simskleding voor alle categorièn

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

simskleding voor alle categorièn

Bericht door RyaNne »

hoi hoi,

Volgens mij was met de Sims 3 zo dat je met een programmaatje dat je de kleding die voor alledaags was ook voor de andere dingen kon aanpassen.
Is dit ook mogelijk bij de sims 4? Want ik heb bij allledaags een soort dakloze (vieze) kleding, maar bij de pyjama en badkleding etc is dit niet en wil dit heel graag.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: simskleding voor alle categorièn

Bericht door garapoes »

Wil je alledaagse kleding gebruiken als pyjama?
Afbeelding
Zie je onder tops dat kleine driehoekje met daarnaast een woord wat ik niet kan lezen? Als je op dat driehoekje klikt krijg je de filters die je ook kan uitzetten. Als je dat bij nachtkleding doet en je zet de filters uit (of alleen op alledaags) dan krijg je die kleding te zien.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: simskleding voor alle categorièn

Bericht door Nowella »

garapoes schreef:Wil je alledaagse kleding gebruiken als pyjama?
Afbeelding
Zie je onder tops dat kleine driehoekje met daarnaast een woord wat ik niet kan lezen? Als je op dat driehoekje klikt krijg je de filters die je ook kan uitzetten. Als je dat bij nachtkleding doet en je zet de filters uit (of alleen op alledaags) dan krijg je die kleding te zien.
Je kan ook gewoon op het woord klikken en dan gaat die weg (er verschijnt dan een kruisje) Hoef je niet alles uit te zoeken en uit te vinken!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”