origineel en downloads

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ivanaap
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2015, 13:20
Contacteer:

origineel en downloads

Bericht door Ivanaap »

Hi.. ben nu al de gehele dag zoet, maar kom er echt niet uit na alles te hebben doorgespit en bekeken. Oeps. :schrik: :gek: :schaam:

Altijd gespeeld met de all in one versie, heb vandaag de originele Sims 4 base game aangeschaft, maar mis de uitbreidingen behoorlijk. :frons:

Hoe krijg ik ze in mijn spel? Heb het van elkaar proberen te scheiden, opnieuw gestart etc, maar wil niet lukken. Kan iemand het mij in Jip en Janneke taal uitleggen? :rologen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: origineel en downloads

Bericht door tarac »

Ivanaap schreef: 25 apr 2020, 23:52 Hi.. ben nu al de gehele dag zoet, maar kom er echt niet uit na alles te hebben doorgespit en bekeken. Oeps. :schrik: :gek: :schaam:

Altijd gespeeld met de all in one versie, heb vandaag de originele Sims 4 base game aangeschaft, maar mis de uitbreidingen behoorlijk. :frons:

Hoe krijg ik ze in mijn spel? Heb het van elkaar proberen te scheiden, opnieuw gestart etc, maar wil niet lukken. Kan iemand het mij in Jip en Janneke taal uitleggen? :rologen:
De originele Sims 4 moet je uitsluitend gebruiken om naar de galerij te gaan. Een origineel gespeeld spel NOOIT opslaan want dan raak je dingen kwijt.
Speel je spel altijd met de gekraakte versie.

Het originele spel staat standaard in C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4
Zet je gekraakte spel in een andere map.
Is je spel inmiddels door Origin gereduceerd tot alleen het basisspel zorg er dan voor dat het originele spel en het gekraakte NIET in de zelfde map zitten en laat daarna DIT PROGRAMMA je gekraakte spel repareren.
Gebruikersavatar
Ivanaap
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2015, 13:20
Contacteer:

Re: origineel en downloads

Bericht door Ivanaap »

Hi Tarac,

Dank voor je reactie :) ik heb trouwens de all in one versie ( laatste update tiny house ) en alles apart gedownload DLC Winrar. Wat is dan nu de beste manier en makkelijkste manier om te kunnen spelen met alle uitbreidingen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: origineel en downloads

Bericht door tarac »

Ivanaap schreef: 26 apr 2020, 12:35 Hi Tarac,

Dank voor je reactie :) ik heb trouwens de all in one versie ( laatste update tiny house ) en alles apart gedownload DLC Winrar. Wat is dan nu de beste manier en makkelijkste manier om te kunnen spelen met alle uitbreidingen?
De meest makkelijke manier is om ALLEEN met de all-in-one te spelen.
Gebruik het originele gekochte spel uitsluitend voor de galerij en sla zo'n spel NOOIT op.

zioe https://simsned.tarac.nl/sims-4/sims-4- ... edownload/
Gebruikersavatar
Ivanaap
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2015, 13:20
Contacteer:

Re: origineel en downloads

Bericht door Ivanaap »

Bedankt voor de uitleg. Ik ga het zomenteen proberen! :) Je geeft aan waar het originele basisspel standaard staat : C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4.

Betekent dit dat ik de sims all in one naar de map C:\Program Files moet verplaatsen of kan het gewoon via openen met windows verkenner in mijn downloads waar de iso momenteel staat.

Betreft de CC downloads en mods, moet je deze plaatsen in het originele spel of all in one spel? :schaam:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: origineel en downloads

Bericht door tarac »

Ivanaap schreef: 26 apr 2020, 13:39 Bedankt voor de uitleg. Ik ga het zomenteen proberen! :) Je geeft aan waar het originele basisspel standaard staat : C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4.

Betekent dit dat ik de sims all in one naar de map C:\Program Files moet verplaatsen of kan het gewoon via openen met windows verkenner in mijn downloads waar de iso momenteel staat.

Betreft de CC downloads en mods, moet je deze plaatsen in het originele spel of all in one spel? :schaam:
Je kunt het gewoon vanuit de iso spelen met Windows Verkenner.

CC gaat naar Mijn Documenten\Electronic Arts\de Sims 4\mods.
Dat mapje wordt zowel door het originele als door het gekraakte spel gebruikt.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”