Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door PJOHNS »

Hallo, ik had de Sims 4 uitbreidingen Beleef het Samen & Uiteten geinstaleerd, maar zodra ik die wou spelen kreeg ik een foutmelding. (Origin afgesloten & als administrator uitgevoerd.) Ik heb de orginele Sims 4, dus ik had de instructies gevolgd. Hoe los ik dit op?
opstartennietmogelijk.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door Bee »

PJOHNS schreef:Hallo, ik had de Sims 4 uitbreidingen Beleef het Samen & Uiteten geinstaleerd, maar zodra ik die wou spelen kreeg ik een foutmelding. (Origin afgesloten & als administrator uitgevoerd.) Ik heb de orginele Sims 4, dus ik had de instructies gevolgd. Hoe los ik dit op?
Als je alles origineel van Origin hebt kun je toch gewoon je spel 'repareren'?
Het plaatje zegt ook dat je een update uit moet voeren via Origin.

Heb je deels je spel gekocht en deels (illegaal) gedowload dan wordt het weer anders. Op het moment dat je dan je spel repareert worden je gedownloade uitbreidingen onbruikbaar gemaakt door Origin. Zie ook hier hoe je het kunt combineren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door PJOHNS »

Bee schreef:
PJOHNS schreef:Hallo, ik had de Sims 4 uitbreidingen Beleef het Samen & Uiteten geinstaleerd, maar zodra ik die wou spelen kreeg ik een foutmelding. (Origin afgesloten & als administrator uitgevoerd.) Ik heb de orginele Sims 4, dus ik had de instructies gevolgd. Hoe los ik dit op?
Als je alles origineel van Origin hebt kun je toch gewoon je spel 'repareren'?
Het plaatje zegt ook dat je een update uit moet voeren via Origin.

Heb je deels je spel gekocht en deels (illegaal) gedowload dan wordt het weer anders. Op het moment dat je dan je spel repareert worden je gedownloade uitbreidingen onbruikbaar gemaakt door Origin. Zie ook hier hoe je het kunt combineren.
Ik heb alleen de Sims 4 basisspel orgineel.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door tarac »

PJOHNS schreef:
Bee schreef:
PJOHNS schreef:Hallo, ik had de Sims 4 uitbreidingen Beleef het Samen & Uiteten geinstaleerd, maar zodra ik die wou spelen kreeg ik een foutmelding. (Origin afgesloten & als administrator uitgevoerd.) Ik heb de orginele Sims 4, dus ik had de instructies gevolgd. Hoe los ik dit op?
Als je alles origineel van Origin hebt kun je toch gewoon je spel 'repareren'?
Het plaatje zegt ook dat je een update uit moet voeren via Origin.

Heb je deels je spel gekocht en deels (illegaal) gedowload dan wordt het weer anders. Op het moment dat je dan je spel repareert worden je gedownloade uitbreidingen onbruikbaar gemaakt door Origin. Zie ook hier hoe je het kunt combineren.
Ik heb alleen de Sims 4 basisspel orgineel.
Dat spel staat dan dus in C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 ?
Download de gekraakte spellen (in jouw geval zou ik de Sims 4 allin jungle aanraden, dan heb je alles in 1x). zie verder HIER

Je basisspel kun je dan gebruiken om dingen uit de Galerij te kunnen downloaden
Het spel NIET spelen via Origin en nooit opslaan.
Speel het spel via de gedownloade, gekraakte, versie
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door PJOHNS »

tarac schreef:
PJOHNS schreef:
Bee schreef:
PJOHNS schreef:Hallo, ik had de Sims 4 uitbreidingen Beleef het Samen & Uiteten geinstaleerd, maar zodra ik die wou spelen kreeg ik een foutmelding. (Origin afgesloten & als administrator uitgevoerd.) Ik heb de orginele Sims 4, dus ik had de instructies gevolgd. Hoe los ik dit op?
Als je alles origineel van Origin hebt kun je toch gewoon je spel 'repareren'?
Het plaatje zegt ook dat je een update uit moet voeren via Origin.

Heb je deels je spel gekocht en deels (illegaal) gedowload dan wordt het weer anders. Op het moment dat je dan je spel repareert worden je gedownloade uitbreidingen onbruikbaar gemaakt door Origin. Zie ook hier hoe je het kunt combineren.
Ik heb alleen de Sims 4 basisspel orgineel.
Dat spel staat dan dus in C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 ?
Download de gekraakte spellen (in jouw geval zou ik de Sims 4 allin jungle aanraden, dan heb je alles in 1x). zie verder HIER

Je basisspel kun je dan gebruiken om dingen uit de Galerij te kunnen downloaden
Het spel NIET spelen via Origin en nooit opslaan.
Speel het spel via de gedownloade, gekraakte, versie

Nee, want ik had The Sims 4 uit Origin Games gehaald en in Program Files (x86) gezet. Hoef ik die gedownloade spellen die ik voorheen had geinstaleerd niet te verwijderen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opstarten niet mogelijk na downloaden Sims 4 spellen.

Bericht door tarac »

PJOHNS schreef:
Nee, want ik had The Sims 4 uit Origin Games gehaald en in Program Files (x86) gezet. Hoef ik die gedownloade spellen die ik voorheen had geinstaleerd niet te verwijderen?
[ORIGINELE SPEL]
Wanneer je over voldoende schijfruimte beschikt is het aan te raden op je originele (via de echte Origin) installatiemap weer terug te verplaatsen (niet kopieren) naar de map Origin Games in Program Files (x86)
Je kunt dan het basisspel opstarten via Origin en je hebt toegang tot de Galerij.
Spel echter NOOIT opslaan.

{GEKRAAKTE SPEL]
De installatiemap van de gedownloade versie moet je gebruiken om het spel te spelen, daar komen vanzelf de dingen die je via de Galerij hebt gedownload.
Wil het spel niet starten, download dan de laatste Game map voor Mijn Eerste Huisdier zie HIER.
Pak het uit met Winrar, verwijder de bestaande Game map uit je installatiemap en plaats de nieuwe Game map terug naar je installatiemap.
Met het gekraakte spel moet je de Sims 4 spelen en dat maag je natuurlijk WEL opslaan.

[ALLES IN 1 ISO BESTAND]
Is het intussen een puinzooi geworden en weet je langzamerhand niet meer waar wat staat.
Download dan De Sims 4 -all in.iso die bevat alles van basisspel t/m Mijn Eerste huisdier.
Koppel de gedownloade iso in PowerIso of als je Windows 10 hebt klik er met rechts op en kies Openen met ... Windows Verkenner
Maak een snelkoppeling van Game - Bin - TS4.exe of TS4_x64.exe

De all-in kan je als torrent HIER downloaden
Of vanaf een direkte download HIER downloaden.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”