Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

Is je spel beschadigd, heb je al een tijd niet meer geupdate, wil je nieuwe uitbreidingen toevoegen, dan is HIER de oplossing voor je problemen.
Alles met slechts een paar muisklikken voor je opgelost. Makkelijker kan niet.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

AAF410C1-3BE4-49C7-A205-60A0C80178CC.jpeg
Geen idee waar ik dit bericht mag posten, maar het probleem;
Ik kan niet op leven drukken omdat het spel aangeeft; Je kunt bouwen niet verlaten als je nog kavelvereisten moet voltooien.

Heel gek. Ik heb een appartement maar staat geen lift toe en andere voorwerpen van een appartement. Geprobeerd om alle voorwerpen te verwijderen om te kunnen spelen maar gaat ook niet; kortom; ik zit helemaal vast! Iemand ideeen om toch te kunnen spelen zonder alle voortgang te verliezen door geforceerd het spel af te sluiten?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef: 23 feb 2020, 13:05 Geen idee waar ik dit bericht mag posten, maar het probleem;
Ik kan niet op leven drukken omdat het spel aangeeft; Je kunt bouwen niet verlaten als je nog kavelvereisten moet voltooien.

Heel gek. Ik heb een appartement maar staat geen lift toe en andere voorwerpen van een appartement. Geprobeerd om alle voorwerpen te verwijderen om te kunnen spelen maar gaat ook niet; kortom; ik zit helemaal vast! Iemand ideeen om toch te kunnen spelen zonder alle voortgang te verliezen door geforceerd het spel af te sluiten?
Gebruik je mods, custom content ?
Is je kavel wel een appartement ?
Another problem with apartments is the inability to build upward or downward
Je schijnt dus niet in de hoogte of een kelder te kunnen bouwen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

Bovenin links in je plaatje zie ik nog net 'particulier' staan. Misschien moet je dat veranderen in het keuzemenu?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

Bee schreef: 23 feb 2020, 15:54 Bovenin links in je plaatje zie ik nog net 'particulier' staan. Misschien moet je dat veranderen in het keuzemenu?
Helaas kan ik die niet wijzigen omdat ik het al bewoon.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef: 23 feb 2020, 15:21
Lindavanorsouw schreef: 23 feb 2020, 13:05 Geen idee waar ik dit bericht mag posten, maar het probleem;
Ik kan niet op leven drukken omdat het spel aangeeft; Je kunt bouwen niet verlaten als je nog kavelvereisten moet voltooien.

Heel gek. Ik heb een appartement maar staat geen lift toe en andere voorwerpen van een appartement. Geprobeerd om alle voorwerpen te verwijderen om te kunnen spelen maar gaat ook niet; kortom; ik zit helemaal vast! Iemand ideeen om toch te kunnen spelen zonder alle voortgang te verliezen door geforceerd het spel af te sluiten?
Gebruik je mods, custom content ?
Is je kavel wel een appartement ?
Another problem with apartments is the inability to build upward or downward
Je schijnt dus niet in de hoogte of een kelder te kunnen bouwen.

Ik gebruik mods inderdaad. Maar voorheen kon ik dit kavel gebruiken. Bouwen en leven. Nu ineens doet ie moeilijk en kan ik niet op leven drukken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef: 23 feb 2020, 17:09
tarac schreef: 23 feb 2020, 15:21
Lindavanorsouw schreef: 23 feb 2020, 13:05 Geen idee waar ik dit bericht mag posten, maar het probleem;
Ik kan niet op leven drukken omdat het spel aangeeft; Je kunt bouwen niet verlaten als je nog kavelvereisten moet voltooien.

Heel gek. Ik heb een appartement maar staat geen lift toe en andere voorwerpen van een appartement. Geprobeerd om alle voorwerpen te verwijderen om te kunnen spelen maar gaat ook niet; kortom; ik zit helemaal vast! Iemand ideeen om toch te kunnen spelen zonder alle voortgang te verliezen door geforceerd het spel af te sluiten?
Gebruik je mods, custom content ?
Is je kavel wel een appartement ?
Another problem with apartments is the inability to build upward or downward
Je schijnt dus niet in de hoogte of een kelder te kunnen bouwen.

