Sims 4 Mac

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Madeliefx
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:21
Contacteer:

Sims 4 Mac

Bericht door Madeliefx »

Hoi,

Ik las dat de sims 4 sinds dinsdag verkrijgbaar is voor de mac, maar ik vroeg me af of er ook een gratis (betrouwbare) download is van deze versie?

EDIT: Oh en nog een vraagje. Kan de mac-versie zonder problemen op mijn Macbok pro retina (13 inch) draaien?
kat.hendriksen
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2015, 19:11
Contacteer:

Re: Sims 4 Mac

Bericht door kat.hendriksen »

Dat je de Sims gewoon op je Pro Retina kan draaien lijkt mij wel, de MacBooks Pro zijn juist gemaakt voor het draaien van zwaardere programma's. (In vergelijking met de Airs.)
Welke versie heb je? (Jaargang, specificaties) zijn handige dingen om te vermelden ;) (Appeltje boven in de hoek "over deze Mac.)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Mac

Bericht door Bee »

Madeliefx schreef:Hoi,

Ik las dat de sims 4 sinds dinsdag verkrijgbaar is voor de mac, maar ik vroeg me af of er ook een gratis (betrouwbare) download is van deze versie?

EDIT: Oh en nog een vraagje. Kan de mac-versie zonder problemen op mijn Macbok pro retina (13 inch) draaien?
Ik denk niet dat er nu al een aparte download is voor de Mac-versie. EA heeft die nog maar net uitgebracht.
Je kunt natuurlijk wel een PC-partitie maken op je Mac en daar de Reloaded versie van sims 4 voor downloaden. Of dat goed werkt weet ik eerlijk gezegd niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”