Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Bericht door xKimss »

Hee allemaal,

Vroeger heb ik altijd sims 3 op mijn laptop gehad, ik wilde nu ook graag eens kijken of sims 4 een optie was.
Daarom probeerde ik het sims 4 basisspel te downloaden, maar dit lukt steeds niet. Ik krijg verschillende foutmeldingen met de pogingen die ik heb gedaan, namelijk: download mislukt, bestand onvolledig (01. basis.iso) / melding van een schijfkopiebestand dat niet correct is / download is afgebroken en niet meer te hervatten. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Er is wel genoeg ruimte op mijn laptop en sims 3 heeft er wel altijd zonder problemen goed op gedraaid.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Bericht door tarac »

Naar aanleiding van je bericht heb ik 2 versies van het basisspel gedownload:
01.basis.iso via DEZE SITE
en
1.basis.iso via DEZE SITE

Beide iso's geven hetzelfde resultaat en werken perfect.

Heb je Windows 8.1 of Windows 10, rechtsklik op de gedownloade iso en kies Openen met ... kies dan Windows Verkenner.
Heb je een oudere Windowsversie, rechtsklik op de gedownloade iso, zoek in het popup menu naar Poweriso en koppel het aan een speler, b.v. CD-station M. Ga via Verkenner naar station M.
Klik op setup.exe (zonder nummertje) en volg de aanwijzingen op het scherm

Is het geinstalleerd open dan de map Crack\Game\Bin van de iso en kopieer de 4 bestandjes naar de map Game\Bin van de geinstalleerde Sims 4
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Bericht door Bee »

Ik heb sims 4 ook pas gedownload van Tarac's site. Geen enkel probleem, het werkt uitstekend. Het enige wat ik kan bedenken is dat je download steeds voortijdig wordt afgebroken door een virusscanner òf dat er te weinig vrije ruimte is op je schijf óf dat je zelf je browser te vroeg afsluit.

Aan de downloads ligt het iig niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xKimss
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2015, 12:35
Contacteer:

Re: Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Bericht door xKimss »

Bedankt, aan de download ligt het dan in ieder geval niet. Mijn laptop heeft wel andere dingen kunnen downloaden. Dus ik zal dan nog eens gaan graven in mn laptop, misschien is er iets van een vorig spel achtergebleven wat nu problemen geeft met specifiek deze download.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Downloaden van het sims 4 basisspel lukt niet

Bericht door tarac »

xKimss schreef: 11 apr 2019, 09:42 Bedankt, aan de download ligt het dan in ieder geval niet. Mijn laptop heeft wel andere dingen kunnen downloaden. Dus ik zal dan nog eens gaan graven in mn laptop, misschien is er iets van een vorig spel achtergebleven wat nu problemen geeft met specifiek deze download.
Kijk ook eens bij je energie-instellingen van je laptop.
Wanneer je gaat downloaden (zeker van grotere programma's) mag de laptop natuurlijk NOOIT in slaapstand gaan of harde schijven uitschakelen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”