Sims 4 Update 1.39.74.1020

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door tarac »

Aanvulling voor wie alles t/m wasdag accessoires al heeft en niet via Origin of ZLOrigin speelt.

Een update die - althans bij mij - geen zichtbare wijzigingen in je spel aanbrengt, maar toch, voor de liefhebbers van downloaden van spulletjes en wie alles tot in de puntjes bijgewerkt willen hebben:

Als een winrar bestand, klik hier
Als een .iso bestand, klik hier

Uiteraard kan de map Game weer gebruikt worden als Game_cracked om ZLOrigin off-line (zonder Zclient e.d.) te kunnen spelen.

Het bestand Game/Bin/RldOrigin.ini staat nog op Engels ingesteld.
Openen met kladblok, de regel language=en_US wijzigen in language=nl_NL, bestand opslaan en de eerstvolgende keer je spel starten als Administrator.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Bee »

tarac schreef:Aanvulling voor wie alles t/m wasdag accessoires al heeft en niet via Origin of ZLOrigin speelt.

Een update die - althans bij mij - geen zichtbare wijzigingen in je spel aanbrengt, maar toch, voor de liefhebbers van downloaden van spulletjes en wie alles tot in de puntjes bijgewerkt willen hebben:

Als een winrar bestand, klik hier
Als een .iso bestand, klik hier

Uiteraard kan de map Game weer gebruikt worden als Game_cracked om ZLOrigin off-line (zonder Zclient e.d.) te kunnen spelen.

Het bestand Game/Bin/RldOrigin.ini staat nog op Engels ingesteld.
Openen met kladblok, de regel language=en_US wijzigen in language=nl_NL, bestand opslaan en de eerstvolgende keer je spel starten als Administrator.
Bedankt voor de Update Tarac! Alles werkt als een trein, ik kan ook weinig veranderingen ontdekken. De cateraar-bellen mogelijkheid op de koelkast is er nog steeds niet ... Ik heb even Gegoogled wat er dan wél veranderd is:

6 FEBRUARI 2018 PATCH NOTES - PC 1.39.74.1020 / MAC 1.39.74.1220
Wat is er nieuw?

Een nieuw kapsel voor de vrouwen (yup, mannen kunnen dit kapsel ook gebruiken). De Creëer-een-Sim artiesten gingen ervoor met dit kapsel, het is geweldig! (voor details, de asset naam ervan is yh en ymHair_EF10MedCurl).

Een nieuw Jubileum T-shirt voor mannen en vrouwen! Je vindt deze in Creeer-een-Sim onder... T-shirts.

En 10 nieuwe huidskleuren met koele en warme ondertonen om de mogelijkheden van de Sim uit te breiden.

...en we hebben een aantal problemen verholpen.

Algemene problemen
Nachtclub sms uitnodigingen zullen nu alleen tussen 20:00 en 24:00 (middernacht) langskomen.
Zwangere sims kunnen niet langer snel verouderen
We hebben de fontein van de jeugd ontdekt!
Je hebt geen kinderen, toch?
De fontein van de jeugd is een grap!
Overleden Sims die naar de onderwereld vertrokken zijn zullen niet allen als levend te zien zijn in de stamboom.

Vampier probleem
Sims zullen niet langer gaan dansen voordat een vampier van de probeert te drinken.
Dit was een echt probleem. Yup

Stedelijk Leven probleem
Vegetariërs kunnen nu veilig Eieren en Toast eten zonder de negatieve effecten te ontvangen.
Vegans zijn niet blij met het vooruitzicht.
(Hier de link)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Sanzie »

Ik heb deze update gedownload en in mijn mapje gezet maar nu doet mijn spel het niet meer.... Ik kan ook niet bedenken wat ik fout heb gedaan....
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:Ik heb deze update gedownload en in mijn mapje gezet maar nu doet mijn spel het niet meer.... Ik kan ook niet bedenken wat ik fout heb gedaan....
.rar bestand uitpakken met Winror of .iso koppelen in Poweriso
Dan zie je een paar mappen, die moet je kopieren naar je installatiemap (meestal Program Files\The Sims 4)
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Sanzie »

Ja dat heb ik gedaan via .iso net zoals al mijn andere spellen maar dan doet ie niks meer..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Bee »

Bestanden uit de iso kopiëren en plakken in je map Programfiles /The Sims 4
Bestaande bestanden overschrijven? JA

Opstarten ALS ADMINISTRATOR met de snelkoppeling die je al had op je bureaublad.

