Sims 4 blijft maar laden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Rokx

Sims 4 blijft maar laden

Bericht door Rokx »

Nadat ik afgelopen week alle nieuwe uitbreidingen via mega (stedelijk leven t/m peuteraccessoires + update) heb geïnstalleerd blijft mijn scherm de hele tijd laden. Ik kan een familie aanmaken, een huis kiezen en vervolgens blijft het laadscherm de hele tijd staan. In de gameplay kom ik met mijn bestaande families ook niet verder dan het laadscherm. Het scherm loopt niet vast, diamantje blijft draaien. Ik heb al schijfruimte vrijgemaakt op zowel de C en D schijf, indien dat de oorzaak kon zijn.
Iemand die weet hoe ik in godsnaam weer gewoon kan spelen? Na 3x een halfuur wachten tot er iets anders verscheen ben ik onderhand wel beu :vraagteken:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 blijft maar laden

Bericht door Bee »

Rokx schreef:Nadat ik afgelopen week alle nieuwe uitbreidingen via mega (stedelijk leven t/m peuteraccessoires + update) heb geïnstalleerd blijft mijn scherm de hele tijd laden. Ik kan een familie aanmaken, een huis kiezen en vervolgens blijft het laadscherm de hele tijd staan. In de gameplay kom ik met mijn bestaande families ook niet verder dan het laadscherm. Het scherm loopt niet vast, diamantje blijft draaien. Ik heb al schijfruimte vrijgemaakt op zowel de C en D schijf, indien dat de oorzaak kon zijn.
Iemand die weet hoe ik in godsnaam weer gewoon kan spelen? Na 3x een halfuur wachten tot er iets anders verscheen ben ik onderhand wel beu :vraagteken:
Het ziet ernaar uit dat je de game map niet verwijderd hebt bij installatie van Kleuters, Vampieren, Bowling en Ouderschap. Heel bekend probleem.
Lees het even onder punt 4 op deze site.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”