Ik gebruik mods inderdaad. Maar voorheen kon ik dit kavel gebruiken. Bouwen en leven. Nu ineens doet ie moeilijk en kan ik niet op leven drukken.
Ik heb het spel ook even aangezwengeld en ben naar hetzelfde kavel verhuisd. Ook ik gebruik aardig wat Mods.
Ik krijg gewoon dit als ik in de Bouwmodus zit:
Knipsel.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxromi
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2015, 19:15
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door xxxromi »

tarac schreef: 19 feb 2020, 14:35 Is je spel beschadigd, heb je al een tijd niet meer geupdate, wil je nieuwe uitbreidingen toevoegen, dan is HIER de oplossing voor je problemen.
Alles met slechts een paar muisklikken voor je opgelost. Makkelijker kan niet.

Ik moet mijn spel updaten om een bepaalde sim te kunnen gebruiken die ik gedownload heb. Nu wilde ik de updater downloaden, alleen is het sims 4 updater bestand een log-bestand dus ik kan het niet installeren.... Wat kan ik nu doen? (zie afbeelding)

- Ik heb de naam van het bestand geprobeerd te veranderen naar .exe. Dit werkte niet
- Ik heb het bestand gedownload op een andere laptop en daar was het ook een .log bestand.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

xxxromi schreef: 24 feb 2020, 23:17
tarac schreef: 19 feb 2020, 14:35 Is je spel beschadigd, heb je al een tijd niet meer geupdate, wil je nieuwe uitbreidingen toevoegen, dan is HIER de oplossing voor je problemen.
Alles met slechts een paar muisklikken voor je opgelost. Makkelijker kan niet.

Ik moet mijn spel updaten om een bepaalde sim te kunnen gebruiken die ik gedownload heb. Nu wilde ik de updater downloaden, alleen is het sims 4 updater bestand een log-bestand dus ik kan het niet installeren.... Wat kan ik nu doen? (zie afbeelding)

- Ik heb de naam van het bestand geprobeerd te veranderen naar .exe. Dit werkte niet
- Ik heb het bestand gedownload op een andere laptop en daar was het ook een .log bestand.
Klopt helemaal, mijn fout, verkeerde bestandje verwijderd.
Juiste bestand opnieuw geupload dus als je het weer downloadt zou het moeten werken.
IceQueen
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2020, 20:24
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door IceQueen »

Hi all!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb zojuist mijn spel geprobeerd te updaten en nieuwe uitbreidingen te installeren. Dat lijkt allemaal gelukt. Nu zou ik volgens de instructies de bestanden 'dlc' en 'dlc-toggler' moeten kopiëren naar de installatiemap. Deze 2 bestanden zouden bij de gedownloadde "updater" moeten zitten die ik geopend heb met winrar. Maar ik zie ze niet. Heb ik wellicht iets verkeerd gedaan of een stap overgeslagen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

IceQueen schreef: 07 jun 2020, 20:29 Hi all!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb zojuist mijn spel geprobeerd te updaten en nieuwe uitbreidingen te installeren. Dat lijkt allemaal gelukt. Nu zou ik volgens de instructies de bestanden 'dlc' en 'dlc-toggler' moeten kopiëren naar de installatiemap. Deze 2 bestanden zouden bij de gedownloadde "updater" moeten zitten die ik geopend heb met winrar. Maar ik zie ze niet. Heb ik wellicht iets verkeerd gedaan of een stap overgeslagen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
De nieuwste updater vind je in DIT BESTANDJE
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
kiki120
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2015, 17:08
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door kiki120 »

