Hoe moet ik verder met de Sims?

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
SimFan72
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2018, 21:07
Contacteer:

Hoe moet ik verder met de Sims?

Bericht door SimFan72 »

Vorig jaar had ik de Sims 4 all in 1 klik gedownload en gekoppeld aan power ISO. Dat werkte gewoon en ik kon gewoon spelen alleen nu ben ik wel benieuwd of ik mijn spel kan updaten via Origin, of moet ik een aparte download vinden? En ondertussen zijn er meerdere uitbreidingen uitgebracht, dus kan ik dat los downloaden en koppelen of moet ik opnieuw de Sims 4 all in 1 klik downloaden met de bijgewerkte uitbreidingen? Dankuwel voor uw help.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Hoe moet ik verder met de Sims?

Bericht door tarac »

Updaten via Origin is geen echte opti. J kan het wel updaten via Zclient/ZLOrigin.
Wat je ook kunt doen is, voorzover je dat al niet gedaan hebt, de inhoud van je bestaande all-in iso kopieren haar je (externe) harde schijf en dan de latere bestanden met kopieren/plakken toevoegen. zie HIER
Je kan natuurlijk ook gemakshalve de nieuwste all-in-one downloaden. zie HIER
SimFan72
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2018, 21:07
Contacteer:

Re: Hoe moet ik verder met de Sims?

Bericht door SimFan72 »

tarac schreef:Updaten via Origin is geen echte opti. J kan het wel updaten via Zclient/ZLOrigin.
Wat je ook kunt doen is, voorzover je dat al niet gedaan hebt, de inhoud van je bestaande all-in iso kopieren haar je (externe) harde schijf en dan de latere bestanden met kopieren/plakken toevoegen. zie HIER
Je kan natuurlijk ook gemakshalve de nieuwste all-in-one downloaden. zie HIER

O oké, dus ik kan gewoon de nieuwste all in one downloaden en erbij zetten? Word dan ook mijn spel automatisch ge-update? Dankuwel voor uw reactie.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Hoe moet ik verder met de Sims?

Bericht door tarac »

SimFan72 schreef:
tarac schreef:Updaten via Origin is geen echte opti. J kan het wel updaten via Zclient/ZLOrigin.
Wat je ook kunt doen is, voorzover je dat al niet gedaan hebt, de inhoud van je bestaande all-in iso kopieren haar je (externe) harde schijf en dan de latere bestanden met kopieren/plakken toevoegen. zie HIER
Je kan natuurlijk ook gemakshalve de nieuwste all-in-one downloaden. zie HIER

O oké, dus ik kan gewoon de nieuwste all in one downloaden en erbij zetten? Word dan ook mijn spel automatisch ge-update? Dankuwel voor uw reactie.
Ja, de laatste update van de all-in is versie 1.42.30.1020 (Mijn eerste huisdier)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”