Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Hey!
Ik heb een best wel vaag probleem. Ik heb het basisspel gekocht en heb beleef het samen iso gedownload. Ik heb precies de stappen gevolgd.. Alleen het probleem is nu dat ik en geen sims 4 mapje heb ik documenten/electronic arts en als ik de sims 4 wil opstarten zegt hij kan niet opgestart worden vanwege ontbrekende of beschadigde spelgegevens. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb mijn sims 4 mapje die in origin games stond netjes verplaatst en het spel gewoon geinstalleerd met de installer, wat doe ik nu verkeerd?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Bee »

Heb je deze handleiding al gevolgd?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Nee dat heb ik niet gedaan.. ik heb de andere gebruikt bij directe downloads. Dan ga ik deze maar eens proberen! Op dit moment download ik nu sims 4 all in one 1-klik installatie. Is dat niet veel gemakkelijker? En stel dat dat gelukt is, en toddler stuff en cats and dogs komen ooit kan ik dat er dan gewoon bij kopieren?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door BanaanZombie »

Die kans is er, maar houdt er rekening mee dat dat even kan duren. Als je de nieuwere gelijk wrl zou ik voor zlorigin gaan. Vind ik peroonlijk echt de ideaalste manier! Is dat een woord? :')
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Maar wil zlorigim liever niet gebruiken.. als zlorigin een keer wordt platgelegd ben je al je spelgegevens kwijt :( maar ik heb zelf het basispel gekocht is dat dan een probleem met zlorigin? En die handleiding die ik had moeten gebruiken is dat de goede handleiding?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Maar wil zlorigim liever niet gebruiken.. als zlorigin een keer wordt platgelegd ben je al je spelgegevens kwijt :( maar ik heb zelf het basispel gekocht is dat dan een probleem met zlorigin? En die handleiding die ik had moeten gebruiken is dat de goede handleiding?
Mocht ZLOrigin ooit stoppen, dan kun je nog steeds de Sims 4 off-line spelen, dus zonder Zclient en zonder ZLOrigin
zie DEZE PAGINA
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Bedankt! Nu heb ik nog een vraagje, ik heb het sims 4 basisspel gekocht maakt dat wat uit voor zlorigin? Moet ik dan alsnog de sims 4 basisspel downloaden? Ik wil nu eerst het via directe downloads proberen. Als dat lukt en ik zou zlorigin installeren heb ik dan al niet alles?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik ben dus nu bezig met het proberen via direct downloads. Alleen ik heb een probleem.. Ik heb het mapje game gekopiert naar het bureaublad. Stap twee snap ik niet helemaal. Je moet t/m ouderschap toevoegen maar aan welk mapje? aan het mapje van de sims 4 die ik gekocht heb of een apart mapje?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door BanaanZombie »

Even voor de duidelijkheid: je met je spelgegevens NOOIT kwijt als zlorigin opeens niet meer werkt. Je spelgegevens staan daar NIET opgeslagen. Je saves staan altijd in Mijn documenten - electronic arts - De Sims 4. Dat mapje gaat niet weg dan. En als je deïnstalleren maak jr altijd een back up van dat mapje
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Maar als ik zl origin installeer. Hoef ik dan niet het basisspel weer te downloaden omdat ik die al gekocht heb? Of is dat gescheiden van elkaar?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Bedankt! Nu heb ik nog een vraagje, ik heb het sims 4 basisspel gekocht maakt dat wat uit voor zlorigin? Moet ik dan alsnog de sims 4 basisspel downloaden? Ik wil nu eerst het via directe downloads proberen. Als dat lukt en ik zou zlorigin installeren heb ik dan al niet alles?
Wanneer je een origineel basisspel hebt dan kun je dat aanvullen met directe downloads (Origin mag dan NOOIT meer je spel updaten want dan ben je alle gekraakte uitbreidingen weer kwijt).
ZLOrigin werkt je originele Origin bestanden bij en vult ze aan met ALLE uitbreidingen (momenteel t/m Peuter accessoires)

Wil je werken met zowel ZLOrigin als ook met gekraakte versies dan moet je in Origin (of ZLOrigin) de map-instellingen wijzigen.
Je spellen mogen dan NIET in een map Origin Games, ZLOrigin games of Electronic Arts terecht komen.
Wijzig dit in (ZL)Origin door:
1. Met links op het woordje Origin te klikken links bovenaan
2. Kies Toepassingssinstellingen
3. Kies Geavanceerd
4. Wijzig "de Games worden geinstalleerd op de volgende locatie" in b.v. C:\Program Files (x86)\ (Je kunt natuurlijk ook een andere locatie kiezen, b.v. op een externe harde schijf of in schijf D:)
5. In tabblad algemeen haal alle vinkjes weg.

