Foutmelding Zlorigin d3382ced

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door Joon »

Hallo!

Ik hoop dat dit forum nog een beetje leeft en iemand me kan helpen.
Vandaag ging Zlorgin mijn Sims 4 spel updaten en na deze update kan ik het spel niet meer opstarten (hiervoor ging dit prima). Ik krijg de foutmelding: Opstarten niet mogelijk:
Origin loopt momenteel niet. Zorg dat Origin loopt voordat je De Sims 4 probeert te spelen.

Ik heb van alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, de echte origin downloaden (zoals door Zlorigin wordt aangeraden), spel repareren etc. Niets werkt. Mijn virusscanner geeft ook niets aan en niets staat in quarantaine of is verwijderd.

De Sims 4 Legacy 32 bit werkt echter wel, maar in dit spel heb ik niet al mijn uitbreidingen etc en ik wil gewoon de 64 bit kunnen spelen.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door tarac »

Sluit alles wat maar enigszins op Origin lijkt af.
Start je spel via ZLClient en kijk dan onderin het aanmeldingsscherm van ZLOrigin, daar moet dan de Sims 4 64 bits staan.
Klik dat aan en kies Run
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Re: Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door Joon »

tarac schreef: 11 nov 2020, 21:50 Sluit alles wat maar enigszins op Origin lijkt af.
Start je spel via ZLClient en kijk dan onderin het aanmeldingsscherm van ZLOrigin, daar moet dan de Sims 4 64 bits staan.
Klik dat aan en kies Run
Dat werkt! Wat top, bedankt!
Piranha
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2015, 14:06
Contacteer:

Re: Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door Piranha »

Ik haak even aan bij dit gesprek. Ik heb dezelfde foutmelding, en het is inderdaad om het spel te starten via ZLClient. Echter crasht het spel regelmatig. Het geluid blijft hangen of valt weg en daarna wordt het gehele spel afgesloten zonder foutmelding of error. Waar zou dit nog aan kunnen liggen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door tarac »

Piranha schreef: 17 nov 2020, 21:27 Ik haak even aan bij dit gesprek. Ik heb dezelfde foutmelding, en het is inderdaad om het spel te starten via ZLClient. Echter crasht het spel regelmatig. Het geluid blijft hangen of valt weg en daarna wordt het gehele spel afgesloten zonder foutmelding of error. Waar zou dit nog aan kunnen liggen?
Dat is een bug in Sneeuwpret.
Electronic Arts komt zsm met een oplossing.
Piranha
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2015, 14:06
Contacteer:

Re: Foutmelding Zlorigin d3382ced

Bericht door Piranha »

Oh dat verklaard een boel! Dank je wel voor je snelle antwoord:)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”