Sims spellen downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Op onze nieuwe site kan je alle uitbreidingen voor de Sims-spellen downloaden.
In het Nederlands: zie https://simsned.tarac.nl/
In het Engels: zie https://sims.tarac.nl/
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 07 jan 2019, 14:49 Op onze nieuwe site kan je alle uitbreidingen voor de Sims-spellen downloaden.
In het Nederlands: zie https://simsned.tarac.nl/
In het Engels: zie https://sims.tarac.nl/
Ik had van de sims 4 inmiddels zo'n lange lijst aan downloads, patches, updates dat ik even opnieuw alles aan het downloaden ben (losse downloads). Ik zag namelijk dat je verschillende uitbreidingen had samengevoegd! Om even te checken, mijn map van downloads voor de sims 4 besloeg inmiddels 161 GB (alles inclusief de fitgirl etc. dat wel, maar die gebruik ik natuurlijk allang niet meer). Ik ben even benieuwd hoeveel ruimte ik kan besparen met opnieuw downloaden..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 15:04
tarac schreef: 07 jan 2019, 14:49 Op onze nieuwe site kan je alle uitbreidingen voor de Sims-spellen downloaden.
In het Nederlands: zie https://simsned.tarac.nl/
In het Engels: zie https://sims.tarac.nl/
Ik had van de sims 4 inmiddels zo'n lange lijst aan downloads, patches, updates dat ik even opnieuw alles aan het downloaden ben (losse downloads). Ik zag namelijk dat je verschillende uitbreidingen had samengevoegd! Om even te checken, mijn map van downloads voor de sims 4 besloeg inmiddels 161 GB (alles inclusief de fitgirl etc. dat wel, maar die gebruik ik natuurlijk allang niet meer). Ik ben even benieuwd hoeveel ruimte ik kan besparen met opnieuw downloaden..
De meeste ruimte bespaar je door de TS4-all-in Strangerville.iso te downloaden.
Die is 32,3 GB groot en bevat alle uitbreidingen, updates t/m Strangerville versie 1.50.67.1020
zie DEZE PAGINA
Geen tijdrovende installatie nodig, je kunt evt. direct vanaf de gekoppelde .iso het spel spelen. Game\Bin\TS4 of TS4_x64.exe.
Voorde moderne Windows heb je geen Poweriso of Daemon meer nodig om te koppelen.

De 15 losse uitbreidingen nemen ca. 98 GB,
Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)

Het voordeel van de all-in-one is dus minimaal 43 GB.
Het maakt het bewaren van alle voorgaande losse uitbreidingen totaal overbodig want zodra je de inhoud van de .iso naar je harde schijf hebt gekopieerd kun je nieuwe toekomstige uitbreidingen er zonder problemen aan toevoegen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 07 jan 2019, 14:49
De meeste ruimte bespaar je door de TS4-all-in Strangerville.iso te downloaden.
Die is 32,3 GB groot en bevat alle uitbreidingen, updates t/m Strangerville versie 1.50.67.1020
zie DEZE PAGINA
Geen tijdrovende installatie nodig, je kunt evt. direct vanaf de gekoppelde .iso het spel spelen. Game\Bin\TS4 of TS4_x64.exe.
Voorde moderne Windows heb je geen Poweriso of Daemon meer nodig om te koppelen.

De 15 losse uitbreidingen nemen ca. 98 GB,
Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)

Het voordeel van de all-in-one is dus minimaal 43 GB.
Het maakt alle voorgaande losse uitbreidingen totaal overbodig want zodra je de inhoud van de .iso naar je harde schijf hebt gekopieerd kun je nieuwe toekomstige uitbreidingen er zonder problemen aan toevoegen
Ik ben nu bezig je losse deels samengevoegde uitbreidingen te downloaden, ook om weer even te testen. Ik denk dat de all-in-one ook prima werkt maar heb daar zelf in het verleden wat ruzie mee gehad ... :mrgreen:
De winst is hierbij al aanzienlijk!!