Ik heb geprobeerd met het programma alles te installeren incl het basisspel. Ik heb een mapje Sims 4 gemaakt, deze in mijn Program files map gezet en vervolgens op het programma op repair gedrukt. Het installeren begint goed maar ik krijg telkens een melding wanneer die bijna klaar is. De voorgaande keren was de melding dat ik niet genoeg schijfruimte had waarna ik schijfruimte vrij gemaakt heb. Nu geeft die als melding dat ik mijn internetverbinding moet checken omdat die een paar bestanden niet kon installeren. Uiteraard ben ik gewoon verbonden. Doe ik iets verkeerd? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Ook staan de mapjes allemaal bij uitsluitingen in mijn anti virus programma.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

kiki120 schreef: 01 jul 2020, 17:19 Ik heb geprobeerd met het programma alles te installeren incl het basisspel. Ik heb een mapje Sims 4 gemaakt, deze in mijn Program files map gezet en vervolgens op het programma op repair gedrukt. Het installeren begint goed maar ik krijg telkens een melding wanneer die bijna klaar is. De voorgaande keren was de melding dat ik niet genoeg schijfruimte had waarna ik schijfruimte vrij gemaakt heb. Nu geeft die als melding dat ik mijn internetverbinding moet checken omdat die een paar bestanden niet kon installeren. Uiteraard ben ik gewoon verbonden. Doe ik iets verkeerd? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Ook staan de mapjes allemaal bij uitsluitingen in mijn anti virus programma.
Ik mag aannemen dat je de updater hebt verwezen naar de map Program Files\The Sims 4 en daarna op Repair hebt geklikt ?
Wanneer je een foutmelding krijgt over internet, gewoon doorgaan (dus opnieuw op Repair klikken).
Alles wat al gecontroleerd en gedownload is staat in een apart mapje in de updater. Het programma controleert eerst die map en en gaat dan verder waar het gebleven was.
kiki120
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2015, 17:08
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door kiki120 »

tarac schreef: 01 jul 2020, 17:50
kiki120 schreef: 01 jul 2020, 17:19 Ik heb geprobeerd met het programma alles te installeren incl het basisspel. Ik heb een mapje Sims 4 gemaakt, deze in mijn Program files map gezet en vervolgens op het programma op repair gedrukt. Het installeren begint goed maar ik krijg telkens een melding wanneer die bijna klaar is. De voorgaande keren was de melding dat ik niet genoeg schijfruimte had waarna ik schijfruimte vrij gemaakt heb. Nu geeft die als melding dat ik mijn internetverbinding moet checken omdat die een paar bestanden niet kon installeren. Uiteraard ben ik gewoon verbonden. Doe ik iets verkeerd? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Ook staan de mapjes allemaal bij uitsluitingen in mijn anti virus programma.
Ik mag aannemen dat je de updater hebt verwezen naar de map Program Files\The Sims 4 en daarna op Repair hebt geklikt ?
Wanneer je een foutmelding krijgt over internet, gewoon doorgaan (dus opnieuw op Repair klikken).
Alles wat al gecontroleerd en gedownload is staat in een apart mapje in de updater. Het programma controleert eerst die map en en gaat dan verder waar het gebleven was.
Ja ik heb inderdaad de updater verwezen naar de map Program Files/The Sims 4 en toen op repair geklikt. Hij vraagt dan welke crack ik wil downloaden (kan er maar uit 1 kiezen) en druk dan op OK waarna die start met downloaden.

Ik heb nu zojuist nog een keer op repair geklikt, het downloaden is deze keer gelukt maar wederom weer een foutmelding.
De foutmelding krijg ik wanneer die de bestanden aan het ''updaten'' is. De foutmelding is: xdelta/xdelta3-3.0.11x86_64.exe missing. Redownload the updater, EXTRACT IT an don't delete any files. Dit heb ik al meerdere pogingen gedaan (opnieuw installeren).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

Download het basisspel via de Klassieke methode
Run dan de updater met optie Update en niet met Repair.

Edit: Als je trouwens nog vanaf het basisspel moet installeren kies dan de all-in-one methode via torrents. Daar zijn veel seeders dus het downloaden gaat snel.
Dan heb je ineens alles vanaf basis t/m de laatste update van Ecolife.
kiki120
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2015, 17:08
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door kiki120 »

tarac schreef: 01 jul 2020, 18:35 Download het basisspel via de Klassieke methode
Run dan de updater met optie Update en niet met Repair.