De nieuwe instellingen zullen niet werken zolang de oude installaties via (ZL)Origin nog op je computer staan.
Laat Revo uninstaller ALLES van de Sims 4 verwijderen.
Nu zal (ZL)Origin je spellen op de nieuwe locatie installeren. (Je oude spelgegevens blijven nog gewoon bewaard in Documents\Electronic Arts\de Sims 4)
Wil je ook nog met gekraakte versies blijven werken download DEZE MAP, pak het uit met Winrar en plaats het mapje Game cracked in je nieuwe installatiemap (in bovenstaande voorbeeld C;|Program Files (x86)\The Sims 4
Je hebt dan zowel een mapje Game als een mapje Game cracked daar staan.
Uit het mapje Game kopieer je Default.ini naar dezelfde locatie in Game cracked.
Maak snelkoppelingen uit Game cracked\Bin van TS4.exe of TS4_x64.exe voor je bureaublad.
Nu kun je kiezen of je via ZLOrigin of via de gekraakte versie wilt spelen.

LET OP:
De gekraakte versie gaat momenteel niet verder dan Fitness (versie 1.31) en (ZL)Origin heeft 1.33)
Speel je dus via ZLOrigin met spullen uit Peuter Accessoires, dan zie je die niet wanneer je met de gekraakte versie speelt.
Sla je dan je gekraakte spel op, dan zijn die spullen ook niet meer aanwezig in je (ZL)Origin spelgegevens. Je moet ze dan weer opnieuw toevoegen.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik wil alleen met zlorigin werken. De direct downloads lukt mij niet helemaal helaas.. Dus als ik het goed begrijp is het zo dat als ik zlorigin heb geïnstalleerd ik het basisspel al heb en alleen de gewenste uitbreidingen hoef te downloaden?
Laatst gewijzigd door Mila2001 op 25 aug 2017, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik heb zl origin helemaal geïnstalleerd en tot zo ver doet hij het prima! ben nu een gamepack aan het downloaden :) Er staat al dat ik het basisspel heb dus ik hoef alleen nog de andere dingen erbij te downloaden toch?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik heb parenthood nu gedownload maar hij zegt dat ik mijn basisspel moet updaten? Betekend dat dan dat ik mijn bassispel moet gaan repareren naar de zlorigin versie? en wat houd dat in?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik heb parenthood nu gedownload maar hij zegt dat ik mijn basisspel moet updaten? Betekend dat dan dat ik mijn bassispel moet gaan repareren naar de zlorigin versie? en wat houd dat in?
Ben je nu in ZLOrigin bezig of met de download van Parenthood ?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Op dit moment met zlorigin
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik wilde er weer op gaan op zlclient inloggegevens ingevuld en als ik dan op de snelkoppeling klik van zlorigin en wil inloggen disconnect zlclient steeds en zegt zlorgin dat mijn accountgegevens niet kloppen of verlopen zijn..
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ik heb het opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer. Helaas heeft Norton alles weer als een bedreiging gezien en een paar bestanden verwijderd.. hoe kan ik ervoor zorgen dat Norton ophoud met het verwijderen van z client etc?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Ik heb het opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer. Helaas heeft Norton alles weer als een bedreiging gezien en een paar bestanden verwijderd.. hoe kan ik ervoor zorgen dat Norton ophoud met het verwijderen van z client etc?
Norton, het meest vervelende anti-virus programma dat er bestaat.
Die ziet echt ALLES als een virus terwijl het helemaal geen virussen zijn.

Je moet Norton even tijdelijk uitschakelen.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Dat had ik gedaan maar toen ik hem weer aanzette nadat ik alles had geinstalleerd begon hij inderdaad alles als virus te zien. Nu hen ik zl origin in uitzonderingen gezet en volgensmij doet hij het nu weer!
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

15036698037161663719003.jpg
15036697430252124870161.jpg
Nu heb ik weer een ander probleem.. Ik heb vampieren gedownload en als het downloaden dan klaar is zegt hij dat het mislukt is.. vervolgens staat er wel spelen maar dan zegt hij dat hij nog niet klaar is. Nu blijft hij eeuwig hangen op downloaden..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:15036698037161663719003.jpg15036697430252124870161.jpgNu heb ik weer een ander probleem.. Ik heb vampieren gedownload en als het downloaden dan klaar is zegt hij dat het mislukt is.. vervolgens staat er wel spelen maar dan zegt hij dat hij nog niet klaar is. Nu blijft hij eeuwig hangen op downloaden..
Om de door jou gemelde fouten na te kunnen spelen heb ik ook even alles verwijderd en ik stuit op dezelfde problemen.
Ik vrees dat miljoenen mensen op dit moment inloggen op ZLOrigin en dat de site een beetje overbelast is.
Op een andere computer wilde het wel lukken met alleen het updaten van Peuter accessoires.
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door Mila2001 »

Ohh vandaar! Moet ik dan gwn afwachten of toch proberen te spelen? Als je zorgt dat je het offline kan spelen heb je daar dan verder geen last van?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Beschadigde of ontbrekende spelgegevens

Bericht door BanaanZombie »

Het moet volgens mij sws online, want je moet sws verbonden zijn met zlclient
Gewoon even afwachten idd!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”