Stel Je Familie Voor!

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
NoodleBanana

Stel Je Familie Voor!

Bericht door NoodleBanana »

Heii,,
Het leek me leuk om de families van iedereen te zien! Als je een leuke familie hebt, zet een foto hieronder
en het verhaal van hun leven erbij! :jazeker:
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door esmeesims14 »

Ik heb geen foto die komt dan nog...
Er is moeder yolanthe met haar zoon daan, ze kreeg verkering met jim die een dochter,silver, heeft. De ouders gingen trouwen, daan en zilver werden stiefbroer- en zus, maar toen hun ouders uit elkaar gingen besloten daan en zilver te verhuizen, ze hadden we bepaalde aantrekkingskracht en kegen uiteindelijk ook verkering, nu hebben ze een dochter Ruby, en is er een tweede kindje onderweg.
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door Skai »

Ik stuur de foto ook later!

Het verhaal begint bij Sunset Valley, waar elke vrouw op de een of andere manier verdwenen is (wie zou dat toch gedaan hebben :tong:). Alle mannen zitten met de handen in het haar. Gelukkig verschijnt er op een dag Terra Céder, die het stadje zal moeten redden van de ondergang. Die redding bestaat uit het produceren van kinderen, zodat elke man uit Sunset Valley nageslacht zal krijgen.
Op dit moment zijn er vijf kinderen geboren bij Terra en haar mannen:
Zoon Taylor (vader is Thornton Wolff)
Dochter Phoenix (Parker Langerak)
Dochter Skye (Stiles McGraw)
Zoon Calvin (Christopher Steel)
Zoon Jevan (Jaap Pranger. Ik wilde eigenlijk alleen 'bekende' vaders, maar ik vond Jaap gewoon heel knap xd)

Nummer zes is onderweg, die gaat Marley heten en is een kind van Marty Keaton.
Op mijn lijstje voor vaders staan nu nog Nick Alto, Hank Goddard, Vincent Vrijevogel, VJ Alvi, Jared Frio, Gobias Koffi.
Ik zit alleen een beetje met een probleem, want mijn sims leven veel te kort om veel kinderen te krijgen haha. En ik wil verhaalvoortgang niet uitzetten, dat vind ik niet leuk als de kinderen uit huis gaan. Dus nu zal Terra de redding door moeten geven aan haar dochter denk ik.
Dit was overigens een zelf verzonnen variant op de 100 baby challenge.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door Thomasdef03 »

Haha. Veel succes nog. Of is het inmiddels al gelukt?

Ik heb mezelf na gemaakt en ga zo veel mogelijk op zijn/mijn wensen af. Meestal heb ik van te voren al een hele verhaallijn bedacht, maar nu is niet voor het verrassingseffect. Mijn sim wil specalist van de forensische tak worden. Hij heeft een huisgenoot, Berthe Girard uit Frankrijk die dat ook wil. Bovendien vinden ze elkaar aantrekkelijk, er is nog niks gebeurd, maar wie weet komt dat wel. Ben benieuwd waar het uiteindelijk op uitloopt. Ze wonen trouwens in Union Cove. Helaas zonder jaargetijden, want die utbreiding heb ik niet, maar het is wel cool om Sheldon Cooper, Amy Fowler en Charlie Sheen ineens in de stad te zien lopen xD.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door BanaanZombie »

Zitten die in die buurt? :o
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door Thomasdef03 »

Ja, alleen vind ik Charlie niet echt gelukt. Die andere twee wel :)
schobbejak
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2016, 15:31
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door schobbejak »

vind dit altijd leuk om te lezen!!
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door SimloverCynthiaa »

Ik ben inmiddels bij generatie 3 van mijn familie.
het is begonnen met jack en davina argent.
Hun hebben samen 3 kinderen gekregen Elijah en een tweeling jessebell en annabell.
Inmiddels is elijah getrouzd met samantha khan ( die een goeie makeover heeft gekregen) en ze hebben nu samen een zoontje jackson.
En de 2e is onderweg!
Helaas zijn jack en davina overleden na dat jackson geboren was.

hier wat foto's ( heb van de kindertijd vrijwel niks helaas. )

Davina & jack
Afbeelding

op hun trouwdag.
Afbeelding

Elijah en zijn toen nog vriendin Samantha
Afbeelding

Elijah en Samantha op hun trouwdag.
Afbeelding

helaas geen foto's van de tweeling mischien komen die later.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door Skai »

Ik zal ook maar eens wat foto's gaan spammen van mijn huidige familie!
Ik speel nu al een paar weken non-stop met die familie, echt een hele prestatie voor mij.

