Bouwmodus werkt niet meer

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
atomncloud
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2017, 19:42
Contacteer:

Bouwmodus werkt niet meer

Bericht door atomncloud »

Hallo!

Allereerst bedankt voor het onderhouden van dit forum, ik heb er enorm veel aan gehad als Simsliefhebber! Ik heb via dit forum de Sims 4 (basisspel t/m Fitness+update) gedownload maar nu is ergens iets verandert waardoor mijn bouwmodus niet meer werkt. Ik kan wel de bouwmodus in, maar ik zie geen meubels of dergelijke voorwerpen in het menu. Ik kan wel bestaande meubels oppakken en verkopen, maar als ik in het menu rondklik kan ik nergens meubels uit de catalogus aanklikken. Ik heb al geprobeerd of het aan mods lag, maar dat is niet zo (probleem blijft met en zonder mods) en ook mijn savefiles zijn niet het probleem. Ik heb geprobeerd om mijn game map te vervangen en het Game version bestand te verwijderen, maar ook dit helpt niet. Kan iemand helpen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bouwmodus werkt niet meer

Bericht door tarac »

Bee schreef:Vreemd. Als je spel gewoon werkt kan het niet aan het installeren liggen of aan de download. Die zijn gewoon okay.
Ik denk eerder dat je hebt gesorteerd op een bepaald iets waardoor je geen meubels ziet. Controleer dat eerst even rechts in beeld en links.
Gebruikersavatar
atomncloud
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2017, 19:42
Contacteer:

Re: Bouwmodus werkt niet meer

Bericht door atomncloud »

Dat haalt ook niets uit.... ik merkte ook dat mijn sims opeens van Engels naar Nederlands geswitched is. Dit probleem kwam ook pas nadat ik een paar andere foutmeldingen met Origin en de gameversie heb opgelost.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Bouwmodus werkt niet meer

Bericht door Bee »

atomncloud schreef:Dat haalt ook niets uit.... ik merkte ook dat mijn sims opeens van Engels naar Nederlands geswitched is. Dit probleem kwam ook pas nadat ik een paar andere foutmeldingen met Origin en de gameversie heb opgelost.
Wat gebeurt er als je met de tool op een meubel klikt om deze te kopiëren? Kom je dan ook niet bij de meubels terecht?

In dat geval zou ik het gewoon even opnieuw installeren op de juiste manier.
Dat je spel nu in een andere taal is is ook aan te passen. (Zie HIER)
(Je hebt nu in Documenten/Electronic arts een map The Sims 4 en De Sims 4. Beide mappen staan los van elkaar, maar volgens mij kun je wel gegevens overkopiëren)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”