extra content

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

extra content

Bericht door Joyce »

Is er een manier om de extra content te downloaden, ik heb wel het deel met de tikibar maar ik zou graag alles willen, als dit üperhaupt kan, heb een beetje onderzoek op google gedaan maar geen succes mee gehad.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door tarac »

Als je de store-items van sims-3 bedoelt
http://sims-store.weebly.com/
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door Joyce »

Nee ik bedoel echt van de sims 4, dingen zoals de gemoedstoestanden petjes, zwart en wit taart... Die zitten erbij als je de digitaldeluxe pakket koopt, maar misschien weet iemand hoe ik dit kan krijgen zonder 15 euro te betalen..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door tarac »

Je bedoelt dingen uit de Sims-store zoals we dat ook bij de Sims-3 hadden ?
Ik heb nog geen goede gratis downloads van die artikelen gezien, maar zodra ze beschikbaar zijn zullen we het in dit board melden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door tarac »

Joyce schreef:Nee ik bedoel echt van de sims 4, dingen zoals de gemoedstoestanden petjes, zwart en wit taart... Die zitten erbij als je de digitaldeluxe pakket koopt, maar misschien weet iemand hoe ik dit kan krijgen zonder 15 euro te betalen..
Eventueel DeLuxe downloaden van onze site, dan zitten die dingen er al in
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door Joyce »

Dan zal ik dat voor zolang doen, dankjewel
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door garapoes »

Hoi, ik wil ook graag de extra content (je hebt het nodig om bepaalde prestaties te halen, bijvoorbeeld haal goud met 7 verschillende soorten feestjes, bij het basisspel heb je er maar 4...), maar ik heb de sims 4 al geïnstalleerd op mijn computer (niet gekocht maar wel op Origin gedeeld met iemand). Als ik nu de sims 4 download van de site inclusief die extra content, moet ik dan eerst nog iets verwijderen? En mijn saved games kan ik gewoon overzetten toch? Blijven de prestaties dan ook nog? En als laatste, zijn er verschillen tussen het spel spelen via Origin of downloaden? Alvast bedankt!

Dit is trouwens de upgrade
https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/ ... xe-upgrade
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: extra content

Bericht door BanaanZombie »

Je moet wel je spel eerst verwijderen ja, met Revo! Daarna kyn je die van die van de site installeren. Je kunt er bij het verwijderen voor kiezen of je je spelgegevens wil bewaren. Ik zet ze ook altijd even veilig weg
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”