Geen rekeningen kunnen betalen...

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Geen rekeningen kunnen betalen...

Bericht door Yla68 »

Had iets heel raars, kon toen ik in de Halvemaanstudio (uitbreiding na middernacht) woonde niet bij de brievenbus komen. Kon de rekeningen dus ook niet betalen, echt heel vervelend. Kon op internet ook niks vinden, ben toen maar na een poosje maar verhuisd, probleem opgelost. Niet leuk dat je de deurwaarder op de stoep krijgt zonder dat je de melding krijgt dat je nog 1 dag hebt om te betalen :traan:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Geen rekeningen kunnen betalen...

Bericht door Sven »

Het is wel een bekend probleem, zoals het hier beschreven wordt.
Door middel van cheats of een andere sim in te laten trekken lijkt het probleem ook opgelost kunnen worden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Geen rekeningen kunnen betalen...

Bericht door BanaanZombie »

Zou je ook niet een nieuwe brievenbus kunnen plaatsen? Hoe ging dat ook alweer... je moet sowieso de cheat testingcheatsenabled true gebruiken en daarna nog een cheat om bij allemaal voorwerpen te komen via de koopmodus. Ik kan gewoon NIET op de naam van die cheat komen! iets met een B... Je kan dan allerlei voorwerpen kopen, waaronder dus brievenbussen. Maar ook voorwerpen die je normaal gesproken ergens mee moet verdienen


Edit: Gevonden! De cheat heet Buydebug
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Re: Geen rekeningen kunnen betalen...

Bericht door Yla68 »

Dank jullie wel, gaan we proberen. Wou eigenlijk geen cheats gebruiken maar je moet wel... Al een paar keer mijn Sim moeten resetten omdat hij vast zat in een Black hole :-D en omdat hij niet meer wou slapen omdat zijn energiebalkje maar groen bleef. Had ik eigenlijk ff misbruik van moeten maken ;-)
Verder wil ik met het bouwen van huizen wat proberen, als je een fundering bouwt krijg je problemen met een eventuele garage naast je huis. Heb de oplossing gevonden maar moet het nog uitproberen.

Ben er nu al achter dat het een zeer verslavend spel is...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Geen rekeningen kunnen betalen...

Bericht door BanaanZombie »

Zeker Haha, Vooral Het bouwen met sims 3 vindd ik erg leuk. Ook dus dat wat jij nu wil doen. Dat kan wel! Heb ik al eens gedaan. Moet je wel weer cheats gebruiken haha. Constrainfloorelevation false
Mijn favoriete cheat in sims 3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”