Zo zag mijn map met downloads eruit:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 15:49 [
Ik ben nu bezig je losse deels samengevoegde uitbreidingen te downloaden, ook om weer even te testen. Ik denk dat de all-in-one ook prima werkt maar heb daar zelf in het verleden wat ruzie mee gehad ... :mrgreen:
De winst is hierbij al aanzienlijk!!
Mijn Sims all-in staat ook gepubliceerd op G4TW en zodra er weer een nieuwe uitbreiding komt maak ik een nieuwe all-in.
Zodra die nieuwe (in hun geval alleen de torrent versie) beschikbaar is wordt die echt door honderden gedownload.
Zij vinden een all-in makkelijker dan een losse nieuwe uitbreiding op hun bestaande Sims 4 te zetten.
Op dit moment zijn er 32 downloaders bezig.
Ik heb een nieuwe update gekocht op Stack waarmee de downloadsnelheid voor de directe download verdubbeld wordt
(Voor Ziggo gebruikers zoals jij wordt dit ca. 10MB/s, dus ca. 1 uur voor alles) DOWNLOAD
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

De losse downloads gaan ook enorm snel! Ben nog maar kort bezig en de eerste drie zijn al gedownload.
All-in-one is nooit zo mijn favoriet geweest .. 8-)
Wel super dat zoveel mensen hier profijt van hebben!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 16:12 De losse downloads gaan ook enorm snel! Ben nog maar kort bezig en de eerste drie zijn al gedownload.
All-in-one is nooit zo mijn favoriet geweest .. 8-)
Wel super dat zoveel mensen hier profijt van hebben!
De all-in-one is gewoon het mapje de Sims 4 dat je normaal krijgt als je alles geinstalleerd hebt in b.v. C;|Program Files\The Sims 4.
Dus, als het volledig gedownload is, kan het niet fout gaan.

Natuurlijk heb ik ook de losse downloads nog op mijn externe harde schijf staan en omdat de updates steeds verwerkt worden in de downloads heb ik er hier maar 11
mapje Sims 4.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Bij de downloadlink van 05 Fitness gaat er iets mis. Die linkt naar nr 3 Dine-out :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 16:37
tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Bij de downloadlink van 05 Fitness gaat er iets mis. Die linkt naar nr 3 Dine-out :)
Aangepast, sorry
Misschien moet je wel even F5 indrukken om de nieuwe pagina te kunnen zien.
Hier de directe LINK naar de download van Fitness
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 04 mar 2019, 17:12 Aangepast, sorry
Misschien moet je wel even F5 indrukken om de nieuwe pagina te kunnen zien.
Hier de directe LINK naar de download van Fitness
Fijn dankjewel!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Bij 10 Wordt beroemd krijg ik nu ook een foutmelding ..
Er staat een puntje voor de link (.tarac.nl)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 18:05
tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Bij 10 Wordt beroemd krijg ik nu ook een foutmelding ..
Er staat een puntje voor de link (.tarac.nl)
Aangepast, bedankt weer.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 04 mar 2019, 18:22
Bee schreef: 04 mar 2019, 18:05
tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Bij 10 Wordt beroemd krijg ik nu ook een foutmelding ..
Er staat een puntje voor de link (.tarac.nl)
Aangepast, bedankt weer.
Nog steeds een Oeps ... ws is het bestand verplaatst?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Aangepast, bedankt weer.
Nu staat er weer een link op de pagina naar 'Wordt beroemd' echter het versie nummer zegt nu 1.48.94.1020 ipv 1.49.65.1020 ...
Uiteraard heb ik ook nog even gekeken op de Engelse site waar wel het versienummer klopt maar daar krijg ik weer een 'Oeps' als ik het wil downloaden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 05 mar 2019, 17:36
tarac schreef: 04 mar 2019, 15:32 Mijn 11, deels samengevoegde, uitbreidingen komen op ca. 75 GB (zie deze pagina)
Aangepast, bedankt weer.
Nu staat er weer een link op de pagina naar 'Wordt beroemd' echter het versie nummer zegt nu 1.48.94.1020 ipv 1.49.65.1020 ...
Uiteraard heb ik ook nog even gekeken op de Engelse site waar wel het versienummer klopt maar daar krijg ik weer een 'Oeps' als ik het wil downloaden.
Strangerville bevat ook de updates voor Get Famous.
Waarschijnlijk staan zowel de oude engelse als de nederlandse webpagina's in de cache van je browser
Druk F5 eens in en kijk of het dan wel werkt.

EDIT:
Wat betreft Wordt beroemd versienummer. Ik ben het nu ook aan het downloaden van de site.
Ik denk dat de versie wel 1.49.65.1020 is maar de omschrijving niet juist is.
Kom ik nog op terug.

EDIT:
Is inderdaad versie 1.48, maar zoals gezegd Strangerville bevat ook de updates van Word Beroemd.
Ben nu bezig om een volledige Wordt beroemd te uploaden en zal de koppelingen daar aan aanpassen
Zal wel morgen worden omdat ik zo weg moet.
Een volledige versie is al wel op Stack te vinden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

Dankjewel Tarac! Ik was de vorige ook aan het downloaden en Strangerville had ik ook al.
Toch liever die nieuwe dus nu ook aan het downloaden :)

De oude gegevens zagen er zo uit, dus toch met een losse update voor 1.49.65.1020:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

Ik heb mijn oude installatie van Sims 4 helemaal verwijderd om deze nieuwe samengevoegde downloads te testen.