Ik begon met de ééneiige tweelingzusjes Linde en Niki Lockwood, die in één huis wonen met vriend Luke Rachwild.
Linde heeft drie kinderen, Jade, Isa en Alexander. Niki heeft er twee, Odin en Yves.

BEWARE, ik ga echt spammen nu.

Afbeelding
Dit is Luke Rachwild. Hij heeft netjes zijn tattoeages bedekt en zijn piercings verwijderd voor de bruiloft xd. Ik vind het stiekem echt een mooie close-up! Zijn ogen *smelt*
Achter hem staat Linde Lockwood. Dit was overigens op de bruiloft van Odin en zijn vriendin.

Afbeelding
Nogmaals Luke. Ik vind hem echt een badass haha

Afbeelding
Linde op de bruiloft.

Afbeelding
Niki op haar verjaardag.

Afbeelding
Niki's oudste zoon Odin doet zijn vriendin Linn een aanzoek. Hij kijkt zo schattig!

Afbeelding
Niki's tweede zoon Yves.

Afbeelding
Luke op bezoek bij Linde's oudste dochter Jade.

Afbeelding
Linde's tweede dochter Isa met haar vriendje Bengt. Ik vind haar mijn mooiste sim-kind tot nu toe.

Afbeelding
Linde's jongste kind Alexander. Niet letten op dat pak, dat was zijn formele kleding voor de bruiloft.

Nog wat andere random foto's:

Afbeelding
Jade is al uit huis en hier was Luke bij haar op bezoek. Ze moest overgeven, want ze was zwanger! Dat heb ik nog nooit meegemaakt als ik bij iemand op bezoek ging :grijns:

Afbeelding
Luke was in het park om wat geld te verdienen met gitaarspelen. Gaat Nancy Landgraaf dood! Ik heb zo gelachen, Luke speelde gewoon door alsof er niets aan de hand was. Was erg prachtig, die enge orgelmuziek van Magere Hein gemengd met een vrolijk gitaardeuntje :D Hij heeft trouwens meer dan 2000 simdollar opgehaald die avond, omdat er zo veel mensen op af kwamen hahah.

Afbeelding
Dit was op het verjaardagsfeestje van Luke, Linde, Niki, Yves en Isa. Ik word gewoon blij van deze foto! Van links naar rechts, Jurian (vriendje van Jade), Linn (vriendin van Odin), Yves.

Afbeelding
En toen gebeurde dit! :o

Afbeelding
Heb nog nooit zoveel rookontwikkeling gezien in de sims... Ik kreeg het vuur ook echt niet onder controle, het werd steeds groter en de brandweer vertikte om te komen...

Afbeelding
En toen verjaarde Luke... Die kop van hem, hij lijkt echt totaal verbijsterd haha. En Christopher Steel vindt het zo te zien maar grappig. MAAR WAT EEN CHAOS, MENSEN.

Afbeelding
En midden in de chaos bleek Yves in brand te hebben gestaan :( Ik dacht echt dat hij dood ging, want ik kon nergens op klikken. Gelukkig bleek hij nog te leven, maar omdat ik hem dus niet kon laten douchen is hij verbrand opgegroeid tot jongvolwassene :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
chentaomon
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 okt 2015, 18:17
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door chentaomon »

^ Ooooh, dat verhaal is echt leuk om te lezen! Haha, ik heb ook echt heel vaak dat er net op een bruiloft of op een verjaardag iemand dood gaat, echt fantastisch hoor :')
Oké, ik zit nu op mijn vierde generatie, dus hier komt mijn spam (het wordt écht spam, bereid je maar vast voor)
Ik begon ook met twee zusjes, Betty en Leona Miller, maar vanaf het begin af aan heb ik Betty eigenlijk gigantisch genegeerd, dus hier zijn Leona en haar vriend/man Anoki, die ze ontmoette op de universiteit:
Afbeelding