Ik heb het zelf ook gedaan en het werkt prima, dus aan de download ligt het zeker niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Sanzie »

Nou ik heb precies gedaan zoals je het hebt beschreven en hij doet het niet.. misschien ligt het aan mijn laptop ik weet het niet... iig ik ben even alles opnieuw aan het installeren hopelijk doet het spel het daarna weer.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Bee »

Sanzie schreef:Nou ik heb precies gedaan zoals je het hebt beschreven en hij doet het niet.. misschien ligt het aan mijn laptop ik weet het niet... iig ik ben even alles opnieuw aan het installeren hopelijk doet het spel het daarna weer.
Hoop dat het je lukt!
Had je bestand wel de goede grootte?
Zie ook Taracs post hier: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... 457#p24449
En had je Poweriso geregistreerd? Dit bestand is groter (meer dan 300 MB) dan voor de gratis versie is toegestaan.
Zie hier de registratiegegevens van Poweriso
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door tarac »

Bee schreef:
Sanzie schreef:Nou ik heb precies gedaan zoals je het hebt beschreven en hij doet het niet.. misschien ligt het aan mijn laptop ik weet het niet... iig ik ben even alles opnieuw aan het installeren hopelijk doet het spel het daarna weer.
Hoop dat het je lukt!
Had je bestand wel de goede grootte?
Zie ook Taracs post hier: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... 457#p24449
En had je Poweriso geregistreerd? Dit bestand is groter (meer dan 300 MB) dan voor de gratis versie is toegestaan.
Zie hier de registratiegegevens van Poweriso
Wanneer je Windows 10 hebt is Poweriso niet meer nodig.
Rechtsklik op de .iso en kies Openen met ... en kies dan Verkenner.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door Bee »

tarac schreef: Wanneer je Windows 10 hebt is Poweriso niet meer nodig.
Rechtsklik op de .iso en kies Openen met ... en kies dan Verkenner.
Ik gebruik gewoontegetrouw nog steeds Poweriso, maar ik zal het ook eens proberen.
Als ik Sims 3 speel moet ik nl nog wel steeds de laatste uitbreiding koppelen in Poweriso.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door tarac »

Bee schreef:
tarac schreef: Wanneer je Windows 10 hebt is Poweriso niet meer nodig.
Rechtsklik op de .iso en kies Openen met ... en kies dan Verkenner.
Ik gebruik gewoontegetrouw nog steeds Poweriso, maar ik zal het ook eens proberen.
Als ik Sims 3 speel moet ik nl nog wel steeds de laatste uitbreiding koppelen in Poweriso.
Dat klopt omdat dit .daa bestanden zijn en die kunnen alleen door Poweriso gelezen worden.
Een .iso van de Sims 3 moet een aparte crack hebben, bij een .daa kon Poweriso de crack implementeren.

Sims 4 kan ook op .iso, reden waarom ik de uitbreidingen als .iso upload.
xKynareth

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door xKynareth »

Hey, ik wil graag de nieuwste update van het spel hebben zodat ik bepaalde huizen in mijn spel kan plaatsen die ik eerder gedownload heb. Ik heb alleen niet genoeg ruimte op mijn laptop om ook nog eens de jungle-pack te downloaden en heb daar ook niet zo zeer behoefte aan. Is er een mogelijkheid om toch nog ergens een update te krijgen? De update in deze topic werkt al niet meer helaas.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Update 1.39.74.1020

Bericht door tarac »

xKynareth schreef:Hey, ik wil graag de nieuwste update van het spel hebben zodat ik bepaalde huizen in mijn spel kan plaatsen die ik eerder gedownload heb. Ik heb alleen niet genoeg ruimte op mijn laptop om ook nog eens de jungle-pack te downloaden en heb daar ook niet zo zeer behoefte aan. Is er een mogelijkheid om toch nog ergens een update te krijgen? De update in deze topic werkt al niet meer helaas.
Ook 1.39 is al verouderd. We zitten al op 1.40 met Jungle Avonturen.
Schaf een externe harde schijf aan, daar kunnen alle Sims 4 spellen wel op.

EDIT
Ik heb nog even in de prullenbak van mijn cloud gezocht en zowaar ... gevonden.
Je kunt hem HIER downloaden
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”