Foutmelding update ZLOrigin

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
EmOrly
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:51
Contacteer:

Foutmelding update ZLOrigin

Bericht door EmOrly »

Ik wou mijn spel updaten, maar krijg steeds de volgende foutmelding (zie bijlage).

Het gaat niet altijd over hetzelfde bestand, maar verschillende bestanden waar er steeds 'DiP_STAGED' achterstaat. Ik heb al eens geprobeerd om al deze bestanden uit de map te slepen, maar dat krijg ik een foutmelding dat ZLOrigin dat bestand dan niet kan vinden.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
foutmelding.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding update ZLOrigin

Bericht door tarac »

EmOrly schreef: 07 jul 2020, 08:55 Ik wou mijn spel updaten, maar krijg steeds de volgende foutmelding (zie bijlage).

Het gaat niet altijd over hetzelfde bestand, maar verschillende bestanden waar er steeds 'DiP_STAGED' achterstaat. Ik heb al eens geprobeerd om al deze bestanden uit de map te slepen, maar dat krijg ik een foutmelding dat ZLOrigin dat bestand dan niet kan vinden.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

foutmelding.JPG
DIP_STAGED betekent dat het betreffende bestand niet volledig is gedownload. Er ontbreekt dus nog iets aan.

Oplossing 1
In ZLOrigin rechtsklik op het plaatje van de Sims 4 en kies Repair.

Oplossing 2
als de DIP_STAGED bestanden alléén in het mapje Game\Bin zitten.
Download de meest recente map Game https://tonyhimself.stackstorage.com/s/QKNOEf4y00l7nrF
Pak het uit met Winrar
Verwijder uit je installatiemap het mapje Game en kopieer het gedownloade en uitgepakte mapje Game naar je installatiemap.
Zorg er voor dat Origin of ZLOrigin niet meer actief is (rechtsklik op de taakbalk onderin je scherm, kies Taakbeheer, kies tabblad Processen, sluit Origin/ZLOrigin af, scroll iets meer naar beneden en sluit Origin Client af.
Start je spel. (Je kunt nu voortaan spelen zonder ZClient/ZLOrigin)

Oplossing 3
Gebruik de Anadius Updater om je spel bij te werken https://simsned.tarac.nl/de-sims-4-down ... repareren/
Sluit alles van Origin/ZLOrigin af (zie bij oplossing 2)
Start je spel (Je kunt nu voortaan spelen zonder ZClient/ZLOrigin)
EmOrly
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:51
Contacteer:

Re: Foutmelding update ZLOrigin

Bericht door EmOrly »

Bedankt!

Toen ik het spel wou repareren, botste ik op hetzelfde probleem.
Maar dan heb ik de tweede methode geprobeerd en geüpdatet via de derde methode en nu werkt het weer. ☺️
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”