Foto's van je Sims (Sims3)

Hier kan je algemene vragen stellen.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Femke »

Waarom heb ik het idee dat Sims 3 er altijd zo crappy uit ziet... :ironie:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Sven »

Femke schreef:Waarom heb ik het idee dat Sims 3 er altijd zo crappy uit ziet... :ironie:

Afbeelding
Behoorlijk puntige oren, het zou best een elf kunnen zijn :P
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Femke »

Hahaha, dat hebben al mijn Simmies. :D
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Skai »

Ik vind het echt leuk om te zien hoe iedereen uit dezelfde basis héél andere sims kan maken. Iedereen heeft echt zo zijn eigen stijl. Ik zou echt nooit een sim maken zoals jij het doet, of zoals Cynthia op de vorige pagina. En andersom waarschijnlijk ook weer :D
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door BanaanZombie »

Ja leuk is dat he? Ik heb ook altijd een beetje dezelfde stijl in sims maken

Maar daarom is die uitwisseling van dit forum eigenlijk ook heel leuk. Ik hoop dat er binnenkort veel werk op komt te staan van verschillende leden, heeft iedereen ook de kans om eens verschillende sims in het spel te hebben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Skai »

Ja, ik ga eens proberen of het mij gaat lukken met het uploaden / downloaden en zo. Lijkt me erg leuk om eens wat andere stijlen in mijn spel te hebben.

En misschien trekken we ook nog wel meer leden naar het forum, als we eenmaal een uitgebreide, goede uitwisseling hebben! :)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door SimloverCynthiaa »

Haha dankje skai! :D
Ik maak inderdaad meestal de zelfde soort sims haha meestal zelfde haarkleur enzo, ben ook echt benieuwd naar sims van andere leden.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Skai »

SimloverCynthiaa schreef:Haha dankje skai! :D
Ik maak inderdaad meestal de zelfde soort sims haha meestal zelfde haarkleur enzo, ben ook echt benieuwd naar sims van andere leden.
Ik heb pas een hoop foto's in het topic 'stel je familie voor' (of zo iets) geplaatst... als je benieuwd bent ;)
Kenmerken bij mij zijn iig:
- Nooit een lichte, bleke huid. Wel blank, maar niet zo wit, dat vind ik gewoon eng haha.
- Eigenlijk altijd blond of zwart haar. Rood haar vind ik wel leuk, maar niet bij mannelijke sims. Bruin haar houd ik niet van. Gekleurd haar vind ik ook gaaf, alleen vind ik het altijd jammer dat de kinderen dat dan ook krijgen.
- Ik vergeet altijd make-up op te doen haha.
- Mijn mannelijke sims hebben vaak uitgesproken jukbeenderen en bovenlip. Dat laatste heb ik nu sinds ik foto's van het model Andrea Denver heb gezien; die heeft zo'n sexy bovenlip :lol:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door SimloverCynthiaa »

Skai schreef:
SimloverCynthiaa schreef:Haha dankje skai! :D
Ik maak inderdaad meestal de zelfde soort sims haha meestal zelfde haarkleur enzo, ben ook echt benieuwd naar sims van andere leden.
Ik heb pas een hoop foto's in het topic 'stel je familie voor' (of zo iets) geplaatst... als je benieuwd bent ;)
Kenmerken bij mij zijn iig:
- Nooit een lichte, bleke huid. Wel blank, maar niet zo wit, dat vind ik gewoon eng haha.
- Eigenlijk altijd blond of zwart haar. Rood haar vind ik wel leuk, maar niet bij mannelijke sims. Bruin haar houd ik niet van. Gekleurd haar vind ik ook gaaf, alleen vind ik het altijd jammer dat de kinderen dat dan ook krijgen.
- Ik vergeet altijd make-up op te doen haha.
- Mijn mannelijke sims hebben vaak uitgesproken jukbeenderen en bovenlip. Dat laatste heb ik nu sinds ik foto's van het model Andrea Denver heb gezien; die heeft zo'n sexy bovenlip :lol:
Ja ik had al even in dat topic gekeken je hebt ook echt mooie sims! ( vooral luke hint hint )
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Femke »

