Trap met hekje

Hier kan je tips en cheats delen met andere leden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Trap met hekje

Bericht door garapoes »

Hoe zorg je ervoor dat deze ruimte, dus een trapopening met een hekje zonder vloer, gezien wordt als een ruimte? Het spel denkt namelijk nu dat het buiten is. Ik heb wel een dak, maar geen vloer en dus ook geen plafond. Ik weet dat het kan maar ik krijg het niet voor elkaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Trap met hekje

Bericht door Bee »

garapoes schreef:Hoe zorg je ervoor dat deze ruimte, dus een trapopening met een hekje zonder vloer, gezien wordt als een ruimte? Het spel denkt namelijk nu dat het buiten is. Ik heb wel een dak, maar geen vloer en dus ook geen plafond. Ik weet dat het kan maar ik krijg het niet voor elkaar.
Misschien even de trap weghalen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Trap met hekje

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat je dan nu ook geen vloer kunt plaatsen op de verdieping er boven? Kan dat wel - dan wordt het wel als binnen gezien. Kan dat niet wordt het idd als buiten gezien. Ik vind dit een HEEEL irritant probleem in de sims 4 en dat maakt bouwen soms echt trigger waardig. Maar het is op te lossen. Pak de muur tool, en ga alle wanden weer opnieuw bij langs tot je een gesloten ruimte hebt. Niet langs de trap, maar er omheen. Dit lost het bij mij meestal weer op. Maar jeez wat os dat irritant om constant te doen. Ik heb dat dus vaak als ik een vloer wil plaatsen op de 2e verdieping. KAN dat niet omdat het niet als ruimte gezien wordt, terwijl alles gesloten is. Ik moet soms echt mn huis in blokken bouwen en pas als alles klaar is qua bouw kunnen ze weg.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Tips en cheats”