik de enige zijn met dit probleem. Ik heb de gekochte Sims 4 met wat uitbreidingspakketten, alles up to date. Help!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb ze zelf ook, bij mij werken ze wel. Je moet sws de laatste versie hebben. En ze staan bij brillen he, ik weet niet of je dat wist?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
ellacandide
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2015, 20:37
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door ellacandide »

BanaanZombie schreef:Ik heb ze zelf ook, bij mij werken ze wel. Je moet sws de laatste versie hebben. En ze staan bij brillen he, ik weet niet of je dat wist?
http://kijiko-catfood.com/3d-lashes-version2/
Dit zijn ze toch?

Ja, ik heb bij de brillen gekeken. Er was ook een versie die bij skin details stond, die kon ik ook niet zien.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door BanaanZombie »

Ja dat zijn ze
Wat ik dan nog kan bedenken is of je echt maar 1 versie erin hebt staan. Want daar staat een waarschuwing over op de site. En of je wel zeker weten de MESH hebt en niet de recolor

Als je andere mods wel ziet ga ik er van uit dat je dat hebt aan staan. Heb je ook al geprobeert te sorteren op alleen aangepaste content?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
ellacandide
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2015, 20:37
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door ellacandide »

BanaanZombie schreef:Ja dat zijn ze
Wat ik dan nog kan bedenken is of je echt maar 1 versie erin hebt staan. Want daar staat een waarschuwing over op de site. En of je wel zeker weten de MESH hebt en niet de recolor

Als je andere mods wel ziet ga ik er van uit dat je dat hebt aan staan. Heb je ook al geprobeert te sorteren op alleen aangepaste content?
Als het goed is heb ik steeds maar 1 versie tegelijk geprobeerd ja, ik ga even goed kijken naar de mesh/recolour. Sorteren op aangepaste content ook even doen.

Oh, ik heb het opgelost. Ik heb ze direct in de mods folder gezet in plaats van in submapjes (haar, kleding etc). Blijkbaar was dat het probleem :P
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door BanaanZombie »

Ik wist ook niet dat je dat gedaan had! In de sims 3 werkte die volgens mij wel, weten we gelijk dat dat in de sims 4 niet werkt!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kijiko Eyelashes verschijnen niet

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ik wist ook niet dat je dat gedaan had! In de sims 3 werkte die volgens mij wel, weten we gelijk dat dat in de sims 4 niet werkt!
Het werkt wel maar dan moet je eerst recource.cfg aanpaasen b.v.
Priority 500
PackedFile *.package
PackedFile */*.package
PackedFile */*/*.package
PackedFile */*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*/*.package
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”