Bevindingen met opnieuw installeren:
Bij iso 2 Beleef het samen - even aanpassen in gebruikshandleiding dat je op 'set-up' moet klikken ipv 'bestanden kopiëren'.
Bij iso 5 en iso 7, 8 en 9 - bestanden staan nog in een binnenmapje - dus even vermelden dat je eerst dat mapje openklikt (ja er zijn mensen die dat dan NIET doen als het er niet bij staat 8-) :lol: )

Verder ben ik nog niet want mijn My First Pet was beschadigd dus die ben ik opnieuw aan het downloaden ..

Inmiddels helemaal geïnstalleerd, alles werkt uitstekend! :duimomhoog:

Mijn nieuwe downloadmap voor alles van de sims 4 beslaat nog maar 70,5 GB:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

Bee schreef: 06 mar 2019, 14:35 Ik heb mijn oude installatie van Sims 4 helemaal verwijderd om deze nieuwe samengevoegde downloads te testen.

Bevindingen met opnieuw installeren:
Bij iso 2 Beleef het samen - even aanpassen in gebruikshandleiding dat je op 'set-up' moet klikken ipv 'bestanden kopiëren'.
Bij iso 5 en iso 7, 8 en 9 - bestanden staan nog in een binnenmapje - dus even vermelden dat je eerst dat mapje openklikt (ja er zijn mensen die dat dan NIET doen als het er niet bij staat 8-) :lol: )

Verder ben ik nog niet want mijn My First Pet was beschadigd dus die ben ik opnieuw aan het downloaden ..

Inmiddels helemaal geïnstalleerd, alles werkt uitstekend! :duimomhoog:

Mijn nieuwe downloadmap voor alles van de sims 4 beslaat nog maar 70,5 GB:
Afbeelding
Hartelijk dank voor het checken. Ik heb de handleidingen aangepast.
De all-in-one is slechts 32,3 GB. Je kunt met Poweriso een eigen all-in-one iso maken van je installatiemap.
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door RyaNne »

Ik wou 1 nieuwe toevoegen, maar ik krijg bij strangerville op 4,7gb van de 6,6 gb een melding dat het mislukt is. Hoe kan dit?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

RyaNne schreef: 16 jun 2019, 18:22 Ik wou 1 nieuwe toevoegen, maar ik krijg bij strangerville op 4,7gb van de 6,6 gb een melding dat het mislukt is. Hoe kan dit?
Als je krijgt Mislukt - netwerkfout, klik dan op Doorgaan

Probeer het eens met DEZE LINK
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door tarac »

@RyaNne
Is het nu opgelost of bestaat het probleem nog steeds ?
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door RyaNne »

Hallo Tarac, ik heb srangerville gedownload via torrents, dus niet weer geprobeerd bij de direct download
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Bee »

RyaNne schreef: 16 jun 2019, 18:22 Ik wou 1 nieuwe toevoegen, maar ik krijg bij strangerville op 4,7gb van de 6,6 gb een melding dat het mislukt is. Hoe kan dit?
Waarschijnlijk is je PC in slaapstand geraakt of je hebt je tabblad te vroeg gesloten. Aan de download lag het iig niet want de mijne werkt prima.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door RyaNne »

Bee schreef: 20 jun 2019, 16:21
RyaNne schreef: 16 jun 2019, 18:22 Ik wou 1 nieuwe toevoegen, maar ik krijg bij strangerville op 4,7gb van de 6,6 gb een melding dat het mislukt is. Hoe kan dit?
Waarschijnlijk is je PC in slaapstand geraakt of je hebt je tabblad te vroeg gesloten. Aan de download lag het iig niet want de mijne werkt prima.
Nee dit was zeker het geval niet, want slaapstand is totaal uitgeschakeld.. maar goed het is met de torrents wel gelukt en ik dacht als er meer mensen problemen hiermee hebben is het handig als er een melding van gedaan is.. maar ja zal wel weer aan mijn laptop liggen :grijns: :grijns:
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Sims spellen downloaden

Bericht door Nowella »

Hi Tarac, ik wilde mijn spel updaten naar de laatste update incl Dream Home decorator vanaf je site maar de link naar de Anadius updater werkt niet meer, dus ik heb het met een torrent gedaan. Nu heb ik alleen Oasis Courtyard erbij maar niet de Dream Home decorator. Heb ik dan de verkeerde torrent gepakt?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”