De map 'mods' werkt niet?

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
bnmb12
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2018, 18:59
Contacteer:

De map 'mods' werkt niet?

Bericht door bnmb12 »

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, heb heel internet afgezocht en al vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Ik heb inmiddels alle uitbreidingen van de Sims 4 maar problemen met de downloads in het spel.

Ik had sowieso al geen map 'Mods' na het installeren van de laatste uitbreiding. Dus die heb ik 1 aangemaakt maar hij maakte ook geen bestandje 'resource.cfg', nou zag ik die ergens in een oude map staan dus die gekopieerd naar de map 'Mods'. Ook bij het spel zelf aangegeven dat downloads zijn toegestaan enz en opnieuw opgestart maar ik zie nog steeds geen downloads in mijn spel. Heb er verschillende geprobeerd maar hij ziet niks. Kan dit komen omdat er nog oude mappen met Mods zijn of heeft het te maken met dat de laatste versie (Jaargetijden) is gedownload?

Hoop dat iemand tips heeft.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De map 'mods' werkt niet?

Bericht door tarac »

Je mapje mods moet je kunnen vinden in Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 en dus niet in het installatiemapje The Sims 4 in Program Files.
Sinds Jaargetijden zijn er veel problemen met mods.
Kijk op Sims 4 Studio voor een oplossing.
bnmb12
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2018, 18:59
Contacteer:

Re: De map 'mods' werkt niet?

Bericht door bnmb12 »

tarac schreef:Je mapje mods moet je kunnen vinden in Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 en dus niet in het installatiemapje The Sims 4 in Program Files.
Sinds Jaargetijden zijn er veel problemen met mods.
Kijk op Sims 4 Studio voor een oplossing.
Onwijs bedankt, het is gelukt!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”