Tips om geld te verdienen

Hier kan je tips en cheats delen met andere leden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Tips om geld te verdienen

Bericht door BanaanZombie »

Hoi hoi!

Ik ben nu bezig met een dream house challange. Ik begin met 2 sims in een huisje. Geen cheats. Het eind doel is on hun dream house te kunnen kopen, wat wss 200.000-300.000 gaat kosten (heb hem nog niet gebouwd). En omdat ik niet zo lang in een mini huisje kan leven en er wss nog gezins uitbreiding komt heb ik nog een tussen huis gebouwd wat 90.000 kost.

Nou hun kapitaal staat nu op 6.000 haha. Hebben jullie tips om geld te verdienen? Hij doet naast zn baan mee aan game competities en zij is voor haar werk schilder dus en met de schilderijen verdient ze ook nog wat.

Wat kan ik nog meer doen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Tips om geld te verdienen

Bericht door Bee »

Met schrijven kun je ook al vrij snel behoorlijk wat geld verdienen aan royalties. En ook met muzieknummers schrijven, maar dan moet je al wel een hoge vaardigheid hebben in een van de muziektakken
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Tips om geld te verdienen

Bericht door BanaanZombie »

Moeten ze die vaardigheden ook maar gaan ontwikkelen haha. Ik denk dat ik serieus ook moet gaan investeren in betere spullen zodat hun behoefren wat beter gevuld worden zodat ze ook echt tijd hebben voor die dingen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Tips om geld te verdienen

Bericht door Bee »

Ja, bv een goed bed. Het maakt enorm veel uit hoeveel sterren het bed heeft! (Meestal hoe duurder hoe beter) In een goed bed zijn ze veel eerder uitgerust.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Tips en cheats”