Leona en Anoki kregen 3 kinderen: Edward, Alphonse en Winry (props voor degene die die reference snapt)
Dit zijn Winry en Edward die samen een sneeuwpop aan het maken zijn, naww:
Afbeelding

Edward had een denkbeeldige vriend, Buttons, die hij echt had gemaakt en die uiteindelijk iets met Winry kreeg.
Afbeelding

Daarna stuurde ik de kinderen naar de universiteit, waar Edward zijn vriendin Elanor ontmoette (hier staat hij links op de foto en Alphonse rechts)
Afbeelding

Toen kreeg Alphonse ook een vriendin, Renae, en kwamen er heel veel kinderen, die ik niet allemaal ga laten zien.

Afbeelding

Edward en Elanor kregen in ieder geval Rosalind en Isaac,
Alphonse en Renae kregen Laudine
en Winry en Buttons kregen Sage en Florian.

Dit is Laudine
Afbeelding

en dit zijn Isaac en Florian (Florian is links)
Afbeelding

toen heb ik uiteindelijk Florian laten trouwen met zijn vriendje Puck en heb ik de rest maar overgelaten aan story progression omdat ik er doodmoe van werd : p

Florian en Puck kregen ook twee kinderen, Aylen en Nanuk.

Dit is Aylen als kindje:

Afbeelding

en dit zijn Aylen en Nanuk zoals ze nu zijn, het zijn nu tieners.

Afbeelding

Aylen rijdt heel veel paard en Nanuk schrijft (:

Dus dat is de familie waar ik al heeeel lang mee speel, de Moons ^^ Sorry voor alle spam haha.
ὤλετο μέν μοι νόστος || Lost is my homecoming
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door suikerklontje »

nou laat ik ook maar eens mijn sim familie verhaal vertellen foto's vergeten

het begon met Danielle dijkhuizen ze kwam in sunset vally wonen na dat ze er was wauw ze gaan studeren een kunstwetenschappen de 2e semeseter leerde ze Hank kennen het klikte meteen na alle studies was ze weer thuis ze nodigde Hank uit en even later trouwde ze samen
die dag daarna was het bekend dat Danielle zwanger even later beviel ze van een pracht meid melodie ze groeide goed op as baby en peuter tot kind en ze verhuisde naar de de dieren stad vervolg komt binnenkort
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
FluffyXana
Gebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 mei 2015, 18:28
Contacteer:

Re: Stel Je Familie Voor!

Bericht door FluffyXana »

Mijn verhaal:
Het begon allemaal met een vrouw , Bente. Bente had als wens een hartenbreekster zijn. Dus maakte ik zeven mannen met allemaal verschillende persoonlijkheden en die plaatste ik in een huis. Elke man kreeg een aparte kamer , maar ze konden er niet uit. dus gng ze een voor een vreemd met elke man zonder dat ze het wisten. Ze nam relaties met iedereen en maakte het weer uit. Uiteindelijk raakte ze zwanger van een man (hij was haar ex) en kregen ze een kind: Siem. Ze verhuisde naar een ander huis en liet de mannen daar achter. (ik plaatste wel ff deuren in het huis). Daarna raakte ze weer zwanger van een ex en kreeg ze weer een jongetje: Joshua. Daarna ging ze nog met twee mannen daten en was haar wens bijna voltooid! Haar laatste man heet Dave en daar is ze nu ook zwanger van! Ze zijn verloofd en ondertussen is Siem een kind en Joshua een peuter.

Foto's komen later! :D

UPDATE:
Dave en Bente hebben nog een kind gekregen: Joost! En daarna kregen ze een drieling! ze heten Lilly , Beatrice en Niall. Daarna gingen Dave en Bente trouwen. Ondertussen zijn Beatrice , Lilly en Niall kinderen en Joshua en Joost ook nog steeds en Siem is nu getrouwd met Cora Vrijevogel. Ik laat nu Cora vreemdgaan met Christiaan van de Kerkhof! :lol:
Everyone is perfect<3
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”