Tips om af te vallen

Hier kan je tips en cheats delen met andere leden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Tips om af te vallen

Bericht door Cindysims92 »

Hai,

Ik heb sims rondlopen die steeds dikker lijken te worden, terwijl ze nou niet echt meer eten dan nodig. Weet iemand hoe dat komt? En vooral hoe kom ik er weer vanaf (van al die kwabben :P ) Er staat een boksbal die ze gebruiken, maar helpt die wel daarvoor? Duurt het lang voor Sims in sims 4 weer afvallen? Hoop op wat tips :)
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Tips om af te vallen

Bericht door Myrthexgeerligs »

Ik zou niet weten of je ze door sporten kan laten afvallen. Wel weet ik dat als je testingcheats true en cas.fulleditmode invult bij de cheats, en daarna je sim omkleed in CAS, je de dikte aan kan passen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Tips om af te vallen

Bericht door Bee »

Cindysims92 schreef:Hai,

Ik heb sims rondlopen die steeds dikker lijken te worden, terwijl ze nou niet echt meer eten dan nodig. Weet iemand hoe dat komt? En vooral hoe kom ik er weer vanaf (van al die kwabben :P ) Er staat een boksbal die ze gebruiken, maar helpt die wel daarvoor? Duurt het lang voor Sims in sims 4 weer afvallen? Hoop op wat tips :)
Ja dat gaat vrij snel, ik had dezelfde ervaring :lol:
Je moet even goed opletten hoeveel en wat ze eten ... Alles wat je ze 'leert' wordt een gewoonte, zoals eten terwijl het balkje nog niet leeg genoeg is. Laat het gerust een poosje leeglopen. Doe wat fruit en groente in hun inventaris voor 'noodgevallen' en vermijd dat die balk helemaal vol is.

1 of 2 flinke trainingssessies (joggen, lopen op de loopband, boksbal moet ook kunnen) even douchen en hun lijf springt alweer terug naar een slankere versie ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: Tips om af te vallen

Bericht door Cindysims92 »

Aahh dus dat doe ik fout haha! Op dieet gaan ze, dank voor de tips :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Tips en cheats”