Edit: Als je trouwens nog vanaf het basisspel moet installeren kies dan de all-in-one methode via torrents. Daar zijn veel seeders dus het downloaden gaat snel.
Dan heb je ineens alles vanaf basis t/m de laatste update van Ecolife.
Oke ga ik het zo proberen! Dankjewel.
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door queenknoop »

hallo tarac.

mijn dochter speelt nu sims 4 via jou oude methode van zl origin,maar nu met update gstopt hij heel vaak en heeft geen verbinding meer waardoor we telkens de computer opnieuw moeten opstarten en het heel progamma ook telkens uiteindelijk lukt het wel maar dan zijn we een paar uur verder.

Nu wil ik het met de nieuwste progamma proberen die anubis ofzo.
maar dan moet ik toch de map van progam files/origin sims 4 laten updaten.
Ik kan voor geen andere map kiezen trouwens. als ik dan wil gaan updaten geeft hij aan dat mijn originele basis spel hier niet in staat ik geef dan een oke aan en dan gaat hij updaten.
geef ik aan dat hier ook mijn basis spel instaat dan moet ik eerst via origin update en sluit het progamma zich af.

Een andere vraag gelijk als ik dit geupdate heb moet ik dan het spel blijven opstarten via zl origin of op een andere manier.
en die twee mapjes van togglers enzo die moet ik dan kopieren naar progam files orign sims 4 toch.

mvg jacqueline
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

Wanneer je het spel geïnstalleerd hebt via ZLOrigin dan kujin je het spel off-line spelen, dus zonder Zclient en ZLOrigin.
Download het laatste mapje Game en kopieer het naar het installatiemapje van je spel. (progam files/origin/sims 4)
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door queenknoop »

goedemorgen tarac.

ik heb nu dat mapje gewisseld maar hoe moiet ik nu sims 4 opstarten dan waar haal ik een snelkoppeling vandaan.
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door queenknoop »

hoi ik kon nergens het spel meer mee opstarten en via zlorgin werkte het ook niet meer heb nu helemaal sims 4 verwijderd en dacht dan doe ik het gelijk via anubis opnieuw maar dat kan niet want ik heb het basis spel nergens meer op de computer staan.
ik snap echt helemaal niks meer van de methode wil je me aub helpen.

mvg jacqueline
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door queenknoop »

hij is nu bezig met installeren en uopdaten via die anubis update ik moet gewoon goed lezen wat ik moest doen als je geen basis spel moest ik voor repair kiezen dat heb ik nu gedaan en nu is hij bezig met 48gb even geduld dus.
maar komt er nu ook een koppeling op mijn bureaublad ofzo.waar ik het spel mee moet opstarten straks.
bedankt hoor ik ben niet zo goed in engels maar moet gewoon goed lezen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

queenknoop schreef: 25 okt 2020, 11:18 goedemorgen tarac.

ik heb nu dat mapje gewisseld maar hoe moiet ik nu sims 4 opstarten dan waar haal ik een snelkoppeling vandaan.
Als je het mapje Game gewisseld hebt kun je gewoon je oude snelkoppeling gebruiken.
Zo niet dan eentje maken van je hoofdmap de Sims 4\Gam\Bin\TS4_x64.exe (64 bits windows) of Game\Bin_LE\Ts4.exe (32 bits windows)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

queenknoop schreef: 25 okt 2020, 11:52 hij is nu bezig met installeren en uopdaten via die anubis update ik moet gewoon goed lezen wat ik moest doen als je geen basis spel moest ik voor repair kiezen dat heb ik nu gedaan en nu is hij bezig met 48gb even geduld dus.
maar komt er nu ook een koppeling op mijn bureaublad ofzo.waar ik het spel mee moet opstarten straks.
bedankt hoor ik ben niet zo goed in engels maar moet gewoon goed lezen.
HIER staat het toch in het Nederlands !
queenknoop
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2015, 10:02
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door queenknoop »

Bedankt het is inmiddels gelukt dochter weer heel blij.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

Hallo. Mijn Sims 4 verwijderd meubels tijdens het spelen. Met name in de keuken verdwijnen aanrechten en tafels met stoelen. Hebben jullie een idee hoe dat kan? Mijn mods zijn uitgeschakeld na de laatste update dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”