Sims 4 update 1.61.15.1020

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door tarac »

Voor diegenen die met alle geweld hun spel up-to-date willen hebben is er nu een download voor versie 1.61.15.1020.
Het stelt in feite niets voor, je krijgt 1 badkuip en 3 liedjes (gelukkig was die update gratis van Electronic Arts vanwege de 20ste verjaardag van het spel de Sims). Meestal durven ze voor zo'n flut update ook nog € 9.99 te rekenen.

Maar ja, mocht je geïnteresseerd zijn, je kunt het HIER downloaden. Het is 4,46 GB

1. Downloaden
2. iso koppelen
3. huidige mapje Game uit je installatiemap verwijderen
4. mapjes uit de gekoppelde iso kopiëren naar je installatiemap.

Veel plezier met de badkuip en de 3 extra liedjes.
Badkuip.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door Bee »

Bedankt Tarac,
Vanwege de volledigheid en de fixes toch maar even geïnstalleerd.
Hier nog even wat er precies aangepast is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door tarac »

Bee schreef: 06 feb 2020, 14:43 Bedankt Tarac,
Vanwege de volledigheid en de fixes toch maar even geïnstalleerd.
Hier nog even wat er precies aangepast is.
Die 3 liedjes heb ik nergens kunnen vinden, in elk geval niet in de map Soundtrack.
Geen idee waar ik ze dan zou moeten vinden, maar ook met de originele Origin files staan ze niet in Sounbdtrack.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door Pomerani »

Eigenlijk belachelijk dat ze hiermee durven te komen voor hun 20e verjaardag. Je kan zelfs die jacuzzi zelf namaken met bestaande onderdelen..
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door kirst2912 »

Ik heb denk ik ergens iets verkeerd gedaan..

Update gedownload, wilde het spel niet starten.. Gaf aan dat ik de legacy edition miste, maar las dat dit alleen voor 32-bits gebruikers is en niet voor 64-bits. Hij stond wel in het lijstje met genummerde downloads in de oude methode dus toch maar gedownload..

Nu kan ik via Game - Bin - TS4_X64 het spel alleen nog in het Engels opstarten, maar dan ben ik alles kwijt..

Via Game - Bin_LE krijg ik de melding dat 32 bits nu gemengd is met 64 bits (of zo iets), maar ik wil gewoon in 64-bits spelen..

Hoe krijg ik dit weer teruggedraaid?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door Bee »

Spel verwijderen en opnieuw installeren. Alleen de onderdelen voor 64bit.

Je eigen spelgegevens staan in de map C:/Gebruiker/Electronic arts/De Sims 4. Die map bewaar je op een veilige plaats en kun je later weer terugzetten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef: 16 feb 2020, 21:55 Ik heb denk ik ergens iets verkeerd gedaan..

Update gedownload, wilde het spel niet starten.. Gaf aan dat ik de legacy edition miste, maar las dat dit alleen voor 32-bits gebruikers is en niet voor 64-bits. Hij stond wel in het lijstje met genummerde downloads in de oude methode dus toch maar gedownload..

Nu kan ik via Game - Bin - TS4_X64 het spel alleen nog in het Engels opstarten, maar dan ben ik alles kwijt..

Via Game - Bin_LE krijg ik de melding dat 32 bits nu gemengd is met 64 bits (of zo iets), maar ik wil gewoon in 64-bits spelen..

Hoe krijg ik dit weer teruggedraaid?
Probeer eerst de language Changer om het spel weer naar Nederlands te zetten.

Geen succes ?
Huidige mapje Game en Delta_LE volledig uit je installatiemap verwijderen.
Update opnieuw toepassen
Legacy niet installeren.
Taal omzetten naar Nederlands
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef: 17 feb 2020, 10:50
kirst2912 schreef: 16 feb 2020, 21:55 Ik heb denk ik ergens iets verkeerd gedaan..

Update gedownload, wilde het spel niet starten.. Gaf aan dat ik de legacy edition miste, maar las dat dit alleen voor 32-bits gebruikers is en niet voor 64-bits. Hij stond wel in het lijstje met genummerde downloads in de oude methode dus toch maar gedownload..

Nu kan ik via Game - Bin - TS4_X64 het spel alleen nog in het Engels opstarten, maar dan ben ik alles kwijt..

Via Game - Bin_LE krijg ik de melding dat 32 bits nu gemengd is met 64 bits (of zo iets), maar ik wil gewoon in 64-bits spelen..

Hoe krijg ik dit weer teruggedraaid?
Probeer eerst de language Changer om het spel weer naar Nederlands te zetten.

Geen succes ?
Huidige mapje Game en Delta_LE volledig uit je installatiemap verwijderen.
Update opnieuw toepassen
Legacy niet installeren.
Taal omzetten naar Nederlands
Die mapjes verwijderen en update opnieuw toepassen heb ik ook al geprobeerd, maar op een of andere manier blijft het mapje Bin_LE er staan en kan ik het spel alleen maar via dat mapje openen...

Taal omzetten heb ik nog niet geprobeerd, maar als ik hem van het Engels naar het Nederlands zet, ben ik nog steeds alles kwijt, toch?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef: 17 feb 2020, 11:12 Die mapjes verwijderen en update opnieuw toepassen heb ik ook al geprobeerd, maar op een of andere manier blijft het mapje Bin_LE er staan en kan ik het spel alleen maar via dat mapje openen...

Taal omzetten heb ik nog niet geprobeerd, maar als ik hem van het Engels naar het Nederlands zet, ben ik nog steeds alles kwijt, toch?
Dan ben je vergeten om vóór de installatie van de update het mapje Game uit je installatiemap te verwijderen.

Nee, je raakt je spel niet kwijt want dat heeft niets met je installatiemap te maken.
Je spelgegevens blijven bewaard in C;\Documenten\Electronic Arts\de Sims 4
(Je engelse spelgegevens staan in C;|Documenten\Electronic Arts\The Sims 4

Ik ben nu bezig om diverse spel-herstel-bestanden te maken.
Download je via torrents of via directe downloads ?
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.61.15.1020

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef: 17 feb 2020, 12:04
kirst2912 schreef: 17 feb 2020, 11:12 Die mapjes verwijderen en update opnieuw toepassen heb ik ook al geprobeerd, maar op een of andere manier blijft het mapje Bin_LE er staan en kan ik het spel alleen maar via dat mapje openen...

Taal omzetten heb ik nog niet geprobeerd, maar als ik hem van het Engels naar het Nederlands zet, ben ik nog steeds alles kwijt, toch?
Dan ben je vergeten om vóór de installatie van de update het mapje Game uit je installatiemap te verwijderen.

Nee, je raakt je spel niet kwijt want dat heeft niets met je installatiemap te maken.
Je spelgegevens blijven bewaard in C;\Documenten\Electronic Arts\de Sims 4
(Je engelse spelgegevens staan in C;|Documenten\Electronic Arts\The Sims 4

Ik ben nu bezig om diverse spel-herstel-bestanden te maken.
Download je via torrents of via directe downloads ?
Mapje Game verwijderd, update nog een keer toegepast en de taal veranderd. Nu doet die het weer :). Thanks!

Ik download via directe downloads.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”