Skai schreef:Ik vind het echt leuk om te zien hoe iedereen uit dezelfde basis héél andere sims kan maken. Iedereen heeft echt zo zijn eigen stijl. Ik zou echt nooit een sim maken zoals jij het doet, of zoals Cynthia op de vorige pagina. En andersom waarschijnlijk ook weer :D
Precies dit ja! Sowieso vind ik het heel leuk om te zien hoe andere hun spel spelen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Bee »

Even mijn mooie simmies promoten hoor :)

De spaanse familie Alejo met hun briljante zoontje Manuel:
Afbeelding
Afbeelding


Gustaaf van de Kerkhof (niet van mij uiteraard!) in jong adult versie met zijn gezinnetje Lela Lou en dochter Gusje:
Afbeelding
Afbeelding


Allebei vind je ze op de Uitwisseling!
Wil jij jouw mooie sims ook met ons delen?
Lees dan even de handleiding, of bekijk Taracs mooie filmpje daar.

Het is heel eenvoudig en we zijn heel benieuwd naar al jullie sims en gezinnetjes.
Je kunt losse sims uploaden of hele gezinnen of gezinnen mét huis, net wat je wilt!

Heb je er vragen over of wil je laten weten wat je ervan vindt?
Iedere reactie is welkom :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Pomerani »

Na een jaar heb ik de Sims weer eens opgestart en een beetje gespeeld. Het is altijd weer even wennen na een tijdje niet gespeeld te hebben. xd Ik sluit niet af zonder wat foto's te schieten. Over een paar dagen heeft mijn sim het eindbal, dus heeft ze alvast gekeken wat ze aan gaat doen en wat ze gaat doen met haar make-up en haar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door tarac »

Pomerani schreef:Na een jaar heb ik de Sims weer eens opgestart en een beetje gespeeld. Het is altijd weer even wennen na een tijdje niet gespeeld te hebben. xd Ik sluit niet af zonder wat foto's te schieten. Over een paar dagen heeft mijn sim het eindbal, dus heeft ze alvast gekeken wat ze aan gaat doen en wat ze gaat doen met haar make-up en haar.
Mooie Sim, maar waarom dat "snorretje" ?
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Femke »

tarac schreef:
Pomerani schreef:Na een jaar heb ik de Sims weer eens opgestart en een beetje gespeeld. Het is altijd weer even wennen na een tijdje niet gespeeld te hebben. xd Ik sluit niet af zonder wat foto's te schieten. Over een paar dagen heeft mijn sim het eindbal, dus heeft ze alvast gekeken wat ze aan gaat doen en wat ze gaat doen met haar make-up en haar.
Mooie Sim, maar waarom dat "snorretje" ?
Sorry ik moest hier echt heel hard om lachen. :lol:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door tarac »

Femke schreef:
tarac schreef:
Pomerani schreef:Na een jaar heb ik de Sims weer eens opgestart en een beetje gespeeld. Het is altijd weer even wennen na een tijdje niet gespeeld te hebben. xd Ik sluit niet af zonder wat foto's te schieten. Over een paar dagen heeft mijn sim het eindbal, dus heeft ze alvast gekeken wat ze aan gaat doen en wat ze gaat doen met haar make-up en haar.
Mooie Sim, maar waarom dat "snorretje" ?
Sorry ik moest hier echt heel hard om lachen. :lol:
In Ijsland zou ze Adolfsdottir heten.
Niettemin blijft het een mooie Sim
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Pomerani »

tarac schreef:
Pomerani schreef:Na een jaar heb ik de Sims weer eens opgestart en een beetje gespeeld. Het is altijd weer even wennen na een tijdje niet gespeeld te hebben. xd Ik sluit niet af zonder wat foto's te schieten. Over een paar dagen heeft mijn sim het eindbal, dus heeft ze alvast gekeken wat ze aan gaat doen en wat ze gaat doen met haar make-up en haar.
Mooie Sim, maar waarom dat "snorretje" ?
Hahahaha XD Dat is geen snorretje, dat is het deukje tussen de neus en de mond. Door het licht is dat een beetje in de schaduw gaan staan en lijkt het net op een snor haha. Maar ik stoor me er niet echt aan.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Pomerani »

Dit is de smid van het dorp en elke vrouw wil met hem trouwen. xp (Sims Middeleeuwen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
~ Soy la puta ama ~
Harmke
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 mar 2017, 20:15
Contacteer:

Re: Foto's van je Sims (Sims3)

Bericht door Harmke »

Ivy Walker
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”