Huizen inspiratie

Hier kan je tips en cheats delen met andere leden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Huizen inspiratie

Bericht door xSiimOne »

Het bouwen van huizen in de sims 4 is, naar mijn mening, veel gemakkelijker dan in de eerdere versies.
Toch blijf ik altijd moeite hebben met het bouwen van mooie huizen en duik ik al gauw in de galerij.
Ik wil hier eigenlijk wel wat verandering in brengen en ging daarom wat rondstruinen op youtube
en andere sites en kwam een hoop leuke dingen tegen :)

Dit topic is bedoeld om inspiratie voor het bouwen van sims 4 huizen te delen.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door xSiimOne »

Laat ik maar beginnen met wat ik vond :D Modern huis,
met onwijs veel decoraties en details.

En vooral badkamers vind ik altijd moeilijk, want waar plaats ik die verdraaide wc?
En vaak is ie te groot, maar heb ik geen idee wat te doen met de ruimte.
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door Katy Perry »

Ja ik heb ook veel moeite met het huizen bouwen. Ik neem daarom ook meestal huizenuit de galerie. Ook zocht ik laatst mooie huizen op pinterest op en ging ik die proberen na te maken, maar het was niet echt gelukt :p
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door BanaanZombie »

Ik hoor het veel dat mensen sims 4 bouwen makkelijker vinden, ik niet haha. Voor mij is hrt echt veel te beperkt :')
This wel grappig, hierdoor vind ik in sims 3 huizen bouwen leuker dan de gameplay. En in de sims 4 dus andersom
Maar dit vind ik ook weer irritant. Ik moet ej zal een mooi huis hebben voor mij familie. Maar door dat beperkte heb ik niet altijd zin om te bouwen

Ik kan niet wachten tot de optie om de grond te bewerken weer terug komt! ALS dat gebeurt

Ben wel redelijk tevreden met 1 huis, ik zal morgen even een foto maken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door xSiimOne »

Beperkter misschien, maar wel makkelijker toch? Je kunt nu hele kamers verslepen en muren, dat vind ik toch wel een grote plus.
En ben benieuwd! Ik ben nu een huis aan het renoveren van binnen, was zo een standaard simshuis en vind het makkelijker werken
als er al iets staat. Als het af is zal ik ook wat foto's plaatsen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door BanaanZombie »

Moet zeggen dat ik veel nieuwe dingen i het biuwen voornamelijk verrekte irritant vind haha. Maar ik kan wel snappen waarom veel het wel fijn vinden
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door Katy Perry »

Ik vind het huizen bouwen in de Sims 4 wel makkelijker dan in de Sims 3, maar ik kan er nog steeds niks van. Het inrichten van kamers lukt me wel beter. In de Sims 3 vond ik het ook leuk om kamers in te richten, maar alleen slaapkamers lukte goed. De woonkamers en badkamers lukte mij nooit om mooi in te richten, meestal waren de kamers te groot. Maar in de Sims 4 lukt elke kamer die ik inricht of het nou een grote kamer is of niet, het lukt me :p. Dus ik vind kamers inrichten makkelijker dan in de Sims 4, ik denk dat het komt dat meer meubels bij elkaar passen ofzo. Maar met de buitenkant heb ik nog steeds moeite, omdat ik ook een huis wil bouwen dat in de buurt past met dezelfde stijl omdat ik het er anders heel lelijk uit vind zien.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door xSiimOne »

Mijn kamers waren ook altjid te groot, maar op internet is goed te zien hoe je de ruimte toch mooi kan vullen :D
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xR4DN1jBXL4[/youtube]
Een wandje of kolom hier of daar doet vaak ook al veel!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door BanaanZombie »

ik vind het inrichting vrij irritant omdat ik altijd meubels bij elkaar wil hebben die niet dezelfde kleur kunnen :') Vooral met slaapkamers heb ik dat probleem
Hier de beloofde foto's
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door Katy Perry »

BanaanZombie schreef:ik vind het inrichting vrij irritant omdat ik altijd meubels bij elkaar wil hebben die niet dezelfde kleur kunnen :') Vooral met slaapkamers heb ik dat probleem
Hier de beloofde foto's
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wow dat is echt een mooi huis! Ik wouw dat ik dat kon maken!
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Dubbelzijdig
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 feb 2015, 23:03
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door Dubbelzijdig »

Ik vind het bouwen wel een stuk makkelijker geworden eerlijk gezegd. Wel toevallig dat ik ook vaak naar die filmpjes op youtube kijk.
Ik heb daar vooral uit geleerd om dingen op de muur te doen. Ik gebruikte eigenlijk nooit muur decoraties.
Daarnaast maakte ik bij zelf bouwen de kamers veels te groot. Ik bouw me huis nu op basis van meubels neerzetten en dan pas de muren bouwen.
Minpuntje van het bouwen vind ik de hekjes etc. dat gaat nooit zoals ik het wil.
It is costly wisdom that is bought by experience.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Huizen inspiratie

Bericht door xSiimOne »

Ik weet niet of ik deze al had geplaatst, maar deze slaapkamer is echt heel tof :)
Ba-bam!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Tips en cheats”