Verhaalvoortgang loopt niet door.

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
LadyChez_x
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2015, 16:17
Contacteer:

Verhaalvoortgang loopt niet door.

Bericht door LadyChez_x »

Hoi allemaal,

Ik ben weer helemaal verslaafd aan sims 3 maar nu realiseer ik dat de verhaalvoortgang niet echt werkt. Vooral niet bij mijn eigen gezin.
In mijn actief huishouden loopt alles wel gewoon door maar in de buurt niet.
Ik heb al bijvoorbeeld een paar kinderen het actieve huishouden laten verlaten maar als ik bijvoorbeld bij stamboom kijk, gebeurd er niet veel met die kinderen, ze hebben nog steeds dezelfde baan die ik hun gegeven heb en ze hebben niet eens een partner gevonden.

Ik heb alles al goed aangepast bij opties maar het lijkt nog niet te werken.
Kan iemand helpen ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verhaalvoortgang loopt niet door.

Bericht door Bee »

LadyChez_x schreef:Hoi allemaal,

Ik ben weer helemaal verslaafd aan sims 3 maar nu realiseer ik dat de verhaalvoortgang niet echt werkt. Vooral niet bij mijn eigen gezin.
In mijn actief huishouden loopt alles wel gewoon door maar in de buurt niet.
Ik heb al bijvoorbeeld een paar kinderen het actieve huishouden laten verlaten maar als ik bijvoorbeld bij stamboom kijk, gebeurd er niet veel met die kinderen, ze hebben nog steeds dezelfde baan die ik hun gegeven heb en ze hebben niet eens een partner gevonden.

Ik heb alles al goed aangepast bij opties maar het lijkt nog niet te werken.
Kan iemand helpen ?
Probeer dit eens:
Sluit je spel af en verwijder eens de vijf bestandjes uit je sims3 map in C:/Documenten/Electronic Arts/ De Sims3
Deze vijf bestanden:

CASPartCache.package
compositorCache.package
DeviceConfig
scriptCache.package
simCompositorCache.package

Start je spel weer op en ze worden opnieuw aangemaakt.

Ook kan het helpen de spelopties aan paar keer te veranderen, dus de verhaalvoortgang even uit te zetten, opslaan, spel afsluiten. Dan weer opstarten, verhaalvoortgang aanzetten, opslaan, spel afsluiten en weer opstarten.
Daarna denk ik even geduld hebben. Meestal gebeuren er niet veel drastische dingen met sims waar je mee hebt gespeeld. (Dat is mijn ervaring.)

Je kunt misschien een beetje meehelpen door ze op een feest uit te nodigen bijvoorbeeld en ze over te halen om interacties te doen met andere sims?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
LadyChez_x
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2015, 16:17
Contacteer:

Re: Verhaalvoortgang loopt niet door.

Bericht door LadyChez_x »

Hoi,

Ik heb het geprobeerd en heeft niet veel geholpen helaas :(
Via een vriendin heb ik NRaas Story Progression mod gedownload en nu doet ie het gelukkig wel.
Toch bedankt voor de moeite :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”