Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door garapoes »

Afbeelding
Ik heb niets veranderd maar mijn virusscanner (AVG) besloot weer opeens uit het niets ZLOrigin te blokkeren. Nu staat hij in de lijst met uitzonderingen, maar het kwaad is al geschied. Ik krijg deze melding, ik denk dat ik ZLOrigin opnieuw moet installeren maar ik kan nergens een goede link vinden...

What to do?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door tarac »

garapoes schreef:Afbeelding
Ik heb niets veranderd maar mijn virusscanner (AVG) besloot weer opeens uit het niets ZLOrigin te blokkeren. Nu staat hij in de lijst met uitzonderingen, maar het kwaad is al geschied. Ik krijg deze melding, ik denk dat ik ZLOrigin opnieuw moet installeren maar ik kan nergens een goede link vinden...

What to do?

zie HIER
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door tarac »

Na een nieuwe update van Windows 10 besloot Windows Defender ook maar even mijn Zclient.exe te verwijderen.
Het mapje ZL-Systeem weer bij de uitzonderingen geplaatst, maar ook bij mij was het leed al geschied.
Noodgedwongen maar weer het ZL-systeem opnieuw gedownload.

Het ergerlijke is dat Defender het kwalificeert als zeer ernstig maar als je dan op verdere informatie klikt blijkt er eigenlijk niets bekend te zijn van dat "virus"
Uitsluiten doe je als volgt:
Rechtsklik op het ikoontje van Defender (rechts onderaan taakbalk bij dat ^teken
Klik op Openen
Klik op virus en bedreigingsbeveliging
Klik op Instellingen voor virus- en bedreigingsbeveiliging
Scroll naar beneden naar Uitsluitingen
Klik op Uitsluiting toevoegen of verwijderen
Klik op de + voor Uitsluiting toevoegen en kies map
Zoek het mapje ZL-systeem
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door Mila2001 »

Hij doet het helaas nog steeds niet...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door tarac »

Mila2001 schreef:Hij doet het helaas nog steeds niet...
Mijn glazen bol is een beetje beslagen.
WAT doet het nog steeds niet, foutmelding, error code ??

Heb je het mapje ZL-systeem bij je uitzonderingen in je anti-virus gezet
Heb je in het mapje Zclient alles verwijderd behale Zclient.exe en het mapje New Logon ?
Mila2001
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 feb 2017, 17:05
Contacteer:

Re: Zclient 'De bewerking is niet voltooid omdat het bestand een virus of mogelijk ongewenste software bevat'

Bericht door Mila2001 »

Ik heb nu het mapje zlclient verwijderd behalve zclient en new login! hij is nu gelukkig weer opgestart! Bedankt voor de tip! ik zal voortaan wat duidelijke zijn haha
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”